"Σσσσσ"

23 5 0
                                    

🔞🔞🔞🔞

Cheryl's Pov

Οι ανάσες μου ειναι γρήγορες και έντονες πια. Εκείνος με κοιτάζει πρωτα στα μάτια και υστερα κατεβαίνει πιο κάτω, στα χείλη μου. Δαγκώνεται. Αυτή τη στιγμή νιώθω όλο μου το σώμα να παιρνει φωτιά! Πως μπορεί να το κάνει αυτό;! Απλά στέκεται και με κοιτάζει! Τα μάτια μου πηγαινουν στο παντελονι του. Είναι σηκωμένος! Υπό άλλες συνθήκες τώρα θα έπρεπε να έχω ντραπεί, αυτή τη στιγμή όμως νιώθω μια εσωτερική νίκη αφου το σώμα του μιλάει και δείχνει αυτό που έχει στο μυαλό του!
Ο Mike γυρίζει το βλέμμα του στην ευαίσθητη και πλεον φουσκωμένη περιοχη του και ξανά σε μένα! Σε αυτό το σημείο τον νιώθω να εχει φτάσει στα όρια αφου μόλις συνιδιτοποιει που βρισκόντουσαν τα μάτια μου πριν, τραβάει το κεφάλι μου με μια κίνηση και εξαφανίζει και το παραμικρο εκατοστό που μας χώριζε. Το στόμα μου δέχεται προθυμα το δικό του. Πάει τόσος καιρός από την τελευταία φορά. Τον θέλω τόσο πολυ! Με μια κίνηση τον καβαλάω και περναω τα ποδια μου γυρω του! Μπλεκει το ένα του χέρι στα μαλλιά μου και το άλλο πιεζει τη μέση μου όσο εγώ κουνιέμαι στην αρχή αργά και μετά πιο γρήγορα πανω στη στυση του. Οι γλώσσες μας παλευουν και τα χέρια του Mike ταξιδευουν σε όλο μου το σώμα... πρώτα στη μέση μου και υστερα στη πλατη μου. Με μια ξαφνική κίνηση και αφου έχει τοποθετήσει τα χερια του στους μηρους μου , με τοποθετεί καλυτερα πανω του και τον νιώθω στο απόλυτο πια! Φιλαει και ρουφάει το λαιμό μου λαιμαργα ενώ με πιεζει πανω του. Ξεκινάω να ξεκουμπωνω τα κουμπια από το πουκαμισο του και εκείνος μουγκριζει στο λαιμό μου σημάδι που μου δείχνει οτι θελει να συνεχίσω. Με μια γρήγορη κίνηση με απαλασσει από τη μπλουζα και το σουτιέν μου! Το μυαλό μου για λίγο φευγει από την στιγμή και τον φαντάζομαι να το κάνει και σε άλλες γυναίκες αυτό! Σταματάει να κάνει το οτιδήποτε και απλά στέκεται και με κοιτάζει. Τα δάχτυλα του χαιδευουν το προσωπο μου και αμέσως κάνω κίνηση να τον φιλήσω. Με σταματάει και με κατεβάζει από πανω του.

"Τι έγινε; Γιατί σταμάτησες;" ρωτάω

"Cheryl... Έχεις πιει πολυ και εγώ έχω πιει... Δεν θέλω να μετανιώσεις αυριο και να καταλήξουμε παλι να μην μιλαμε! "

"Σε θέλω τόσο πολυ που ακόμα και να μετανιωσω αυριο για οτι έγινε σήμερα είμαι σίγουρη πως θα μετανιώνα ακόμα περισσοτερο αν δεν εκανα τελικά τίποτα μαζί σου! "

Σηκώνεται όρθιος και κατεβαίνει από το βράχο και παιρνει μαζι του το σακάκι. Προσπαθώ να καταλάβω τι κάνει μέχρι τι στιγμή που το αφήνει κάτω στην άμμο και μου απλωνει το χέρι να κατέβω και γω! Χαμογελάω και πιανω το χέρι του το οποίο περναει γυρω απο κεφάλι του και με μια κίνηση έχω βρεθεί στην αγκαλιά του.

