"<<Όλα καλα;>>"

27 6 2
                                    

Cheryl's Pov

Τι στο καλό είχε στο κεφάλι του; Από τη μια φιλάει εμένα απ'το πουθενά και την αμέσως επόμενη στιγμή είναι με κάποια άλλη. Είχαν δίκιο όλοι γι'αυτον. Είναι ένα τέρας! Δεν έπρεπε να δεχτώ να έρθω μαζί του εδώ. Σιχαίνομαι τον εαυτό μου που τον άφησα να με φιλήσει. Η εικόνα του στο δωμάτιο να δαγκώνει τα χείλη του απο ηδονή δεν φευγει απο το κεφάλι μου.

"Περπατα λίγο πιο σιγά... Δεν δε προλαβαίνω! " με κυνηγάει η Laila

"Νιώθω πολυ μαλακας... Έπρεπε να σας είχα ακουσει! " κάθομαι στο πεζοδρομιο έξω από το σπίτι.

"Έρχεται ο Travis με το αμάξι να μας πάει σπίτι, μόλις μίλησα μαζί του. Άκουσε με τώρα... Ξέρω τον Mike πολλά χρόνια τώρα. Δεν θα πάψει ποτέ να φέρεται στις γυναίκες σα ζώα. Ειδικά τώρα... Μην το παίρνεις προσωπικά." με αγκαλιάζει

"Σιχαίνομαι τον εαυτό μου... Δεν ήθελα ποτε μου στο παρελθόν καμια ανάμειξη με τέτοιου είδους άντρες... απλά τότε στο Sense... Με βοήθησε! "

"Το σκηνικό στο Sense ήταν περίεργο όντως! "

Ο Travis σταματάει ακριβώς μπροστά μας. Σηκώνομαι στα πόδια μου και πριν μπω στο αμάξι αποφασίζω να ρίξω μια ματιά πίσω μου. Ο Mike βρίσκεται στη πισινα, εκεί ακριβώς που τον άφησα και χαζογελάει με τους υπόλοιπους σα να μην έχει γίνει τίποτα. Τι άνθρωπος είναι αυτός;! Θέλω να παω σπιτι και να κάνω γαργάρες με μπεταντιν. Κυρίως όμως δεν θέλω καμία σχέση με τον Mike Felton ποτέ ξανά!

Mike's Pov

Νιώθω λίγο άσχημα όταν σκέφτομαι την έκπληξη στα μάτια της μικρής όταν μας είδε με τη Lisa. Δεν έπρεπε εξ'αρχης να την φέρω εδώ μαζί μου. Δεν ξέρω για ποιο γαμημένο λόγο νιώθω τόσο σκατά που την στεναχωρησα. Είχα καταλάβει οτι με γουσταρε αλλά εντάξει δεν είναι και η μόνη. Την είδα που μπήκε σ'ενα αυτοκίνητο με τη φίλη της. Πρέπει να έχει θυμώσει πολύ. Βγάζω το κινητό μου... Γράφω μυνημα.

<<Όλα καλά;>>

Είναι μαλακία να μην μιλάω με τη Cheryl τώρα για κάτι τέτοιο. Δεν έπρεπε να τη φιλήσω γιατί της έδωσα λάθος εντύπωση, αλλά όχι και να σταματήσουμε να μιλάμε τελείως. Είναι όντως καλή κοπέλα και από δω και στο εξής η Cheryl είναι off-limits για μένα.

Cheryl's Pov

ΟΛΑ ΚΑΛΑ;
ΟΛΑ ΚΑΛΑ;
Τι αψυχολόγητο πλάσμα είναι αυτό; Από ποιο πλανήτη κατέβηκε; Περιμένει τώρα οτι θα του απαντήσω; Τι νομίζει οτι είμαι καμια σαν αυτές που βγαίνει; Δεν φταίει εκείνος όμως, εγώ φταίω που αφησα 2-3 τατουάζ και αυτά τα διαολεμένα μάτια του να μπουν μέσα μου. Τον ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που τον είδα. Ήμουν έξω από τα νερά μου, το ήξερα καταβάθος ότι έχουν όλοι δίκιο, τον ήξεραν...

Το όνομα μου είναι MikeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora