—
—
Her şeyi birlikte hazırladık.Lincoln'e telsizi de öğrettik.Her şey tamamdı.Lincoln gidip içeri sızacaktı.Birlikte yukarı çıktık ve onu yolladık.Octavia sürekli ondan haber alacak.Telsizi yanından hiç ayırmayacaktı.Şimdi tek yapmamız gereken ondan haber beklemekti.Octavia gözleri dolu bir şekilde onun gidişini izledi.Ona bir şey olmayacağını hepimiz biliyorduk ama sonuçta o onu seviyordu.
"Merak etme,Lincoln bunun üstesinden gelir."
"Biliyorum ama yine de ister istemez-"
"Kötü düşünme,kötü olmasın.Tamam mı ?"
"Tamam Lexa.Sağolun yanımda oldunuz."
"Lafı bile olmaz."
"Hadi aşağı gidelim.Burada yapacak bir şeyimiz yok."
"Tamam hadi gidelim."
Hep birlikte sığınağa geri girdik ve çalışma odasına gittik.Octavia ise yalnız kalmak isteyip odasına gitmek istedi ve Lexa ile yalnız kalmıştım.Lexa sandalyesine oturdu.Düşünceli gözüküyordu.Yanına gidip masaya yaslandım.
"Lexa iyi misin ?"
Bir süre cevap vermedi.
"Lexa."
Hala cevap vermeyince telaşlanmaya başladım.
"Lexa."
Elimi elinin üstüne attım.Başını hızlıca bana çevirdi korkmuş ve gözleri dolmuş bir şekilde bana baktı.Neden böyle olduğunu anlayamamıştım.
"Lexa iyi misin ?"
"İ-iyiyim."
"Değilsin."
Elini hafifçe sıktım ve diğer elimi yüzüne götürdüm.
"Evet değilim."
"Neden ?"
"Seni kaybettiğim gün aklıma geldi."
"Lexa ben-"
"Neyse boşver."
Ayağa kalktım ve sandalyesini geri çekip kucağına oturdum.Şaşkın gözlerle bana baktı.Ona iyi hissettirmek istiyordum.Alnını öptüm ve başımı boynuna yasladım.
"Ben artık yanındayım."
"Biliyorum."
Ellerinden birini belime birini de yüzüme götürüp hafifçe yüzümde parmaklarını gezdirdi ve saçlarımın arasına dudaklarını bastırdı.
"İyi olmanı istiyorum Lexa."
"Daha önce de söyledim."
"Neyi ?"
"Sadece sen yanımdayken iyi olabiliyorum."
"Senin yanından bir daha asla ayrılmak istemiyorum.Çok aptalım.Seni kaybettim."
"Ben seni kısıtlamak istemem yani bana Eğer gitmek istiyorum deseydin birlikte giderdik.Kalacaksak da o uzayda birlikte kalırdık.
Beni kıran Bellamy ile bir şeyleri çözmeye çalışmandı.Eğer bana ben Raven'ı getirtmek için çözüm bulurdum.Bir şekilde hallederdim.Halledebilirdik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Clexa ll Wanna Be Yours 2
RomanceBU KİTAP WANNA BE YOURS KİTABININ DEVAMIDIR.BUNU OKUMADAN ÖNCE ONU OKUMALISINIZ. 6 YIL 7 GÜN SONRA- "Gerçekten dünyaya dönebilecek miyiz Raven ?" "Ayarlamaları yaptıktan sonra evet.Bir şansımız var." 6 yıl 7 gün sonra dünyaya dönme şansımız vardı.Ba...