—
Medyadaki şarkıyı çok severim.İsterseniz dinleyerek okuyabilirsiniz.Siz bilirsiniz.İyi okumalar.
—Clarke dediğim şeyle sıkıca kollarını bana sardı.Sürekli tenimiz birbirimize değsin istiyordum.O da sanırım öyleydi.
"Haklısın Lexa."
Uzun bir süre böyle kaldık.Birbirimizi kokladık.Sonra Clarke kollarını benden ayırdı ve bana baktı.
"Benim düşüncelerime önem vermeni seviyorum."
"Ben senin her şeyine önem veriyorum Clarke.Son zamanlarda öyle gözükmüyor olsam da aklımdan hiç çıkmadın."
"Neden uzak durduk birbirimizden ?"
"Geçen gece sana bir şey sormuştum ve sen de cevap olarak kendime engeller koyduğumu söylemiştin.Bu doğruydu.Kendime engeller koymak istemiyorum artık ne olacaksa olsun.Yaşayalım.Ben senin yanında nefes alıyorum.Senin yanında yaşadığımı hissediyorum.Bunu daha önce de söyledim sana yine söylüyorum.Bu böyle."
Yaklaşıp alnıma bir dudaklarını bastırdığında Gözlerimi kapattım.Her şeyi söylemiştim.Ne olursa olsun doğru olan söylemekti.
"Ben sadece senin yanında iyi olabiliyorum.Sadece seninle bir şeyler hissedebiliyorum.Söylediğin her şey benim için çok kıymetli.Sana yaşattığım her şeyi telafi etmek istiyorum.Bunun için çabalıyorum.Burada yaşanan her şeyi unutamazsın ama belki yaraların zamanla hafifler."
Ona yaklaşıp yanağını öptüm.Öpmemle gülümsedi.Odama gidip duş alsam iyi olur diye düşündüm.
"Clarke benim duş almam lazım.Sonra görüşürüz.Odama gidiyorum."
"Tamam ben de odamdayım Heda."
Birlikte odadan çıktık ve kendi odalarımıza doğru yol aldık.İçeri girdim ve banyoya girip duşumu aldım ve banyodan çıkıp geceliğimi giydim.Gece olmuştu ve üzerimdeki şeylerden kurtulmak istemiştim.Rahatlamıştım.
Koltuğa kendimi bıraktım ve bugün yaşanan her şeyi düşündüm.Onun yanımda olması çok güzeldi.Ben ondan uzak kalamazdım biliyordum.O doğru düzgün konuşmadığımız iki ay sadece işle geçmişti.
Kapının çalmasıyla kafamı yastıktan kaldırdım.Gelen Clarke'tı.Onu görünce ayağa kalktım.Geceliklerimden birini giymişti.Onun üstüne doğru yürüdüm.Birbirimize oldukça yakındık.Neden geldiğini sormak için konuşmaya başladım.
"Cla-"
Beni sırtım ona doğru gelecek şekilde beni belimden tutarak yavaşça çevirdi ve elini sırtımdaki yaraya götürdü derin bir nefes alıp verdiğini duydum.
Ellerini belime sarıp boynum ile omzum arasını hafifçe öptü ve çenesini omzuma dayayıp başını bana çevirdi.
"Bana anlatmak ister misin ?"
"Cl-Clarke ben bunu yapamam."
"Benim üzülmemi istemediğini biliyorum."
"Evet.Bir gün belki anlatırım.Ama o gün bugün değil."
"Seni hiçbir şey için zorlamayacağım."
Omzumdan başını kaldırdı ve tam karşıma geçip ellerimi tuttu.Gözleri dolu bir şekilde bana baktı.
"Hazır olduğunda ben buradayım."
Başımı salladım.Son altı yılım hatırlamak istemediğim anılarla doluydu.Gözlerim dolmuştu.Gözlerim dolu bir şekilde ona gülümsedim.O da gözleri dolu bir şekilde bana gülümsedi ve gözlerinin dudaklarıma kaydığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Clexa ll Wanna Be Yours 2
RomanceBU KİTAP WANNA BE YOURS KİTABININ DEVAMIDIR.BUNU OKUMADAN ÖNCE ONU OKUMALISINIZ. 6 YIL 7 GÜN SONRA- "Gerçekten dünyaya dönebilecek miyiz Raven ?" "Ayarlamaları yaptıktan sonra evet.Bir şansımız var." 6 yıl 7 gün sonra dünyaya dönme şansımız vardı.Ba...