Δεν μου είπε ποτέ κανένας ότι ο έρωτας είναι ικανός να σε κάνει ν'αποκοιμηθείς στο πάτωμα μ'ένα μπουκάλι ουίσκι αγκαλιά. Κάνω μια προσπάθεια να σηκωθώ και νιώθω έναν έντονο πόνο στα κόκαλα. Σκατά! Ξανά κάθομαι κάτω! Πρέπει επειγόντως να κάνω ένα μπάνιο, βρωμάω ολόκληρος. Κοιτάζω το κινητό μου... 07:48... ίσως προλάβω την πρώτη ώρα! Κάτω από την ένδειξη της ώρας υπάρχουν άλλα 6 μυνήματα όλα από τον ίδιο αριθμό. Να πάει να γαμηθεί δεν υπάρχει καμία περίπτωση να απαντήσω.
Αφού τελικά καταφέρνω να σηκωθώ από το πάτωμα τρέχω στο μπάνιο και μπαίνω κάτω από το καυτό νερό και νιώθω ήδη να παίρνω τα πάνω μου μετά τη χθεσινή μου κραιπάλη. Βγαίνω γρήγορα και κοιτάζω το είδωλο μου στο καθρέφτη... Χλωμό δέρμα, αξύριστος, μάυροι κύκλοι και πρησμένα μάτια! Πανέτοιμος! Φοράω ένα τζιν παντελόνι και ένα άσπρο μπλουζάκι, αρπάζω το κράνος μου και φεύγω!
Καθώς βγαίνω από το σπίτι πέφτω πάνω στη Lucy. Γαμώτο. Την βλέπω να με πλησιάζει καμαρωτή με τα βυζιά της να κουνιούνται πάνω κάτω και έτοιμα να βγουν έξω από τη μικροσκοπική ροζ μπλούζα της.
"Γεια σου Mike" μου χαρίζει ένα τεράστιο ξελιγωμένο χαμόγελο.
"Γεια" Απαντάω ξερά.
"Αναρωτιόμουν αν θα ήθελες να πάμε μαζί μαζί στη σχολή σήμερα μιας και δεν βλέπω πουθενά την Kristy... "
"Οχι" Απαντάω...
Την βλέπω ότι κατσουφιάζει και έπειτα συνεχίζω "Θα φροντίσω να γυρίσουμε καμιά μέρα μαζί απο τη σχολή όμως! " Της κλείνω το μάτι!
Με κοιτάζει για αρχή με το φρύδι της ορθή γωνία και μόλις συνιδιτοποιεί τι της είπα μου δίνει ένα χαμόγελο όλο υπονοούμενα.
Η Lucy και γω έχουμε περάσει κανα δυό...τρία...τέσσερα...δεκα... βράδια μαζί πριν την Kristy.Η κοπέλα είναι φωτιά στο κρεβάτι αλλά και μεγάλη κουτσομπόλα, όποτε τώρα που της επιβεβαίωσα οτι είμαι ελεύθερος δεν θα υπάρξει γωνία στη σχολή...στη γειτονιά..στη πόλη που δεν θα το μάθει! Η αλήθεια είναι πως θέλω να μαθευτεί οτι ειμαι στη γυρα παλι. Βάζω μπροστά τη μηχανή και αφήνω τη Lucy να με χαζευει από πάνω μέχρι κάτω! Θα σε τακτοποιήσω καλά εσένα!
Καθώς περνάω την Κεντρική πύλη νιώθω την ανάγκη να κοιτάξω τη θέση που παρκάρει ο Leo αλλά πείθω τον εαυτό μου να μην το κάνει! Δεν πρέπει να νοιάζομαι γι' αυτόν τον μπάσταρδο! Κάνω εναν ελιγμό και παρκάρω στη δική μου θέση και αμέσως βγάζω το κράνος! Γυρίζω το κεφάλι μου και συνιδιτοποιώ ότι όλες οι καρακαξες έχουν το βλέμμα τους πάνω μου! Μα πως; Η Lucy δεν έχει φανεί ακόμα....! Αλλά όχι, ποσο βλάκας είμαι... Αρκεί ένα μύνημα της στις ομαδικές συνομιλίες που έχει με τις άλλες οχιές για να μαθευτεί οτι ο Mike είναι διαθέσιμος!
So game on...
ESTÁS LEYENDO
Το όνομα μου είναι Mike
Novela Juvenil"Εγώ είμαι...λυπάμαι πολυ γι αυτό που έγινε νωρίτερα. Δεν είχα ιδέα...! " "Ο μόνος που θα επρεπε να λυπάται εδώ είμαι εγώ που σε άφησα να με ακουμπήσεις και τώρα δεν μπορώ να σε βγάλω από πανω μου ουτε και με όλα τα αφρολουτρα του κόσμου. Ο μόνος π...