12:18...Ρε πούστη με πήρε ο ύπνος. Σηκώνομαι γρήγορα και τρέχω να κάνω ένα μπάνιο. Το βλέμμα μου πέφτει πάνω σε ένα σημάδι στο λαιμό μου. Γαμώτο Kimberly. Μπαίνω για μπάνιο και ρίχνω μπόλικο νερό στο πρόσωπο μου για να ξυπνήσω. Οι μαλάκες θα είναι εδώ σε λίγο κι αν δεν είμαι έτοιμος ο Sam θ'αρχίσει τη μουρμούρα. Είναι ένα "always on time τομάρι".
Ανοίγω την ντουλάπα και βρίσκω ένα μαύρο παντελόνι με σκισίματα και το φοραω καθώς και μια μαυρη μπλουζα. Τα μισά μου ρουχα είναι στο πάτωμα και τα άλλα μισά στο καλάθι με τα άπλυτα οπότε οι επιλογές μου είναι ελάχιστες.
12:55...και ο Sam είναι ήδη απ'έξω και βαράει τη κόρνα. Αρπάζω το δερμάτινο από το πάτωμα και βγαίνω έξω. Βλέπω τις μούρες τους και αμέσως νιώθω έτοιμος για τα μεγάλα χάλια απόψε!
Στο δρόμο για το Sense στρίβουμε ένα μαύρο και το γυρνάμε στα γρήγορα. Ο David έχει μαζί του ένα μπουκάλι βότκα το οποίο το τελειώνουμε σε 2 γύρους. Αισθάνομαι ακόμα καλύτερα!
Η διαδρομή για το μαγαζί είναι περίπου 20 λεπτά. Έξω απ'το μαγαζί η ουρά ξεπερνάει τα 10 μέτρα!
"Μαλάκες... Δεν κάθομαι στην ουρά... Ξεχάστε το!" Λέει ο Chester.
"Ελάτε από δω!"
Ο Sam προχωράει μπροστά και μας οδηγεί σε μια σιδερένια πόρτα στο πίσω μέρος του κλαμπ. Μιλάει στο τηλεφωνο και λίγη ώρα μετά ένας τύπος ντυμένος ο Θεός ξέρει τι μας ανοίγει και μας κάνει νόημα να μπούμε μέσα. Διασχίζουμε έναν στενό κόκκινο διάδρομο με ελαφρύ φωτισμό και βγαίνουμε σε μια πόρτα δίπλα από το μπαρ με την ένδειξη "stuff only". Το μαγαζί είναι γεμάτο κόσμο. Πιάνουμε ένα τραπέζι στα δεξιά κοντά στη πίστα." ... και εδώ μάγκες κάθε φαντασία που είχατε όταν τον παίζατε γίνεται πραγματικότητα..! " Φωνάζει ο Chester.
"Για δείτε αυτό!" Ο Sam μας δείχνει με το βλέμμα του δίπλα μας μια παρέα κοριτσιών!
Καθώς τις παρατηρώ, τα μάτια μου σταματάνε σε μια γνωστή φυσιογνωμία. Μου παίρνει λίγη ώρα να καταλάβω το miss χλωμό, αδιάφορο αλλά με κωλαρα πλασματάκι μέσα στο σκοτάδι. Στέκεται με δυσκολία στα ψηλοτάκουνα παπούτσια της στηριζόμενη στο τραπέζι. Φοράει ένα κοντό μαύρο στενό σορτσακι που τονίζει απίστευτα τον κώλο της και ένα θαλασσί πουκάμισο δεμένο ακριβώς κάτω από το στήθος της. Γύρω από τη μέση της φοράει μια ζώνη μ'ενα ζευγάρι χειροπέδες πάνω της. Μπατσινα λοιπόν! Αχ μικρή μου! Μολονότι το ντυσιμο της είναι απόλυτα καυλωτικό η ίδια είμαι σίγουρος πως δεν εχει ιδέα πόσο σέξυ είναι. Αυτό είναι εμφανές από τη στάση του σώματός της. Φαίνεται πως θέλει απεγνωσμένα να ξεσαλώσει αλλά η χαμηλή της αυτοπεποίθηση την κρατάει πίσω. Δεν είναι η πρώτη φορά που συναντώ κορίτσια σαν κι αυτή. Συνήθως κάτι τέτοιες προσπαθούν να μιμηθούν τις υπόλοιπες κάργιες του κύκλου τους αλλά σπάνια κάτι τέτοιο έχει επιτυχία! Αυτό δείχνει ακόμα περισσότερο το πόσο χαμηλή αυτοπεποίθηση έχουν και μεταξύ μας είναι εκείνες που ουρλιάζουν μέσα τους να βρεθεί κάποιος να τις βοηθήσει να κάνουν στην άκρη και την παραμικρή αναστολή τους. Παλαιότερα αυτές οι άμαθες και αγνές κορασίδες ήταν off-limits, τώρα όμως νιώθω οτι τέτοιου είδους κορίτσια μπορούν να με φτάσουν στο απόγειο της καύλας μου.
... Και εκεί που νιώθω το παντελονι μου να στενεύει επικίνδυνα, ο David έρχεται στο τραπέζι μ'ενα δίσκο γεμάτο σφηνάκια! ΝΑΙ!
"Πίνετε... Έρχεται και 2ος γύρος πριν το κυρίως...!" λέει.
Αρπάζω ένα και το κατεβάζω αμέσως. Σε πολυ λίγο κάνει την εμφάνιση του ένας δευτερος δίσκος από τον David και αφου τσουγκριζουμε πίνουμε και το 2ο όλοι μαζί.
Η νυχτα κυλάει όμορφα, το ποτό ρέει άφθονο και όλοι στο τραπέζι είμαστε φτιαγμένοι για τα καλά! Ο David έχει φέρει στο τραπέζι μας μια catwoman και την ποτίζει μπας και του κάτσει! Ο Son με πλησιάζει υπουλα και μου ρίχνει μια σκουντιά...
"Λοιπόν... εχω βάλει στο μάτι την πειρατίνα από δίπλα... Τι λες να παμε να χωθουμε; Τσέκαρε την κοκκινοσκουφίτσα είναι πολυ ωραίο μωρό και..... "
Σηκώνω το κεφάλι μου για να "τσεκαρω" την κοκκινοσκουφίτσα μπας και παω να της πιασω τη μπάρλα γιατί off the record ο Son θέλει πάντα back up, και παιρνει το μάτι μου έναν μεθυσμένο μαλάκα πάνω στη μικρή. Δίνω λίγα δευτερόλεπτα για να ζυγίσω την αντίδραση της διότι είμαι φτιαγμένος του κερατά και ίσως παρερμηνεύω καταστάσεις. Αλλά όχι! Η μικρή τον σπρωχνει μακρυά της ενώ προσπαθεί να βγάλει τη λαβή του από τον καρπό της. Χωρίς πολλα πολλα βρίσκομαι ήδη στο τραπέζι της και συγκεκριμένα δίπλα του. Του κοπαναω το χέρι με αποτέλεσμα να σαστίσει και ν'αφήσει το δικό της. Μπαίνω μπροστά του και η μικρή διστακτικά κρύβεται πίσω μου.
"Τι κάνεις ρε.... Mike εσυ εισαι;"
Ο βλάκας ο Samuel.
To be continued.....
ESTÁS LEYENDO
Το όνομα μου είναι Mike
Novela Juvenil"Εγώ είμαι...λυπάμαι πολυ γι αυτό που έγινε νωρίτερα. Δεν είχα ιδέα...! " "Ο μόνος που θα επρεπε να λυπάται εδώ είμαι εγώ που σε άφησα να με ακουμπήσεις και τώρα δεν μπορώ να σε βγάλω από πανω μου ουτε και με όλα τα αφρολουτρα του κόσμου. Ο μόνος π...