23

221 20 28
                                    

Dediği gibi hiçbir şey düşünmeden yaşayacağımız günleri iple çekiyordum.Eskisi gibi olmayı çok istiyordum.Başımı göğsünden kaldırdım ona biraz daha yaklaştım ve içimden geçen her şeyi ona söylemek istedim.

"Lexa ne olursa olsun dönüp dolaşım geldiğim tek yer senin yanın oluyor.

Biliyor musun ?"

"Neyi ?"

"Sen benim evimsin.Kaçıp saklanmak istediğim,hiçbir zaman da bırakmak istemediğim,tek yerimsin."

Söylediğim şeyle gülümsedi.Ellerini yüzüme koyup alınlarımızı birbirimize yasladı.

"Clarke Griffin sizi asla bırakmak istemiyorum."

"Lexa Kom Trikru sizi asla bırakmayacağım."

Burnuma burnunu değdirip gülümsedi ve dudaklarımızı birleştirdi.Uzun bir süre Dudaklarımız birbirine uyumlu bir şekilde hareket etti.Tek bildiğim dudaklarım sadece onun dudaklarında bu kadar uyumlu hareket edebiliyordu.Lexa nefes almak için geri çekildiğinde hemen Dudaklarımı boynuna götürdüm ve o da derin bir nefes alıp başını geriye yaslayıp elini enseme götürdü.

"C-Clar-"

Hızlıca başımı kaldırıp dudaklarımızı tekrar birleştirdim.Eli hala ensemdeydi ve parmaklarını orada hareket ettirmesi beni huylandırmıştı.Nefes almakta zorlandığım için hafifçe kendimi geri çektim.Gülerek bana bakıyordu ve yavaş bir şekilde dudaklarını ısırdı.Ah bu hareket beni tahrik ediyordu.Elimi koltuğun üstüne atıp kendimi tuttum.Şu an bunun sırası değildi.

Bir anda ayağa kalktığında şaşırdım.Odanın içinde volta atmaya başlamıştı.Bir şeyi çok düşündüğünde böyle oluyordu.Kafaya taktığı şey o topraklardı biliyordum.Neden her şey kolay olmuyordu ? İlla bir sorun çıkmak zorundaydı.Ben de ayağa kalkıp onu omzundan tuttum ve bana baksın istedim.

"Her şeyi çözeceğiz."

"Biliyorum.Plan yapmaya çalışıyorum.Aklımda bir fikir var."

"Sen yaptıysan o mutlaka işe yarayacaktır."

"Öyle mi ?"

Bana gülümsedi ve belimden tutup beni kendine çektiği an kapı çaldı.Octavia içeri girdi.O da belimdeki elini bırakmadı ama hafifletti ve beni yanına aldı.

"Pardon ben-"

"Octavia geç lütfen."dedim.

Octavia masanın etrafındaki sandalyeye oturdu.Biz de beraber oturduk.

"Octavia ayarladın mı ?"

"Merak etme güvendiğim bize yardım edebilecek herkesi ayarladım."

"Güzel benim bir planım var."

"Anlat Lexa."

"Lincoln komutanlarını indirdiği an Diyoza ile irtibata geçeceğiz.Bize giriş noktalarından bahsedecek ve araca girip herkesi indireceksiniz.Dikkatli olmanız gerek.Çünkü orayı bilmiyoruz.O yüzden Lincoln her yeri keşfetmeli ve bize bir harita çıkarmalı."

Clexa ll Wanna Be Yours 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin