15

253 27 53
                                    


Gözlerimi yavaşça araladım.Başımı kaldırdığımda Lexa'yı gördüm.Kollarımı tamamen ona sarmıştım.Ve vücudumun bir kısmı onun üstündeydi.O da ellerini belime sarmıştı.Hala bu kadar muhteşem kokmayı nasıl başarıyordu bilmiyordum.Onun biraz daha keyfini çıkarmak için başımı göğsüne dayadım.Uzun bir süre daha böyle kalabilirdim.Nefesinin saçlarıma değdiğini hissetmek beni mutlu etmişti.

Gözlerimi kapattım ve kokusunu tekrar içime çektim.Keşke onun bir tişörtü olsaydım.Onunla yaşardım.Ona hiçbir zararım da dokunmazdı.Saçma gelse de benim için çok iyi olurdu.

Biraz hareket etmeye başladı ve tamamen bana doğru döndü.Başımı biraz uzatsam dudaklarımız birleşecekti.Ellerini belime attı ve vücudumu kendi vücuduna dayadı.Onu öpmemek için başımı geri çektim ama nefesi dudaklarıma çarparken bunu yapmak çok zordu.Beni sardığı için de yataktan kalkamıyordum.Nefes alıp verdi ve biraz bana doğru yaklaştı.Burunlarımız birbirine değiyordu ve kalbimin atışı sanki bin kilometre öteden duyulacak gibiydi.

Lexa gülerek gözlerini araladı ve şaşkınlığımı gizleyemedim.Dün geceden beri bana son zamanlarda hiç olmadığı kadar iyi davranıyordu.

"Günaydın."

"Günaydın."

Ellerini belimden çektiğinde dengemi kaybedip düşecek gibi oldum ve sıkıca yeniden tuttu.Hala nefeslerimiz birbirine çarpıyordu ve bu beni deli ediyordu.

"Dikkat et Clarke."

"B-ben kalk-kalksam i-iyi o-olur."

Kaşlarını çatıp bana baktı.Aceleyle koltuktan kalktım.Ve oda bana doğru döndü.

"Clarke iyi misin ?"

"İyi-iyiyim."

Üstüme başıma çeki düzen verdim.Kapı kitli mi diye kontrol etmek istedim ama hala kitliydi.

"Ne zaman çıkacağız buradan ?"

"Bilemiyorum."

"Of."

"Ne oldu sıkıldın mı ?"

"Hayır ama duvarlar üstüme üstüme geliyor."

Aslında üstüme üstüme gelen duvarlar değil onun az önce yaptığı şeydi.Sandalyeyi çekip oturdum.

O da yarı oturur pozisyona geçti bir bacağını diğer bacağının üzerine attı ve sütyenini düzeltti.Şu an çok seksi gözüküyordu ve zor dayanıyordum üstüne atlamamak için.Clarke kendine gel dedim birkaç kez içimden ve başımı ondan çevirdiğim sırada kapı açıldı ve ikimiz de ayağa kalktık.Octavia içeri girdiği an Lexa ona sinirli bir şekilde baktı.

"Neden böyle bir şey yaptın ?"

"Siz uyumadınız mı yoksa ?"Diyip çapkın bir şekilde güldü.

"Octavia ! Bir şey sordum."

"Tamam komutan kızma.Ben sizi beraber sarılırken bekliyordum."

"İkimizin arasındaki şeye neden karışıyorsun ?"

"Ben sadece yardım-"

"Etme yardım.Cezan şu bir süre sağ kolum olmayacaksın."

"Ama ben sadece-"

"Bir süre dedim.Yani aklın başına gelene kadar."

"Ama Lexa-"

"Lexa değil Komutanım diyeceksin."

Lexa neden bu kadar sinirlenmişti anlamamıştım ama sanırım kendi dediği olmadığı için olmalıydı.Sonuçta o koskoca Heda'ydı ve herkese sözünü geçirirdi.Sağ koluna sözünü geçiremedi dedirtmezdi kimseye.Sinirli bir şekilde ceketini aldı ve odadan çıktı.

"Siz kavga falan mı ettiniz ?"

"Hayır.Fazla kafana takma düzelir."

"Umarım.Neyse ne yaptınız anlat bakalım."

"Odama gidelim öyle konuşalım."

"Tamam hadi gel."

Birlikte odaya doğru gittik ve içeri girip oturduk.Bu sırada Raven da içeri girdi.

"Octavia ne oldu işe yaradı mı plan ?"dedi heyecanla.Beni farkedince kaşlarını çattı.

"Sen de mi bu işin içindesin Raven ?"

"Fikri ben vermiş olabilirim."

"Of Raven gel geç."

Raven orta sehpanın üstüne oturdu.

"Anlat hemen."

"Gece beraber yattık."

"Ne ? Nasıl ? Hemen mi ? Yok artık.Siz alev almışsınız resmen kızım."

Alev almışsınız demesiyle yüzüm kızardı.

"Öyle değil.Uyuduk sadece."

"Öyle desene yanlış anladım ben de."

Çok sessiz bir şekilde konuştum.

"Ama benim alev doğru."

"Nasıl yani ?"

"Ona dayanamıyorum diyorum.Bir an önce beni öpsün istiyorum."

"Beraber uyuduğunuza göre yakında o da olur."dedi Octavia.

"Umarım.Günlerimi onunla beraber geçirmeyi çok özledim."

"Ben biliyordum.İşe yarayacağını."dedi Raven.

"Ne işe yaraması ? Başka bir şey düşünmemiz lazım."dedi Octavia.

"Sakın kızlar bir daha bir şey yapmayacaksınız.Lexa'nın nasıl kızdığını gördün Octavia.Durun artık."

"Bir şey yapmadık ki Clarke."dedi Octavia.

"Evet Octavia yapmadın.Tüm gece bizi bir odaya kitleyen de bendim zaten."

"Ama hoşuna gitti kabul et."dedi Octavia.

Söylediği şeye sesli bir şekilde güldüm.Haklıydı onunla vakit geçirmek gerçekten çok güzeldi.

"Evet hoşuma gitti.Onunla vakit geçirmek bana iyi geldi.Umarım ona da iyi gelmiştir."

"İyi geldi merak etme."

Bu-bu Lexa'nın sesiydi.Başımı çevirdim ve kapıda onu gördüm.Kapıya bir omzunu yaslamış kollarını da arkada birleştirmiş bir şekilde bana gülüyordu.

"Lexa ?"

Clexa ll Wanna Be Yours 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin