"Ποιος το περίμενε!"

25 5 0
                                    

"Είναι καλά η κοπέλα;" λέει η Elena και φερνει ένα ποτήρι νερό στη Cheryl
"Βλέπεις Mike οτι δεν επεμβαίνω στο σκηνικό με τον ξανθουλη, αλλά περιμένω εξηγήσεις. " συνεχίζει και με κοιτάζει με το φρυδι σηκωμένο δήθεν θιγμένη.

"Θα σου τα εξηγήσω όλα μέσα στις επόμενες μερες." την χαϊδεύω στη πλάτη.
"Μπορείς να την πάρεις λίγο μεσα να της φτιάξεις έναν καφέ να συνέλθει γιατι εχω μια δουλίτσα; " της δείχνω τη Cheryl.

"Τελευταία φορά που μου είπες οτι έχεις δουλειά υπήρξε αίμα. " γελάει.

"Δεν θα χτυπήσω κανέναν. Σου δίνω το λόγο μου. "

Η Elena παιρνει τη Cheryl και πηγαίνουν προς τα μέσα. O Steven έχει σηκωθεί και βρίσκεται ακουμπισμενος σ'ενα δέντρο και μιλάει έντονα με την Amber. Πηγαίνω προς το μέρος τους και η Amber μπαίνει μπροστά του.

"Τελείωσε... Αστον ήσυχο! " λέει

"Δεν θα τον ακουμπήσω. Προσπαθώ απλά να καταλάβω τι συμβαίνει! "

Κοιτιούνται για λίγο μεταξύ τους και φαίνεται πως συννενοουνται βουβά για να μην μιλήσουν. Νιώθω το αίμα μου να βράζει γιατί είναι τόσο ηλίθιοι που δεν καταλαβαίνουν ότι με αυτόν τον τρόπο μου επιβεβαιώνουν οτι κατι κρύβουν.

"Λοιπόν, δεν έχω καμία όρεξη να τσακωθώ με κανέναν από τους δυο. Τι ήταν αυτό που είπες πριν όσο αφορά την Kristy και τα οικογενειακά της προβλήματα; απευθύνομαι στην Amber.

Σιωπή.

" Δεν καταλαβαίνεις τι γίνεται; " Πετάγεται ο Leo από το πουθενα. "Η οικογένεια έχει πληγεί θανάσιμα οικονομικά και έπρεπε να βρουν μια λύση. Εσυ είσαι η λύση και η οικογένεια σου! Δεν το βλέπεις;" φωνάζει

Κοιτάζω μια αυτόν, μια τους άλλους δυο.
"Η Cheryl που κολλάει σε αυτό;"

"Σας είδαμε τότε στο Dream και καταλάβαμε οτι κατι τρέχει... Η Keisty ήθελε να την παρει απο σένα. " απαντάει ο Steven.

"Σκασε! " τον σπρωχνει η Amber.

Τους κοιτάω μια τελευταία φορά και τους τρεις και ξεκινάω να περπαταω με πισω-βηματα σηκώνοντας τα χέρια ψηλά ως ένδειξη "παραδίνομαι"!
" Είστε όλοι τρελοί... Και συ μαζί! " δείχνω τον Leo.

"Δεν είναι έτσι... Δεν φταίμε εμείς... Αλλά ουτε η Kristy όμως! " Κάνει ένα βήμα μπροστά η Amber

Τα νευρα μου καλμαρουν γρήγορα όχι γιατί δεν τους πιστεψα αλλά γιατί όλα αυτά είναι τόσο μαλακισμένα που δεν έχω την παραμικρη θέληση να δώσω συνέχεια. Είναι όλοι τους τρελοί.... μαζί και η πρωην μου!

Το όνομα μου είναι MikeWhere stories live. Discover now