3

1.4K 81 16
                                    


Pov.Kubir

     Z Tobiaszem rozmawiało się całkiem przyjemnie. Co prawda potem gadaliśmy sam na sam, ponieważ Mikols uznał że mnie z nim zostawi, ale było całkiem spoko.

-A nagrywasz coś w ogóle - zapytał, kontynuując naszą wcześniejszą rozmowę.

- No taak, co to w ogóle za pytanie? - zaśmiałem się i spojrzałem na Tobiasza.

- No nie wiem haha.

- Może jakiś odcineczek wspólnie nagramy kiedyś. Co ty na to?

- hmmm... no można.

- To jesteśmy umówieni,  napiszę jeszcze do ciebie jak będę w domu, narazie spadam na lekcje Siemka - powiedział wstając z ławki na której siedzieliśmy.

- Paa. - powiedziałem i również wstałem, udając się w swoją stronę, a dokładniej w kierunku mojej klasy.

===Kolejny dzień===

Pov.Napierak

    Wszedłem do szkoły a pierwszą rzeczą jaką zrobiłem było powiedzienie Tobiaszowi że zobaczymy się później, oraz pójście w stronę gdzie zawsze widywałem Buszza.

Kiedy już go znalazłem, co nie było aż tak trudne, ponieważ znowu siedział na parapecie, podszedłem do niego i usiadłem obok.

-Nie. - powiedział Buszz nawet na mnie nie patrząc.

-Jeszcze nic nie zdążyłem powiedzieć.

-Nic nie musiałeś.

-Nie, nie chce z tobą pogadać - dodał po chwili.

-Nie o to chciałem zapytać... - odpowiedziałem, chociaż i tak mial racje ponieważ właśnie o to chciałem go zapytać.

-Chciałeś. Napierak przestań chociaż kłamać.

-A jednak ze mną rozmawiasz. - dodałem zadowolony z tego co powiedziałem, ale tym razem nie usłyszałem już odpowiedzi.

-Noo buuszz - powiedziałem, ponieważ chłopak nie odzywał się przez dłuższą chwilę.

-Skończ.

-Ale ja nic nie robie~ -zaśmiałem się, uszczęśliwiony z obrotu sytuacji-

-Mhm... - mruknął niby skupiony robioniem czegoś w telefonie.

-Ej Buszz a mogę Cię i coś zapytać? - zapytałem zmieniając temat

-Dobra Napierak ja idę i nawet nie próbuj za mną iść. - powiedział ignorując moje wcześniejsze pytanie.

-Jasne! Do jutra! Albo do dzisiaj czy coś!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Sory że takie krótkie ale chciałam dziś wstawić  rozdział a nie chce mi się już pisac ale to pewnie dlatego że nie pisze tego na lekcji.

i macie chodzić spać wcześnie żeby się wyspać RageW

Ekipa Rapy - What if?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz