"Πήρα να σου πώ.. "

29 6 2
                                    

Cheryl;"

"Πήρα να σου πω οτι είσαι γάιδαρος και οτι παρόλο που είσαι τόσο γαίδαρος δεν μπορώ να σταματήσω να σε σκέφτομαι...κι έτσι πήρα την απόφαση να έρθω εδώ στις γυναικείες τουαλέτες και να σε πάρω να στο πω..."

"Τι διάολο λες; Ποιές τουαλέτες;"

Ωχ! Σκατά σκατά σκατά!

"Mike έγω..." χτυπάω το κεφάλι μου στο τοίχο! Χαζή!

"Που είσαι;" ακούγεται έξαλλος.


16 ώρες πριν.

"Αδερφούλα! "

Και από δω ο Luke. Ο μεγαλύτερος κατά 2 χρόνια αδερφός μου.

"Luke... Τι κάνεις εδώ; Που είναι η Emily;"ρωτάω καθώς μπαίνω μέσα

" Έφυγε για 2 μέρες να πάει στη μάνα της... Ε και βαρέθηκα μόνος μου στο σπίτι... και να'μαι! " στρογγυλοκάθεται στο καναπέ.

"Καλά έκανες απλά να ξέρεις οτι εγω έχω διάβασμα και μετά θα βγώ... "

"Ραντεβού... Ραντεβού;" λέει και με τσιμπάει στο μπράτσο

"Οχι ρε βλάκα... με τα κορίτσια θα βγω από τη σχολή"

Ξενέρωσε.

"Αδερφούλα... περνάς την ωραιότερη φάση της ζωής σου. Ξύπνα και βρες κανέναν να περάσεις καλά! Εγώ στην ηλικία σου... "

Μπλα μπλα μπλα.

"Χάρηκα που τα'παμε, πάω για το διάβασμα που λέγαμε... " του στέλνω ένα φιλί και φεύγω για το δωμάτιο μου.

Πίσω στο δωμάτιο μου. Το κρεβάτι μου είναι όπως να'ναι, οι πυτζάμες μου είναι πανω στο γραφείο μου, τα ρουχα του Mike στην καρέκλα... ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ MIKE! Τα παίρνω στα χέρια μου και τα πετάω οπως-οπως στη ντουλάπα. Αυτά πρεπει να φυγουν από δω.

Mike's Pov

"Πάσο."
"Πάσο"
"Πάσο και γω"
"Χα! Φλος ρουαγιάλ! " σηκώνεται όρθιος ο Chester και αρχίζει να πανυγηριζει

Τι στο πουτσο... Τι κωλοφαρδία είναι αυτή; Παιχνίδι δεν έχω σταυρώσει.

"Αντε γαμήσου ρε μαλάκα, δε μας έχεις αφήσει τίποτα! " γκρινιάζει ο Sam

Κοιτάζω το ρολόι μου. 11:20.Το έχουμε στρώσει εδώ και 4 ώρες.

"Μαλάκες έχουν πονέσει τα μάτια μου. Πάμε καμιά βόλτα ν'αράξουμε λίγο... " προτεινω στα παιδια.

"Εγώ είμαι μέσα... "
"Και γω... Άλλωστε αν κάτσουμε εδώ ο Chester δεν θα μας αφήσει ουτε τα σώβρακα μας. "" Μαλάκα ε μαλάκα " λέει ο Sam

Το όνομα μου είναι MikeWhere stories live. Discover now