12

1K 83 34
                                    

Pov. Napierak

Miałem wrażenie że Busz i Mikols coraz lepiej się dogadują, z jednej strony mnie to cieszyło bo w końcu Busz się z kimś zaprzyjaźnił, ale z drugiej coraz bardziej denerwowało, ponieważ... Nie wiem właściwie dlaczego. Może jednym z powodów było to że Busz przy Mikolsie był szczęśliwy, częściej się uśmiechał, z kolei przy mnie nie robił tego wogóle. Nie chce, nie mogę mówić mu z kim ma się przyjaźnić ale juz powoli nie wytrzymuję, i to jeszcze ja kazałem mu się z nim zaprzyjaźnić.

Dzisiaj mieliśmy iść na jakiś spacer czy coś, bo w końcu była to wycieczka w góry. Ucieszyłem się, kiedy usłyszałem że nie będzie to długi spacer, bo szczerze to nie miałem ochoty nigdzie iść.

Jak się potem okazało Mikols szedł obok Busza, a ja obok nich, jednocześnie słuchając o czym rozmawiają.

Pov.Kubir

Kiedy wróciliśmy do domków było około 20⁰⁰ ponieważ wczesniej byliśmy jeszcze na kolacji. Ubrałem na siebie bluzę i dresy, czyli tak jak często chodzę po domu.

Około 20⁵⁰ wyszliśmy z domku, i poszliśmy w stronę ustalonego miejsca. Kiedy byliśmy już w domku, okazało się że będzie dużo alkoholu, czyli jak na każdej imprezie, jednak ja z Tobiaszem postanowiliśmy nie pić za dużo, a najlepiej wogóle.

XXX

-Co? - zapytał i spojrzał na mnie.

-Tobiasz, znowu mnie nie słuchasz. Denerwuje mnie to.

-Dobra, daj spokój. - mruknął i zaczął rozmawiać z jakimś chłopakiem którego poznał przed chwilą.

- "Dobra, daj spokój" - powtórzyłem w myślach ironicznie słowa chłopaka, i oparłem się o blat. Wcześniej biorąc butelkę piwa do ręki ze złości, a po trochę dłuższej chwili byłem całkiem pijany.

Pov.Tobiasz

Spojrzalem na Kubira i zauważyłem że był już całkowicie pijany,mimo że mówił że się nie upije. Ja dalej postanowiłem nie pić, bo w końcu musiałem potem zaciągnąć Kubę do domku.

Przez większość imprezy rozmawiałem z jej głównymi organizoratami, których poznałem na początku. Kubir poszedł grać w jakieś gry, z tego co zauważyłem była to butelka. Przewróciłem tylko oczami i znowu wróciłem do rozmowy.

Po około 10 minutach spojrzałem w stronę, gdzie ostatnio widzialem Kubę. Kiedy już go wypatrzyłem, zobaczyłem że siedział on przed jakąś blondynką i się z nią całował.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Rozdział jest teraz bo wcześniej 7h oglądałam streama Napieraka Mikolsa i Busza.

A za chwilę dam kolejny, dlatego że nie było ostatnio no a miał być.

Ekipa Rapy - What if?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz