Mike's Pov
Υπάρχει άραγε κάποιος λόγος να της πω οτι η VAGER ήταν η εταιρεία του πατερα της πρωην μου; Νομίζω πως όχι. Έχασε τον πατερα της, αυτό θα ήταν μια περιττή λεπτομέρεια. Η σύμπτωση όμως είναι τρομακτική αλλά όχι τόσο τρομακτικό όσο το να μεγαλώνεις μόνος σου. Σοκαρίστηκα, δεν θα το κρυψω αλλά ταυτόχρονα ένιωσα έναν υπέρμετρο θαυμασμό γι αυτή τη κοπέλα. Δεν είναι σαν τις άλλες και όσο γι αυτό που της είπα, το εννοουσα. Αισθάνομαι οτι θα επιστρέφω σ'εκεινη ότι και να γίνει. Οι λόγοι είναι παρα πολλοι. Μαζί της νιώθω οτι μπορω να ειμαι ο αυτός μου.Με αντέχει χωρίς να προσπαθει να με αλλαξει. Παλευει να με αποκρυπτογραφήσει κι αυτό μου δείχνει οτι πραγματικα νοιάζεται για εμενα και δεν με γουστάρει απλά. Μου τα χώνει χωρίς δεύτερη σκέψη ενώ ταυτόχρονα θέλει να υπάρχω κάπου γυρω της! Είναι και αυτή τρελή σαν κι εμένα ή μήπως να πω κυκλοθυμική..; Ναι, νομίζω αυτό ταιριάζει καλύτερα!
"Που το χώρας τόσο φαΐ μου λές;" κοιτάζω έντρομος την Cheryl να τρώει το μπέργκερ χωρίς να παιρνει ανάσα.
Γελαει ενω μασάει και μου σηκώνει το χερι της σα να μου λέει να περιμένω.
"Στο είπα οτι δεν υπήρχε καμια περίπτωση να αφήσω και για σένα! "
"Πραγματικά όμως... 50 κιλά άνθρωπος πως τρως έτσι;"
"Δεν ξέρω τι να σου πω παντα έτσι ήμουν! " σηκώνει τους ώμους και ξανά επιστρέφει στο μισοτελειωμένο μπέργκερ της
Αυτό ακριβώς εννοώ. Αυτήν εδώ τη στιγμή που δεν έχω απέναντι μου καμια γκομενα να τρώει σαλάτα για να μου δείξει οτι προσεχει τη σιλουέτα της αλλά μια κοπέλα να είναι ο εαυτός της. Ατσούμπαλη και γλυκιά! Περνάω πολυ ωραια μαζί της και θέλω να το ξερει!
"Μου αρέσει να αράζω μαζί σου. Είσαι το κάτι άλλο! " λέω τελικά
"Και μένα μου αρέσει. Απλά θα μπορουσαμε πιστευω να μην τσακωνόμαστε τόσο συχνά! "
"Εσυ το προκαλεσες αυτό την τελευταία φορά! Θυμήσου! Εγώ το μόνο που έκανα ήταν να σε παρω και να σε βάλω για υπνο! "
"Όσο γι αυτό.... Δεν το έχουμε συζητήσει ποτε! " μαζεύεται
"Τι θες να συζητήσουμε...; Με πηρες τηλέφωνο, μου εξομολογήθηκες τον έρωτα σου όντας τυφλα, σε λυπήθηκα και ήρθα να σε μαζέψω... "
Μου πεταει μια πατατα.
"Ήμουν τυφλά ας μείνουμε σε αυτό! " λέει
Για κάποιο λογο η απάντηση της με απογοητευει αλλα δεν ξέρω γιατί.
Η οθόνη του κινητού μου ανάβει και βλέπω το όνομα της Kristy. Με καλεί. Δεν έχω καμία όρεξη ν'ασχοληθω τώρα μαζί της. Το κλείνω! Η Cheryl εχει καρφωμένα τα μάτια της πανω μου .
"Τι λες ; Αντέχεις για ένα ποτηρι κρασί ακόμα;" χαμογελάω.
Δεν θέλω να παω σπιτι και να μείνω μόνος. Θα μπορουσα να παρω καμια να γαμησω αλλά δεν έχω όρεξη γι αυτό! Το κινητό μου ανάβει ξανά. 1 Νέο μυνήμα. <<Αν με αφήσεις να σου εξηγήσω είμαι σίγουρη οτι θα καταλάβεις. >> Φλερτάρω για κάποια δευτερόλεπτα να της απαντήσω οτι δεν με ενδιαφέρει να μου εξηγήσει τίποτα αλλά αντ'αυτού κλείνω το κινητο μου και κοιτάζω την Cheryl περιμένοντας μία απάντηση.
YOU ARE READING
Το όνομα μου είναι Mike
Teen Fiction"Εγώ είμαι...λυπάμαι πολυ γι αυτό που έγινε νωρίτερα. Δεν είχα ιδέα...! " "Ο μόνος που θα επρεπε να λυπάται εδώ είμαι εγώ που σε άφησα να με ακουμπήσεις και τώρα δεν μπορώ να σε βγάλω από πανω μου ουτε και με όλα τα αφρολουτρα του κόσμου. Ο μόνος π...