6

286 28 12
                                    

Dediği şeyden sonra bir adım geri çekildim.Gözlerime bakıyordu."Lexa ben çok özür dilerim."Birkaç kez kulaklarımda yankılandı söylediği cümle.Bu kadar kolay mıydı ? Tek bir özür yeter miydi onsuz geçen altı yılı düzeltmeye ? Onu özlediğimi inkar edemezdim.

Şu an tekrar ona sarılmak,kokusunu yine hissetmek,gözyaşlarını silmek istiyordum.Ama bunu yapacak gücüm yoktu.

Hiçbir şey olmamış o altı yıl geçmemiş gibi davranmazdım.Hiçbir şey diyemedim.Bağıramadım kızamadım sadece sustum.Bana bakmaya devam etti.Ağlaması daha da şiddetlenmişti.

"Bir şey söyle."

Yine sustum.Ne diyeceğimi bilmiyordum.Ne yapacağımı ? Nasıl davranacağımı,hiçbir şeyi bilmiyordum.Gözlerim saçlarına kaydı.Kestirmişti ve ona bu saç çok yakışmıştı.Neden kestirdiğini bilmek isterdim.Hala çok güzel gözüküyordu.Hala...Of ne diyorum ben ya ? Karşımda bana bağırıyor.Benim ise düşündüğüm şeye bak.Ne düşüneceğimi bile bilemez haldeydim.

"Susma Lexa.Konuş.Susma."

Octavia arkamdan geldi ve Clarke'ı omzundan tuttu.

"Clarke şimdi sırası değil."

Onu bu halde görmeye dayanamadığım için gözlerimi artık üzerinden çektim.

"Lexa bana bak,yüzüme bak.Şu Halime bak.İyi değilim.Sen olmadan iyi değilim."

"Tamam Clarke yeter."

Direnmesine rağmen Octavia onu yavaşça oradan onu uzaklaştırdı.Derin bir nefes alıp verdim ve arkamı döndüm.İyi değildi ama tek iyi olmayan o değildi.Ben de iyi değildim.Hiç iyi değildim.

Tanımadığım bir kadın yanıma geldi.

"Aşağıdakilerin liderleri sen misin ?"

"Evet benim."

"Konuşmamız lazım."

"Konuşalım."

"Şuradaki eve geçip yalnız konuşsak daha iyi olur.Ben Diyoza."

"Ben de Lexa.Gidelim."

Onu takip etmeye başladım.Başımı sağa çevirdiğimde Clarke'ın Raven'a sarılmış ve ağlayan gözlerle bana baktığını gördüm.İki yöne yani sağa sola olacak şekilde başımı salladım.Yapma demek istedim ama daha da şiddetlendi ağlaması bu sırada Diyoza bana seslendi.

"Bu taraftan."

Diyoza'nın seslenmesiyle gözlerimi ondan çevirdim ve binanın içine girdik.Üst kata geçip bir odaya girdik.

"Clarke ile burayı açmadan önce bir konuşma gerçekleştirdik."

"Evet yani-"

"Clarke sizin halkınızda tarım,teknoloji,sağlık konusunda anlayan kişiler olduğunu ve bunlardan yararlanabileceğimizi söyledi."

"Siz de bunun karşılığında bizi çıkardınız."

"Evet."

"Sizin buraya gelme amacınız o köy değil mi ? Tek ayakta kalan köy."

Başını olumlu bir şekilde salladı.

"O köyde birlikte yaşayacağız."

"Olmaz."

Clexa ll Wanna Be Yours 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin