🥕🥕🥕
Pov.Kubir
Otworzyłem oczy i pierwsze co zrobiłem to wziąłem telefon do ręki.
Nie... - pomyślałem i ponownie spojrzałem na dzisiejszą datę.
To już dzisiaj?! Ja nawet nie jestem spakowany! - wykrzyczałem w myślach i zerwałem się z łóżka.
Wyciągnąłem walizkę z pod łóżka i zacząłem pakować do niej swoje ubrania przy okazji sprawdzając czy nie zostawiłem żadnych rzeczy pod łóżkiem lub gdzieś na podłodze.
Kiedy spakowałem już ubrania, poszedłem do pokoju chłopaków.
-Heej, spakowani już? - powiedziałem i spojrzałem na trójkę uśmiechniętych chłopaków, chociaż pytanie raczej kierowałem do Mikolsa i Napieraka, bo wątpiłem że Busz w ogóle mi odpowie.
-Taak, przed chwilą skończyłem! - pisnął Napierak.
-A nie widzisz? - powiedział dumny z siebię Mikols, i wskazał na swoją walizkę i torbę która na niej leżała.
-Nie chcę wyjeżdżać... - mruknął Wojtek i upadł plecami na swoje łóżko.
-Marudzisz. - usłyszałem Busza, który dopiero teraz postanowił się odezwać.
-Coo!? A ty niby chcesz wracać? - pisnął najmłodszy.
-Tak? Mam już dość tego wyjazdu. - powiedział Busz i przewrócił oczami.
W pokoju nastała cisza więc postanowiłem się odezwać.
-Emm... a jak siadamy w autokarze?
-Znaczy...- myśleliśmy że ty siedzisz z Tobiaszem, więc Busz siedzi z Napierakiem a ja siadam obok nich.
-Umm... ja- Tak miałem siedzieć z Tobiaszem.
-To ustalone! - powiedział szczęśliwy Napierak i wziął telefon do ręki.
-Dobra to ja idę się jeszcze skończyć pakować. - powiedziałem i wyszedłem z pokoju.
XXX
Pov.Tobiasz
Obudziła mnie osoba która właśnie weszła do pokoju i usiadła na kanapie na której spałem.
-Cześć... - mruknąłem, domyślając się że to Kubir.
-Ta, hej - usłyszałem ciche mruknięcie.
-Ymm, wiesz może jak siadamy? W sensie w autokarze...
-Chłopaki powiedzieli że oni się już ugadali w trójkę, więc no... musimy siedzieć razem.
-Oh okej. Wiesz... szczerze to nigdy nie myślałem że ktoś dogada się z Buszem, mam na myśli bliższą relacje.
-Taak, też nie dawno o tym myślałem. W sumie to fajnie by było go bliżej poznać.
-Dokładnie, w sumie wydaję się dość ciekawą osobą.
Po tej rozmowie wstałem z łóżka i podszedlem do szafy po moje ubrania, następnie udałem się w stronę łazienki żeby się przebrać. Kiedy już to zrobiłem, poszedłem po moją walizkę która była już w połowie spakowana, i zacząłem pakować rzeczy, które dalej są nie spakowane. (XD)
XXX
Byliśmy już prawie spakowani a dopiero za 2 godziny mieliśmy być przed głównym wyjściem. Tam miał czekać na nas autokar.
Co chwilę któryś z nas chodził po domku, szukając rzeczy których wcześniej nie móglismy znaleźć, jedynie Mikols czasami przechodził obok któregoś z nas i chwalił się że on już dawno wszystko spakował, czasami już nie mogłem go słuchać. To moja wina że nie mogę znaleźć mojej bluzy?
XXX
Pov. Mikols
Szedłem z Buszem i Wojtkiem, w stronę autokaru, a trochę za nami szedł Tobiasz z Kubą.
Staliśmy chwilę przed hotelem, a po kilku minutach podjechał autokar do którego odrazu wsiedliśmy.
Jak wcześniej ustaliliśmy, Busz usiadł z Napierakiem, a ja obok nich tylko że po drugiej stronie, po chwili przed chłopakami usiadł Kubir z Tobiaszem.
Kiedy każdy już wsiadł, w końcu ruszyliśmy w stronę naszej szkoły...
CZYTASZ
Ekipa Rapy - What if?
Fanfiction🌈👀✨EKIPA RAPY✨👀🌈 W TRAKCIE KOREKTY Zapraszam do @Toxic_Side czyli do mojej jedynej gwiazdki na niebie, w tamtych czasach:3 . . . Rozpoczęcie: 19.01.2021 Zakończenie: - lmao xhyba nigdy😰😰/jk #1 w Tobiaszgaming 21.09.2021!!! #1 w Kwadratowamasak...