"Ευτυχία"

24 5 4
                                    

Μερικές φορές νιώθω ότι δεν είμαι άξιος να κρατήσω την ευτυχία...Φαίνεται να είναι δύσκολο απόκτημα... Εγω, αν και στην αρχή μαλακιστηκα, μετά προσπαθησα..... Διάολε προσπαθησα! Η δική μου ευτυχία βρισκόταν στην εκδίκηση μέχρι τη στιγμή που ένιωσα το σώμα της να σπαρταραει στα χέρια μου... Εκεινη τη στιγμή κατάλαβα ποσο τυφλός ήμουν. Εκείνη τη στιγμή ξέχασα τα παντα και σαν αχόρταγος ήθελα κι άλλο κι άλλο....Να την λατρευω και να βλέπω το σώμα της να αντιδρά με αυτό το τρόπο σε μένα, για μενα . Ήταν ότι ακριβώς ήθελα! Εκείνο το βράδυ γυρισα στο σπίτι νιώθοντας την απώλεια ενός μεγάλου βάρους. Εκεινο το βράδυ έβαλα μουσική πριν κοιμηθώ. Εκείνο το βράδυ δεν έπαψα στιγμή να την σκέφτομαι.... Ειδικά μετά από....αυτο που έγινε. Δέκα μέρες μετά και δεν έχω καταφέρει να μιλήσω μαζί της. Δεν έχω σταματήσει να την παιρνω τηλεφωνο και έχω αφήσει δεκαδες μυνήματα στο τηλεφωνητη της χωρίς καμία ανταπόκριση. Χθες μάλιστα την είχα στήσει έξω από το σπίτι της όλη μέρα και τζίφος, η Cheryl άφαντη. Στη σχολή δεν παταει και η Laila δεν μου λέει κουβέντα για το που μπορεί να βρίσκεται ή έστω αν είναι καλά.

Θα ήθελα τόσο πολυ να μείνω στο κρεβάτι σήμερα, αλλά μπορεί  να έρθει κι αν έρθει θέλω να είμαι εκεί. Αν την δω νομίζω ότι θα τα χάσω και όλες αυτές οι προβες που έχω κάνει και οι ατελείωτες συζήτησεις με το ταβανι θα ειναι σαν να μην έγιναν ποτε. Ακόμα όμως και να μην καταφέρω να βγάλω λέξη τουλάχιστον θα την δω... Ελα Mike πάρ'τα  γαμημένα ποδια σου, σήμερα μπορεί να είναι αυτή η μέρα!

Κοιταζω γυρω γυρω σα μανιακός και πάλι σήμερα λείπει. Η μέρα όμως δεν έχει τελειώσει ακόμα και έχω ένα γαμημένο σφίξιμο στο στήθος από το πρωι.

"Ρε μαλακα θα ερθεις λίγο από μας! Τι καταθλιψαρα είναι αυτή τόσες μέρες ;" Ο Sam πετάγεται πραγματικα από το πουθενα και με βαράει στη πλατη.

"Είμαι καλά εδώ!"

"Όταν έχεις αυτά τα μουτρα μαλακα μου'ρχεται να σου δωσω ενα αριστερό με τα όλα, μα τη Παναγία! " λεει αγανακτισμενα.

Γελάω.

"Δοξα το Θεό! Ανταποκρίνεται! Σωπα ρε γελάς κιόλας! Χειροκροτηστε κυρίες και κυριοι, ο Mike Felton είπε να γυρίσει για λίγο πίσω από τη χώρα των ζωντανών νεκρών! "

"Σκάσε ρε μαλακα κάτσε να παρω τα πραγματα μου και παμε κάτω! " λέω και ξεκινάω να μαζέυω.

Καθώς φοραω το μπουφάν μου ακουω εκείνο το γέλιο και νομίζω οτι τρελενομαι για τα καλά! Παγώνω και ξεκινάω να ψάχνω γυρω μου μέχρι που τα μάτια μου πεφτουν πανω στην είσοδο της αίθουσας. Γ. Α. Μ. Ω  Τ. Α  Π. Α. Ν. Τ. Α.

Η Cheryl με τον Travis μπαινουν μαζί χέρι χέρι χασκογελωντας και πραγματικα δεν πιστευω σε αυτό που βλέπω. Ασυναίσθητα σηκώνω το χέρι μου και πιεζω το στήθος μου ελαφρά. Γαμημένο σφιξιμο! Νιώθω όλο μου το αίμα να έχει συγκεντρωθεί στο κεφάλι μου, τα χέρια μου εχουν κλείσει σε γροθιές και δεν μπορώ να παρω τα μάτια μου από πάνω της. Αυτό ήταν; Προχώρησε ήδη στον επόμενο; Τόσο δράμα δεσποινίς για το τίποτα... κλάματα και μαλακιες. Αλλά είσαι γυναίκα και συ! Τι περιμενα;! Μια σαν όλες τις άλλες! Γυρίζει στιγμιαία το κεφάλι της και τα μάτια της αφου εξετάσουν λίγο το χώρο καρφώνονται πανω μου. Ξαφνικα εχει εξαφανιστεί κάθε ίχνος χαράς από το προσωπο της και στοιχηματίζω ότι αν μπορουσε τώρα θα με είχε σκοτώσει. Ο μαλακας γυρίζει και εκείνος το κεφάλι του και όταν συνιδιτοποιει  τι γίνεται μπαίνει μπροστά της και κόβοντας μου την οπτική επαφή την αρπάζει και την φιλάει. Γαμιόλη!

Δεκα μέρες πριν είχα όλο το κόσμο στα χέρια μου. Δέκα μέρες πριν ο παραδεισος ζουσε και ανεπνεε στη γη. Ένας παραδεισος με ζεστό και απαλό δέρμα, όμορφα καφέ μάτια και μαγική γεύση!
Ο Travis Clare δεν έχει κανένα λόγο μαζί με την Cheryl, δεν έχει κανένα λόγο μαζί με τον παραδεισο μου!

Το όνομα μου είναι MikeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt