29

219 22 7
                                    

Sanki göğsüme sert bir bıçak saplanmış gibi hissettim.Nefes almakta zorlanmaya başlamıştım.Gözlerim doldu.Ona baktım.Gözlerini kapatmıştı.Hemen yatağın başına yaklaştım.

"Lexa ben-"

Gözlerini açıp bana baktı.Onun da gözleri dolmuştu.

"C-Cla-Clarke."

Sesi çok titremişti ve sessiz çıkmıştı.Elini çarşafa götürdü ama kaldıramadı.Ne yaptığını anlayamamıştım.Nasıl bir tepki vereceğimi de bilmiyordum.Ağlıyordum.Ben çok kötü bir şeye sebep olmuştum.Allah benim belamı versin.
Elimi elinin üstüne attım ve onu destekleyerek çarşafı kaldırdım.K-kanıyordu.Yarası kanıyordu.Yarayı görür görmez elim titremeye başlamıştı.Hemen koşarak dolaptan bez aldım.Yanına gidip yarasına bastırdım.Gözlerini kapatmıştı.

"Lexa ! Beni duyuyor musun ?"

Gözlerini yavaşça açtı.Konuşamadı ama başını salladı.

"Benimle kal.Tamam mı ? Benimle kal."

Yarasına bastırmaya devam ederek tek elimle cebimdeki telsizi çıkardım ve anneme haber verdim.

"Yanındayım Lexa."

Ağzının kenarından kan geldiğinde daha çok korkmaya başladım.Ellerimi yüzüne götürdüm ve gözyaşlarını sildim.

"C-Clarke-"

"Şşş.Yorma kendini."

"S-seni-"

"Lexa özür dilerim.Her şey için.Ben senin için asla yeterli olmadım.İyi değilim.Senin için iyi değilim ama sana bir şey olmayacak.Buna izin vermem."

Bana bakıp gülümsedi ve lafını tamamladı.

"S-se-seviyorum."

Ve gözleri kapandı.

"Hayır yapma Lexa.Aç gözlerini.Aç."

Annem içeri girdi hemen yanıma geldi.

"Ne oldu kızım ? İyiydi o."

"Kendini zorladığı için oldu.Anne lütfen bir şey yap."

"Tamam kızım hemen bana müdahale odasından iki ünite kan getir.Çok fazla kan kaybetmiş.Şu yaranın haline bak."

"Ama o karakan."

"Kızım Aden'dan kan aldık ya.Onu getir işte hadi."

Hızlıca müdahale odasına gittim ve dolaptan üzerinde Aden'ın adının yazılı olduğu iki tane kan ünitesini aldım ve hızlıca odaya geri döndüm.Gerekli ayarlamaları yapıp Lexa'ya damar yolu açtım ve kanı ona taktım.Annem hala yarasına baskı yapıyordu.Onu Eğer zorlamasaydım bunların hiçbiri olmayacaktı.

Annemle birlikte uzun süre yarasına baskı yaptık.Her yerim kan içindeydi.Yerler,yatak,Lexa'nın üstü kan olmuştu.

Annem bir süre sonra ellerimizi baskı yaptığımız yaradan çekti ve baktı.Kanaması durmuş gibiydi.Hemen dikişlerini aldı ve yeni bir dikiş attı.Lexa'nın gözleri hala kapalıydı.Gözlerine baktığımı görünce annem konuşmaya başladı.

"Merak etme uyanır.Kan kaybından dolayı böyle oldu.Bir daha onu zorlayacak hareketlerde bulunmaması gerekiyor."

"Tamam anne."

Clexa ll Wanna Be Yours 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin