"Σε προειδοποιώ"

29 4 4
                                    

"Mike's Pov"

Αρπάζω το ποτήρι και το πετάω κάτω με δύναμη. Τα γυαλιά σκορπίζονται σε όλο το δωμάτιο. Αυτή η κοπέλα μπορεί να με βγάλει από τα ρούχα μου στο πι και φίλοι. Έπρεπε να την αφήσω ημιλυπόθυμη στο καναπέ του Dream. Έπρεπε να την αφήσω στο Travis. Πρώτα, με παίρνει τηλέφωνο μεθυσμένη και μου κάνει εξομολόγηση και μετά με στολίζει από πάνω μέχρι κάτω. Είναι τρελή για δέσιμο. Δεν επιτρέπω σε κανέναν να μου μιλάει έτσι. Αν δεν έφευγε δεν ξέρω και γω τι θα γινόταν. Πιάνω τα παππούτσια της στα χέρια μου και τα πετάω στο τοίχο. Αχάριστη καργιόλα!

Βγάζω τα ρούχα μου και μπαίνω για ντουζ. Ανοίγω το νερό και το προσαρμόζω στο ζεστό προς καυτό. Αφήνω το νερό να τρέξει πάνω μου και σκέφτομαι οτι αν δεν είχα ασχοληθεί με την πυγμαχία τόσα χρόνια, δεν ξέρω αν θα μπορούσα να ελέγχω τα νευρα μου. Ο πατέρας μου φέρθηκε πολύ έξυπνα σ'αυτο το κομμάτι με μενα... προλαβε την κατάσταση στην αρχή. Δεν θα κάνω τη χάρη σε κανένα ηλίθιο κορίτσι να με κάνει να χάσω τον έλεγχο.

Βγαίνω από το μπάνιο, τυλιγω μιαν πετσέτα γυρω μου και πιανω το κινητό στα χέρια μου για να παρω τον Sam. Αντ'αυτού όμως βλέπω ένα νέο μυνημα από τον Leo.
<<ΦΙΛΕ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ. ΣΥΓΓΝΩΜΗ. >>
Έχει θρασσος ο φλώρος...
Βρισκω την επαφή του Sam και τον καλώ.

"Ελα! " μου λέει

"Έλα ρε μαλακα, που είστε;"

"Είμαστε στου Freddy's με τα κορίτσια, θα έρθεις;" γελάει

"Ναι.. Ελα Mike, χθες με άφησες μόνη μου... " ακουω την Lisa

"Έγινε, σε 10 θα'μαι εκεί"

Ανοίγω την πόρτα και βλέπω τον Leo παρκαρισμένο έξω από το σπίτι μου με κατεβασμένα τα παράθυρα. Πάει γυρεύοντας. Σφίγγω τα δόντια μου και πηγαινω ίσια προς τη μηχανή. Με την άκρη του ματιού μου τον βλέπω ν'ανοιγει την πορτα και να κατεβαίνει.

"Mike...κολλητέ...περίμενε! " τρέχει κατά πάνω μου

Ακούγοντας το πως με αποκάλεσε ξεσπάω σε γέλια και καβαλάω τη μηχανή

"Η Kristy... " λέει σοβαρά

Επαθε τίποτα;

"H Kristy τι;" έχει την προσοχή μου

"Mike.... Την άκουσα να μιλάει με την Amber στο τηλεφωνο... Τόσο καιρό σε κορόιδευε... μας κορόιδευε. " Σκυβει το κεφαλι

Τι λέει;

"Δεν ήταν ποτέ ερωτευμένη μαζί σου... στόχος της ήταν η συγχώνευση των περιουσιών σας- των οικογενειών σας δηλαδή. Άκουσα οτι ο πατερας της την πιέζει ακόμα να τα ξαναβρείτε και μάλλον τα κατάφερε... με παράτησε"

Το όνομα μου είναι MikeWhere stories live. Discover now