"Εσυ είσαι;"

8 1 0
                                    

Cheryl's Pov

Κοιτάζω τα ματια του και ανάθεμα με βλέπω ειλικρίνεια. Το χέρι μου καλύπτεται από το δικό του πάνω στο στερνό του και αισθάνομαι την καρδιά του να σφυροκοπαει στο στήθος του! Θέλω να αφεθω και να τον πιστέψω...ένας Θεός ξέρει πόσο το θέλω. Δεν είναι λίγες οι φορές που με έχει απογοητεύσει, δεν είναι λίγες οι φορές που έχω βρεθεί στα πατώματα για εκείνον αλλά σήμερα όλες μου οι αντιστάσεις είχαν πάει περίπατο. Η καρδιά μου σήμερα πήρε τα ηνία και άφησε το μυαλό μου να παρακολουθεί και να κουνάει υποτιμητικά το κεφαλι του. Δεν έχει ιδέα πόσο πολύ λαχταρουσα την επαφή μας. Οι πνεύμονες μου έχουν πλημμυρίσει με το άρωμα του και το στόμα μου έχει τη υπεροχη γεύση του.
"Γιατι με ταλαιπωρείς;" καταφέρνω να πω χωρίς όμως να μετακινώ το χέρι μου.

"Έχεις δίκιο μωρό μου για όλα, αλλά πίστεψε με δεν έχεις ιδέα τι έχω περάσει μακρυά σου! Μετά από τόσο καιρό Cheryl, σήμερα μόνο θυμήθηκα ότι έχω καρδιά μέσα μου και χτυπάει... εσύ και μόνο εσύ μπορείς να το κάνεις αυτό...Τι άλλο πρέπει να κάνω για να καταλάβεις οτι είμαι δικός σου ρε γαμωτο;"

"Δεν έχεις ιδέα πόσο πολύ φοβάμαι να πιστέψω όλα αυτά που λες... Δεν έχεις ιδέα πόσο θέλω να σε πιστέψω αλλά καταλαβαίνεις οτι μου το έχεις κάνει εσύ ο ίδιος αδύνατο! Τα συναισθήματα μου τα ήξερες... Εμένα με ήξερες...ήξερες ότι θα έκανα ότι μου ζητούσες." λέω και ξεσπάω σε κλαμματα καλύπτοντας το πρόσωπο μου με τα χέρια μου.

"Μωρό μου ζητά μου οτι θες... Θέλεις να είσαι μαζί μου...το βλέπω, σε βλέπω  και ειλικρινά δεν έχεις την παραμικρή ιδέα το πόσο το θέλω και γω αυτό. Σ'αγαπαω Cheryl δεν το βλέπεις;" λέει και με αγκαλιάζει. "Μου έλειψε πολύ αυτό! Σε παρακαλώ πάμε να φύγουμε από δω!"

"Δεν γίνεται αυτό Mike...σε λίγο θα έρθει ο Travis και ..." τον βλεπω να απομακρύνετε και να περνάει το χέρι του μέσα από τα μαλλιά του φανερά θυμωμένος.

"Εμένα αγαπάς και με έχεις το κέρατο μου. Πάρτον τηλέφωνο τώρα και πες του ότι τελειώσατε! Σε παρακαλώ Cheryl  παρτον να χαρείς" λέει σχεδόν ικετευτηκα και για κάποια δευτερόλεπτα φλερτάρω με αυτήν την ιδέα αλλά δεν θα του άξιζε κάτι τέτοιο. Ο Travis με προσεχε όλον αυτόν τον καιρό στο κάτω κάτω, το λιγότερο που μπορώ να κάνω για εκείνον είναι να είμαι έστω και την τελευταία στιγμή ειλικρινής μαζί του.

"Θέλω λίγο χρόνο, ο Travis είναι ευαίσθητος...ξέρω οτι θα στεναχώρηθει...είναι ερωτευμένος...!"

"Εσύ είσαι;" με διακόπτει και με πλησιάζει.

"Όχι Mike, δεν είμαι και δεν ήμουνα ποτέ." τον καθησυχαζω.

" Με μένα όμως είσαι! Εμένα με αγαπάς έτσι δεν είναι;" μου λέει και παίρνει άλλη μια φορά το πρόσωπο μου στα χέρια του "Με αγαπάς το βλέπω όπως σε αγαπάω και γω!" μονολογεί και κλεινει την απόσταση μεταξύ μας με άλλο ένα φιλί. Με διεκδικεί τόσο που χωρίς να το καταλάβω μου ξεφεύγουν κάποια βογκητα και εκείνος μουγκριζει για να μου επιβεβαιώσει το ποσό πολύ τον επηρεαζω. Περνάει τα χέρια του πίσω από τα γόνατα μου και με σηκώνει έτσι ώστε να βρεθούν τα πόδια μου γύρω του. Στηρίζομουν ακομα αναμεσα στο τοιχο και σε εκεινον μονο που αυτη τη φορα το σωμα του ειχε καλυτερη προσβαση στο δικο μου. Ενιωσα να χανω ενα χτυπο της καρδιας μου καθως τα χερια του Mike βυθιστηκαν κατω απο τη μπλουζα μου...Η θερμοκρασια του και η αίσθηση που αφηναν τα χαδια του πανω μου ορκίζομαι ηταν το κατι αλλο. Δαγκωνει το κατω χειλος μου και με φερνει ακομα πιο κοντα του. Το σώμα μου έχει πάρει φωτιά στην αισθηση που μου χαρίζει με το να κουνιέται και να πιέζεται πάνω μου. Προσπαθώ να βρω τις ανάσες μου μα μάταια, τα χείλη μου βαθαινουν ακόμα περισσότερο το φιλί μας και τον τραβάω πάνω μου...τον χρειάζομαι περισσότερο από κάθε φορά!

"Τι θέλεις Cheryl;" λέει και στέλνει κύματα ρίγους στο σώμα μου.

"Μη σταματάς Mike, φίλα με λίγο ακόμα!"

"Αν συνεχίσω λίγο ακόμα μωρό μου,δεν θα μπορώ να σταματήσω μετά!"

"Μην σταματήσεις τότε!" τον ικετεύω.

"Σε σέβομαι και σ'αγαπαω παρα πολυ για να σε πάρω εδώ... δεν θα το συγχωρούσα στον εαυτό μου αν σου έκανα έρωτα εδώ μετά από τόσο καιρό...πάμε να φύγουμε σε παρακαλώ παμε κάπου όμορφα...όπως τότε... πάμε αλλού...οχι εδώ!"

Ήμουν έτοιμη να πω το ναι μιας και είχα παραδωθει ολοκληρωτικά και τον ήθελα περισσοτερο από ποτέ, όταν άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα ο Travis.

Το όνομα μου είναι MikeWhere stories live. Discover now