4

1.3K 83 25
                                    


Pov. Tobiasz

-Także jeszcze raz zapraszam do zasubskrybowania Kubira, oraz przypominam że od następnego tygodnia postaram się robić daily streamy.

-...Kubir pożegnaj się. - dodałem po chwili.

-Co?... aaa, papa <3

-Dobra... już - powiedziałem, odrazu po wyłączeniu nagrywania.

-Chyba jest git- powiedział

-Chyba git... - powtórzyłem po chłopaku.

-Jeszcze w nocy zmontuje - dodałem

-Jak coś to Ci mogę pomóc.

-Niee, raczej nie trzeba - mruknąłem

-Jak coś to prześlij, mogę dokończyć jak Ci się nie będzie chciało. - odparł

-Mhm

-Dobra ja lecę, będę czekał aż wyślesz mi ten filmik! Papa

-Powiedziałem że sam zmontuję!

-Ta ta, jasne. Dobra widzimy się w szkole papa - powiedział i wyszedł z kanału

- paa... - odparłem, właściwie już sam do siebie, ponieważ Kubir poszedł.

=== 00:04 ===

Pov.Kubir

     Odłożyłem słuchawki na szafkę i zamknąłem oczy w celu zaśnięcia, jednak uniemożliwił mi to mój telefon a właściwie osoba która pisała do mnie o tej godzinie.

00:06

Od: Tobiasz

     Kuba idę spać, jakbyś był tak miły to film masz na dc, nie zostało za dużo do dokończenie. Dobranoc <3

Do: Tobiasz

      Serio?

Od: Tobiasz

       Dobranoc Kubir.

Do: Tobiasz

        Dobranoc...

---------------------------------------------------------

Czyli jednak się nie wyśpię... - pomyślałem i usiadłem przed komputerem.

00:24

Od:Tobiasz

      Sam powiedziałeś że jak będę zmęczony to mam Ci wysłać

Do:Tobiasz
 
       W takim razie idź spać.

---------------------------------------------------------

Kilka godzin później skończyłem montować film, a następnie podesłałem go Tobiaszowi.

02:23, super... za 4 godziny mam wstać. Ustawiłem budzik pół godziny później niż zwykle, czyli na 7, a kilka minut potem usnąłem.

===Rano===

Pov.Kubir


 

     Wstałem o 7:30 ponieważ jak się okazało byłem tak zaspany ze nawet nie ustawiłem budzika.

Przebrałem się szybko, oraz spakowałem się do szkoły.

Przed wyjściem wziąłem telefon i napisałem do Mikolsa.

07:45

Do:Minekols <33

      Ej ja się spóźnię idź sam dzisiaj.

07:48

Od:Minekols <33

       Już szedłem w stronę twojego domu, no ale ok -.-

---------------------------------------------------------

Ubrałem szybko jakąś przypadkową bluzę, zamknąłem drzwi, i szybko zbiegłem po schodach.

Kiedy byłem już pod szkołą zerknąłem jeszcze na telefon 08:06, tylko 6 minut, chyba nie jest źle...

Pov.Tobiasz

      Wyszedłem z klasy kilka minut po dzwonku, a przed salą zobaczyłem Buszza, a obok... Wojtka? Który coś prawdopodobnie do niego gadał. Kiedy mój wzrok zetknął się z tym Napieraka, chłopak odrazu spuścił głowę udając że mnie nie widzi. Miałem do nich podejść ale zobaczyłem Kubę, który wpadł cały zdyszany przez drzwi wejściowe.

===

-Hej Kubir, czemu dopiero teraz przyszedłeś, i czemu masz na sobie tylko bluzę, jest zimno i pada deszcz - powiedziałem i wyjrzałem za okno.

-I... masz mokre włosy- dodałem.

-spóźniłem się, bo musiałem wrócić po plecak, mam tylko bluzę ponieważ nie zdążyłem założyć nic innego, aa... włosy mam mokre bo pada deszcz.

-Aha! A dokładniejszy podwód dlaczego się spóźniłem było zmontowanie twojego filmu! - dodał po chwili a ja się zaśmiałem.

-Sam powiedziałeś że mogę Ci go wysłać, a tak w ogóle to do której Ci zeszło?

-Z tego co pamiętam skończyłem po drugiej w nocy. - mruknął niezadowolony.

-No już, następnym razem sam zmontuję - powiedziałem i poczochrałem go po jeszcze mokrych włosach.

-Oby.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ale ze 500 słów bo nie chce mi się już pisac a chciałam dać rozdział dzis + już nie mam pomysłu.

Ej i bez kitu pierwszy raz nie wiem co napisać więc idę grac speedruny i przy okazji może w nocy napisze rozdział.


Ekipa Rapy - What if?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz