14

236 27 34
                                    


Bu bölüm Octavia'ya
teşekkür edeceksiniz.

2 AY SONRA-

Kapının çalınmasıyla gözlerimi açtım.Çok sesli olmayacak şekilde konuştum.

"Gel."

Gelen Indraydı.

"Ne var Indra ? Sabahın köründe."

"Kusura bakmayın efendim.Çalışma odasına gelmeniz gerekiyor acilen."

"Ne oldu ?"

"Diyoza ile ilgili."

"Tamam geç sen geliyorum."

O çıkar çıkmaz yataktan kalktım ve banyoya girdim.Elimi yüzümü yıkadım.İçeri girip kıyafetlerimi olabildiğince hızlı değiştirdim ve çalışma odasına gittim.Son birkaç gündür sadece çalışıyordum.Ve artık bir şeylerle uğraşma isteğim yoktu.

İçeri girdiğimde Clarke'ı orada görünce şaşırdım.Koltukta oturuyordu ve sadece o vardı.Kapıyı çekip kapattım ve onun yanına doğru yürüdüm.

"Clarke ne işin var burada ?"

"Bilmem Octavia çağırdı önemli bir şey varmış dedi."

"Dur ben bir bakayım."

Kitleme sesi geldiğinde kapıya doğru gittim.Kapıyı açmaya çalıştım ama kitliydi.Kapıya birkaç kez vurup bağırdım.

"Octavia !"

"İkiniz için bunu yapmak zorundaydım."

"Octavia aç kapıyı."

"Lexa bana ceza vereceksin ama bu size lazımdı."

"Octavia çıkar bizi buradan."dedi Clarke.

"Olmaz Clarke.Görüşürüz."

"Dur gitme."dedi Clarke.

Octavia'ya çok fena kızacaktım.Bizi kitlenmek de neyin nesiydi ? İçeride bulunan diğer kapıları da açmaya çalıştım ikisi de kitliydi.Clarke'a baktım.Ayağa kalktı.

"Yok.Hiçbiri açılmıyor."

"Tamam Lexa sakin ol."

Birkaç kez daha kapıya vurdum ama artık pes edip kendimi sandalyeye bıraktım.

"Lexa ne yapacağız ?"

"Bilmiyorum Clarke kaldık burada."

O da kendini koltuğa bıraktı.Ah Octavia.Ne yaptın sen böyle ? Son iki aydır Clarke ile doğru düzgün konuşmamıştık.Sadece iş konuşuyorduk.Onu fazla görmüyordum.O da aynı şekilde.Kafamı toparlamaya çalışıyordum sadece.Her şey iyi gibiydi.En azından benim açımdan.Eskisi kadar kötü hissetmiyordum ya da öyle sanıyordum.Diyoza ile de anlaşmak üzereydik ama geçici süreliğine sığınakta kalıyorduk.Clarke konuşmaya başladı.

"Nasılsın iyi misin ?"

"İyiyim sen."

"İyi sayılır."

Derin bir nefes alıp verdim.Tüm gün böyle oturamazdık.Clarke oflayıp ayağa kalktı ve çekmeceleri karıştırmaya başladı.Hayır hayır.O çekmecede onun bıraktığı not vardı.

Hızlıca ayağa kalktım.Açacağı çekmecenin kulpuna elini götürmüştü ben de hemen elimi elinin üstüne koydum.Şaşırmış bir şekilde başını bana çevirdi.

Clexa ll Wanna Be Yours 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin