9

282 25 37
                                    

Dediğim her şey doğruydu.Sadece onun yanında iyi hissediyordum.Bunu dedikten sonra ona sarılmayı bıraktım ve yatakta yanıma oturdu.Gözlerinin içine baktım.İkimiz de çok zor bir altı yıl geçirmiştik.

"Biliyorum Clarke.Biliyorum."

Ona sevdiğimi söylemek istiyordum.Deli gibi haykırmak istiyordum ama yapamadım.Her şey üst üste gelmemeliydi ve kapı çaldı.Lexa yanımdan kalkıp sandalyeye oturdu.Bellamy içeri girdiğinde Lexa ona baktı ve çok sinirli bir şekilde ayağa kalktı.Ellerini yumruk yaptığını gördüm.O pisliğin burada ne işi vardı ? Ben bunları düşünürken Lexa onun üzerine doğru yürüdü.Yavaşça ayağa kalktım ve onun arkasından gittim.

"Aşıklar yeniden bir arada."

"Bellamy çık dışarı !"

"Geçmiş olsun demeye geldim."

"Öyle gözükmüyor."

"Neden böyle bakıyorsun Lexa ?"dedi Bellamy.

Lexa'nın yanına geçtim.Gerçekten onu ilk defa böyle görüyordum.Çenesindeki kemiği hiç olmadığı kadar belirginleşmişti.Kolunu tuttum derin bir nefes alıp verdi ve elimi koyduğum yerden çekip Bellamy'nin suratına çok sert bir yumruk attı.Bellamy tek yumruğu ile yere düştüğünde şaşırdım.Yerden bize bakıp gülümsedi.

"Ne anlattın ona ?"

"Ne kadar şerefsiz biri olduğunu anlattım merak etme."

"Ben sadece seni sevdim Clarke."

Lexa hızlı bir şekilde onun karnına tekme attı.Acıyla inledi.

"Sevmek bu değil.Sen beni sevmiyorsun.Sen bana kafayı takmışsın sadece."

"Hayır seni seviyorum ve bunun için sizi ayırmak zorundaydım."

Lexa konuşmuyordu tek kelime bile etmemişti.Benim vereceğim cevapları merak ediyor diye düşündüm.

"Birini gerçekten sevmek.Aşık olmak ne demek ? Bilmiyorsun.Eğer beni gerçekten sevseydin benim üzülmemi istemezdin.Benim iyi olmamı isterdin.Başkasıyla birlikte olsam bile.Benim mutluluğumla mutlu olurdun.Sen sadece kafaya beni takmışsın ve benimle olmak için her şeyi yaparsın."

"O yüzden kitledin beni yani altı yıl boyunca."

Lexa'nın o sinirli hali az da olsa geçmişti.Derin nefes alıp verdi ve gözlerini bana çevirdi.

"Hakettin."

Hemen bir tişörtü kopardım ve Ellerini arkada birleştirip sıkıca bağladım.Tam onu taşıyacakken Lexa kolumdan tuttu.

"Sen dinlen.Ben hallederim."

"Lex-"

"Lütfen Clarke.Geç yatağa."

"Tamam Lexa."

Onu kollarından tutarak dışarıya sürükledi.Ben de tutunarak yatağa geri oturdum.Yaram iyiydi ama başım dönüyordu bazen.Onu beklemeye başlamadan önce yarı oturur bir pozisyona geçtim.Bellamy'yi tek yumrukta yere sermişti.Çok güçlü olduğunu biliyordum ama koskoca adamı tek yumrukta yere serecek kadar güçlüydü.Çok güçlüden de güçlü.Kapı açıldı ve Raven telaşlı bir şekilde içeri girdi.

"Octavia Bellamy'ye saldırdı."

"Ne ?"

Clexa ll Wanna Be Yours 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin