19

293 24 20
                                    

"Yapma !"

Kan ter içinde yataktan sıçradım.Nefes alıp vermekte zorlanıyordum.Sırtımda hissettiğim el ile başımı ona çevirdim.Bu sefer şaşırmamıştı.6 yıl önce yaşadığım şeyi rüya olarak görmek beni artık yoruyordu ve neden görüyordum bilmiyordum.

Beni kendine çekip başımı göğsüne yasladı ve hiçbir şey demeden sadece saçlarımın arasında yavaşça ellerini gezdirdiğinde rahatladım.Bir süre öyle kaldık.

"Ben yanındayım.Korkma."

Lexa yanımda olduğu için şanslıydım.Bana iyi geliyordu.Her zaman olduğu gibi.Başımı kaldırıp ona baktım.Bana hafifçe gülümsedi.Vücuduna doğru yaklaşıp köprücük kemiğine dudaklarımı bastırdım.O da saçlarımı öptü ve beni boynumdan tutarak başımı yavaşça yastığa yasladı ve elini yüzüme götürerek alnımı öptü ve yanıma yattı.Yanımda olduğunu bildiğim için daha rahat bir nefes aldım ve gözlerimi uyumak için kapattım.

Kulağımın üst kısmında hissettiğim nefes ile Gözlerimi yavaşça açtım ve sesini duymaya doyamadığım sevgilim bana fısıldadı.

"Clarke."

Vücudumu ona doğru döndürdüm.O da aynı zamanda elini belime doğru koydu.

"Günaydın sevgilim."

"Günaydın güzelim."

O kadar güzeldi ki.Ona bayılmamak imkansızdı.Nefesimi her zaman her koşulda kesiyordu.Diğer elini üst kolumun üstünde gezdirmeye başladı.

"Aslında seni uyandırmak istemedim ama-"

"Beni uyandıran kişi sen olduğun sürece sorun yok."

Bana gülümsedi.Gülümsemesi insanın içine huzur veriyordu.Ona doğru yaklaştım tam dudaklarını öpecekken konuştu.

"Dün gece-"

Hafifçe kendimi geri çektim.Ama yine de birbirimize oldukça yakındık.

"Dün gece geçti gitti."

"Clarke neden böyle oldun ?"

"Lexa ben-"

"Söyle bana.Beraber konuşalım."

"Seni tekrar kaybetmekten korkuyorum.Yalnız kalmaktan korkuyorum.Sensiz yaşamaktan korkuyorum.Her an yanımda ol istiyorum."

"Clarke.Ben yanındayım.Geleceği düşünerek bugününü yaşayamazsın ve bizim geleceğimiz artık beraber geçecek.Bunları düşünüp kendini de beni de üzme lütfen."

"Seni üzmek istemiyorum."

"Biliyorum ama ben de senin üzülmeni istemiyorum."

Bu sefer o bana daha da yaklaştı ve dudaklarımı dudaklarına bastırdı.İşte en çok özlediğim şey sabah uyanıp onu öpmekti.Onu öpüp güne güzel başlamaktı.Bir süre öpüştükten sonra dudağımı ondan ayırdım.Duş almalıydım dün gece çok terlemiştim.Daha doğrusu o beni terletmeyi başarmıştı.

"Duş alsam iyi olur Lexa."

Yataktan kalkıp banyoya doğru gittim ve elimi banyonun kapısına götürdüğüm an bana doğru seslendi.

"Beraber duş almak ister misin ?"

Şaşkın bir şekilde ona baktım.Bana gülümsüyordu.Ayağa kalkıp yanıma geldi.Elini benim elimin üstüne atıp kapıyı açtı ve elimi tutmaya devam ederek banyonun suyunu açtı.Evet dememe gerek kalmamıştı.Böyle bir şeye hayır demek aptallık olurdu.Onunla duş almak muhteşemdi.Vücudunu inceliyordum.Vücudu kusursuzdu.Her şeyi kusursuzdu gerçi.Bunları Düşünmeyi bırakıp onun yaptıklarını izlemeye devam ettim.

Birlikte duşa girdik.Vücutlarımıza şampuan sürdükten sonra Lexa birden Suyu bana doğru tuttu ve sesli bir şekilde gülmeye başladı.Ben de ellerimi karnına doğru götürüp elinden aparatı alıp ona tuttum.Bu sefer gülme sırası bendeydi.

Benim boşluğumdan yararlanıp sıkıca belimden tuttu.Aparat elimden yere düştü.Su her yere sıçrıyordu ama umrumuzda değildi.Yüzünü bana yaklaştırdı ve dudaklarımı uzun süreli bir şekilde öptü.

Ben de vücudumu vücuduna yaslayıp adım attım.O da geriye doğru birkaç adım attı ve onu duvara yaslamıştım.Bacaklarını tutup Vücuduma sardım.Hala öpüşmeye devam ediyorduk.Bir süre sonra dudaklarımı ondan ayırıp yüzüne baktım ve bana gülümsedi.Sonra boynunu öptüm.Elimi kalçasına götürdüğümde hafifçe inledi.Hemen dudaklarımı dudaklarıyla birleştirdim.

O da boynumdaki bir elini kasıklarımın olduğu yere doğru götürdüğünde başımı geriye atıp ondan daha sesli bir şekilde inledim.Onun üzerimdeki etkisi çok farklıydı.Bu sefer benim yaptığım gibi o da dudaklarını benimle birleştirdi ve uzun süre öpüştük.

Duşta bunu yapmak keyifliydi.Gerçi onunla her şey çok keyifliydi.İşimizi hallettikten sonra birlikte duştan çıkıp havlularımızı vücudumuza sardık ve içeri girdik.Lexa'ya bakıp aptal aptal gülüyordum.Bazen çocuk oluyordum onunla bazen de hiç olmadığım kadar güçlü birisi.O çok yönlüydü.Ama dışarıya sadece güçlü halini gösteriyordu.Bana ise her yönünü.İşte bunu seviyordum.Bunları düşünmeyi bırakıp üstümü giyindim.O da giyinmişti.

Bana doğru yaklaşıp bir elini yüzüme götürdü ve yanağımdan öptü.Diğer elini havaya kaldırdığında şaşırdım

"Gidelim mi Clarke Griffin ?"

"Gidelim Lexa Kom Trikru."

Ben de ona uyum sağlayarak ellerimizi sıkıca birleştirdim ve birbirimize gülümsedik.Hiç olmadığım kadar mutlu hissediyordum çünkü yanındaydı.

Tam kapıya doğru giderken kapı çaldı ve Indra telaşlı bir şekilde içeri girdi.Nefes nefeseydi.

"Indra ne bu hal ?"dedi Lexa.

"Halkı Diyoza'yı esir almış.Yönetimlerin kendilerinde olduğunu ve o topraklara asla giremeyeceğinizi söylediler."

Clexa ll Wanna Be Yours 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin