" Προσπάθησε να φαίνεσαι λίγο πιο.... λίγο πιο... λίγο πιο...οχι ο μουντρούχος εαυτός σου τέλος παντων!" μουρμουρίζει ο Sam.
" Τι εννοείς;"
"Σα μαλακας φαίνεσαι! "
"Ο εαυτός μου είμαι.... Και να σου πω και κάτι ; Εχω αρχίσει και σκέφτομαι οτι δεν είναι και πολυ του χαρακτήρα μου να παιρνω μια λολιτα από πισω! Να την παιρνω απο πισω ναι.... Αλλά με τον άλλο τρόπο, τον ωραίο. "
Ο Sam γελάει και με σπρώχνει.
Εγώ παλι δεν γελάω καθόλου σκεπτόμενος οτι η κυρία έλειπε τόσο καιρό και ποιος ξέρει τι σκατά έκανε με τον βρωμιάρη! Δεν λεω... δίκιο έχει... αλλά δεν στάθηκε να ακουσει και την δική μου πλευρα, ότι δεν έχω καμία ανάμειξη με ότι έγινε, οτι περασα υπέροχα μαζί της, οτι ήθελα κι άλλο! Στην σκέψη ότι μπορεί ο βλάκας να την κάνει ευτυχισμένη σπαω... Δεν γίνεται να είναι πιο ευτυχισμενη απ'οτι μαζί μου! Αν υπάρχει μια λέξη για την κατάσταση του εγκεφάλου μου αυτή τη στιγμή η λέξη "συγχυση" είναι to the point!
Τα παιδια φαίνεται να έχουν μαζευτεί από νωρίς, εμείς ήρθαμε τελευταίοι! Ο Sam ήθελε να κάνουμε είσοδο! Είναι μεγάλη ψωναρα αυτό το ήξερα ανέκαθεν! Το θέμα είναι ότι δεχτηκα να ακολουθήσω τις συμβουλές του, απλά δεν ξέρω τι άλλο με περιμένει!
"Λοιπόν.... Στα δεξιά σου ο στόχος! Δίπλα της στην παρεα των κοριτσιών...η θέση μας! Πάμε! " τρέχει προς τα κει και τον τραβάω πισω!
"Ωπα ωπα! Υποτίθεται οτι θα της μιλουσα, εσυ το πας φιρί φιρί να με σιχαθεί ακόμα παραπανω! " λέω
"Άκου ψηλέ! Μπορεί να μην μου φαίνεται αλλά τις γυναίκες τις ξέρω καλυτερα και απ'το πουλι μου! Η γκομενα προσπαθει να σε κάνει να πονεσεις όσο πονεσε και εκείνη εκείνο το βράδυ! Αμα πας εκεί με σκυμμένο το κεφάλι θα σε κάνει να φυγεις στα τέσσερα και όχι γιατί δεν την νοιάζει αλλά γιατί στόχος της είναι να σε πονεσει τώρα! Πάμε λοιπόν να της αλλάξουμε τα πλανα! " Γελαει και βαδίζει με πισω βήματα προς την παρεα των κοριτσιών!
Εγώ από την άλλη δεν εχω καλό προαισθημα! Την κοιταζω και την βλέπω χαρουμενη με την παρεα της να χορευει και να γελάει συνέχεια! Δεν Δεν έχει καμία σχέση με μενα! Νομίζω οτι η Cheryl τα άφησε όλα πισω της, μαζί και μένα!
" Κορίτσια δεν πινετε .... δεν πινετε και ανυσηχω! Ο φίλος μου ο Mike και γω ήρθαμε σε σας για να περασουμε καλά, δεν θέλω να είστε ψοφιες!"
Το κεφάλι της Cheryl μονομιάς γυρίζει και τα μάτια της πετανε φλογες! Κοιτάζει εμένα και αμέσως μετά εξετάζει μια μια τις κοπέλες, ξαναγυρίζει τα μάτια της πάνω μου και με μια έκφραση απογοήτευσης κόβει και αυτή τη μικρή στιγμή μας! Έχει πεσει μαυρο πέπλο, ένα βουητό κυριαρχεί στο κεφάλι μου και τίποτε άλλο, τα ποδια μου ξεκινάνε να πηγαινουν κατευθείαν προς το ναρκοπέδιο! Στοπ στοπ....."Θέλω.... Θε... " Μιλα ηλιθιε.
Υπάρχει ξαφνική σιγή και ολα τα μάτια της παρεας της καθώς και τα δικά της ειναι πανω μου. Ο γαμιόλης που ήταν απέναντι της τώρα βρίσκεται δίπλα της!
"Mike σε παρακαλώ πολυ να φυγεις, η παρουσια σου εδώ δεν είναι ευχαριστη! " σπάει τη σιωπή ο παπαρας
Προχωράω μπροστά του και τον κοιτάζω στα μάτια! " Να πας στο διάολο! " Αρπάζω τη Cheryl από το μπράτσο και την τραβάω προς τα πισω. Την ακουω να λέει προφανως στους δικους της να με αφήσουν και ότι όλα είναι καλά! Φυσικά και όλα είναι καλά, τώρα που την πηρα από κει όλα είναι πολυ καλα! Σταματάω και στέκομαι λίγο τα την χαζεψω! Με κοιτάζει με απορία και σιχαμαρα! Δεν με ενδιαφέρει καθόλου! Την αγκαλιάζω και της ξεφεύγει ένα επιφωνημα έκπληξης θα ελεγα αλλά τίποτα δεν θα με κάνει να την αφήσω εκτός....
"Μη με ακουμπας! " με σπρώχνει
"Από που κι ως που με σερνεις σαν να είμαι τσουβάλι και από που κι ως που με αγκαλιάζεις! " φωναζει.Παρατηρώ τον Sam ο οποίος στέκεται στο ίδιο σημείο που τον αφησα και με κοιτάζει κουνωντας το κεφάλι του. "Μαλακα" λέει άηχα!
Επιστρέφω σε εκείνη η οποία βρίσκεται σε έξαλλη κατάσταση...
"... κανονικά θα έπρεπε να με βλέπεις και κοιτάς κάτω, θα έπρεπε να ντρέπεσαι!.... "
Ήμουν στο τσακ να ξεχάσω τη φωνή της!
Μου φαίνεται ότι αδυνάτισε κι άλλο...."... δεν θέλω να ασχολουμαι άλλο με τη παρτυ σου ανθρωπε μου... Δεν θέλω καν να σε βλεπω.... "
Πολυ ομορφη!
"... είναι η τελευταία φορά που σε αφήνω να... "
"Μπορώ να μιλήσω και γω τώρα ; σταματα λίγο... Αρκετά! " Της κλείνω το στόμα με το χέρι μου!
Εξαγριωνεται και μιλάει κάτω από αυτό!"Δεν συνεργαζεσαι αλλά δεν πειραζει! Τα πράγματα δεν έγιναν έτσι όπως νομίζεις! " Παλευει να βγάλει το χέρι μου και τα καταφέρνει...
"Μην τολμήσεις να... "
"Σ'αγαπαω"
YOU ARE READING
Το όνομα μου είναι Mike
Teen Fiction"Εγώ είμαι...λυπάμαι πολυ γι αυτό που έγινε νωρίτερα. Δεν είχα ιδέα...! " "Ο μόνος που θα επρεπε να λυπάται εδώ είμαι εγώ που σε άφησα να με ακουμπήσεις και τώρα δεν μπορώ να σε βγάλω από πανω μου ουτε και με όλα τα αφρολουτρα του κόσμου. Ο μόνος π...