F A N N I
Alig tudtam aludni éjjel...
Szinte forgolódással ment el az éjszakám, mert végig Dominikon kattogott az agyam. 5:47-kor meguntam a dolgot és az éjjali szekrényen levõ telefont magamhoz vettem, miután kicsit fentebb ültem az ágyamban. Lentebb vettem a fényerőt, mert majdnem megvakultam. Ahogy feloldottam a készüléket, ujjaimmal automatikusan nyitottam meg az Instagramot és engedélyeztem a követését, valamint hirtelen felindulásból én is kérelmeztem. Biztosan örülni fog, amiért hajnalban kapja az értesítést. Enny örömöm már nekem is legyen az életben.
Kíváncsiságomnak nem tudtam határt szabni, így azon kapom magam, hogy az oldalát fürkészem és megállapítom, hogy a képeken is ugyanolyan jóképű, mint a való életben.
Miket beszélek én itt?! Teljesen elment az eszem...
Kilépek az alkalmazásból és visszateszem az éjjeli szekrényre, majd a meleg takaró alól kibújok és a szekrényhez vánszorgok, ahonnan kirángatom az egyik edzős ruhámat. Szabadnap lévén gondoltam kicsit edzek, hogy ne tunyuljak el és valljuk be, nem volt mit csinálnom kora reggel. Szerintem én vagyok az egyetlen, aki vasárnap nem tud aludni, pedig most lehetne.
Másfél óra intenzív edzést követően kifulladva terültem el a nappali puha szőnyegén és Dórival chateltem. Még mindig a Szoboszlai témán van kiakadva.
Földes Dóra : De most akkor komolyan elhívott randizni?
Diósi Fanni : Ez nem randi!! És egyáltalán nem mondtam igent neki
Földes Dóra : De fogsz !!!
Diósi Fanni : Nem tartom jó ötletnek....
Döldes Dóra : Ne hagyj ki egy ilyen lehetőséget! Biztos nagyon jófej
Barátnőm jobban be van zsongva, mint én. Az instagram jelzett, miszerint értesítésem jött. Kíváncsian húztam le az értesítési állapotsort, amit meglátva nagyra nyíltak szemeim.
szoboszlaidominik üzenetet küldött neked
Habozás nélkül nyitottam meg. Ezek szerint ő se alszik sokáig még hétvégén sem.
szoboszlaidominik Látom korán keltél
diosifanni Ahogy te is
szoboszlaidominik Áll még akkor a mai ebéd?
diosifanni Nem rémlik, hogy igent mondtam volna xd
szoboszlaidominik De azt tervezel mondani 🤷🏻♂️
diosifanni Mi van, ha nem érek rá?
szoboszlaidominik Akkor megyünk vacsorázni
diosifanni ha ha ha
szoboszlaidominik Miért vagy ennyire elutasító velem?
Ez jó kérdés, magam sem tudom...
diosifanni nem vagyok az
szoboszlaidominik Akkor eljössz?
diosifanni Ha utána békén hagysz, igen
szoboszlaidominik Lehetetlent nem ígérhetek, sajnálom
Ennek a válasznak azért nagyon örültem, mert azt vettem észre magamon, hogy önkéntelenül elmosolyodtam. Tetszett, hogy ilyen kitartó.
szoboszlaidominik Mikorra mehetek érted?
YOU ARE READING
𝑬́𝒈𝒆𝒕𝒐̋ 𝒔𝒛𝒆𝒎𝒑𝒂́𝒓 ~ 𝑺𝒛𝒐𝒃𝒐𝒔𝒛𝒍𝒂𝒊 𝑫𝒐𝒎𝒊𝒏𝒊𝒌
FanfictionSosem engedtem magamhoz senkit túl közel. Az évek során megkeményítettem szívemet, hogy el tudjam viselni az engem ért fájdalmakat. Éppen ezért, amikor azt gondoltam senki sincs hatással rám, Ő a puszta tekintetével képes volt irányítani. #1 footbal...