"Φρόντισε αυριο να μην μετανιώσεις και κυρίως να μην ξεχάσεις τίποτα ! " λέει και ξεκινάει να με φιλάει αργά και γλυκά όσο με αφηνει πανω στο σακάκι του!

Δίχως να αφήσει τα χείλη μου ανεβαίνει από πανω μου και εγώ ανοίγοντας τα ποδια μου και κλείνοντας τα ξανά γυρω του του καθιστω απόλυτα σαφές οτι τον θέλω ακριβως εδω ! Αφήνει τα χείλη μου και κατεβαίνει στο λαιμό μου ενω ταυτόχρονα ξεκουμπώνει το τζιν μου . Σηκώνεται στα γονατα του και ξεκινάει να κατεβάζει το παντελονι μου μαζί με το εσώρουχο μου και στη θέα του να στέκεται μπροστά μου με όλα αυτά τα τατουάζ και τους κοιλιακούς νιωθω οτι δεν χρειάζεται να με ακουμπήσει καν, είμαι έτοιμη γι αυτον απλά κοιτώντας τον. Ανοίγει τα ποδια μου και κρατώντας τα σταθερά και διάπλατα ανοιχτά, σκυβει ανάμεσα τους και την στιγμή που νιώθω την ανάσα του πανω στο δέρμα μου σταματάει.

"Τόσο υγρή... Δεν έχεις ιδέα ποσο με καυλωνει αυτό! "

Σηκώνω το κεφάλι μου και στέκομαι στους αγκώνες μου ξεπνοη και βάζω το χέρι μου στο κεφάλι του και τον σπρώχνω εκεί! Γελαει για λίγο και υστερα σκυβει και ξεκιναει να με φιλάει ,να με γλυφει , δίνοντας μου την απόλαυση που τόση ώρα ζητουσα! Βυθιζει πρώτα ένα δάχτυλο μέσα μου και υστερα δυό... Δεν μπορώ να κρατηθώ άλλο και φωνάζω όσο νιώθω να πλσιαζω στο τέρμα με γρήγορους ρυθμους. Ξέρει ακριβώς τι να κάνει, ξέρει ακριβώς που να με ακουμπησει με αποτέλεσμα να τελειωνω τρεμοντας και φωνάζοντας! Τι ήταν αυτό; Ο Mike με κοιτάζει αναστεναζοντας και ξεκιναει να κουμπώνει το πουκαμισο του! Τι σκατά κανει;

"Γιατί; "λέω προσπαθωντας να βρω την αναπνοή μου

" Γιατί θέλω να εισαι απολυτα σίγουρη και νηφάλια! "

"Μα....! "

"Μα τίποτα! Κρατιεμαι παρα πολυ να μην σε γαμησω....πιστεψε με! "

"Mike σε παρακαλω ...
Σε θέλω....! " σηκώνομαι και ξεκινάω να τον φιλάω στα χείλη όσο ξεκουμπωνω το παντελονι του.

"Cheryl... Οχι..." λέει μέσα στο στόμα μου

"Σσσσ"
Βάζω το χέρι μου μέσα από το παντελόνι του και είναι διαολεμενα σκληρός. Τον χαιδευω και αναστενάζει.

"Γάμησε το! " λέει και ξεκουμπώνει το πουκαμισο του. Βγάζει το παντελονι του αμέσως μετά και με σηκώνει ξανά στα χέρια του.

"Με έχεις τρελάνει! " λέει και με βάζει στη θάλασσα! "Θέλω να σε κάνω δική μου αυτή τη στιγμή τόσο πολυ που νιώθω ότι αν δεν το κάνω το πουλι μου θα εκραγεί!" λέει και με κατεβαζει στο παγωμενο νερό και ανατριχιάζω ολόκληρη! Με φιλάει και βάζει τα ποδια μου γυρω του. Με μια κίνηση έχει βρεθεί μεσα μου! Γαμώτο!

Το όνομα μου είναι MikeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora