"... για τις όμορφες στιγμές μας. "

31 5 3
                                    

Την βλέπω να χαιρετάει τον κόσμο χωρίς όμως να κάθεται να πιάσει συζήτηση με κανέναν τους. Φοράει ένα κόκκινο μακρύ φόρεμα και τα μαλλιά της είναι πιασμένα ψηλά. Είναι εκθαμβωτική! Παρατηρώ πολλους "πρίγκιπες" να την γλυκοκοιτανε αλλά εκείνη τους προσπερνάει αδιάφορα έναν προς έναν. Θυμάμαι ποσο δυσκολο μου ήταν να την ρίξω.. Ένιωθα τόσο τυχερός όταν τελικά το έκανα!

"Mike... Σε ακουω... Τι ήθελες να μου πεις;" με επαναφέρει ο πατέρας μου.

Ναι. Σωστά!

"Πατέρα... Επέτρεψε μου να σου πω ότι... "

"ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ... "

"Συγγνώμη παιδι μου.... Ο Christopher βγάζει λόγο! " λέει και χειροκροταει.

"... ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΒΡΕΘΕΙΤΕ ΕΔΩ ΣΗΜΕΡΑ... ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΒΡΑΔΙΑ ΜΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΛΕΣΩ ΕΔΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΦΙΛΟ ΚΑΙ ΝΥΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟ ΜΟΥ... THEODORE FELTON!"

Ο πατερας μου ξεκινάει να πηγαινει προς το μέρος του Christopher με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη του. Κάτι δεν παει καλα!

"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ CHRISTOPHER ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ! ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ! "

Τσουγκριζουνε τα ποτηρια τους και πινουν! Ακολουθεί ο κόσμος! Δεν καταλαβαίνω... Ποια συνεργασία; Δεν πιστευω να....

"Μητέρα... ;" ακουμπάω τη μητέρα μου στη πλάτη διακριτικά και γερνω στ'αυτι της.
"Γιατί ο Christopher φώναξε τον πατερα; Γιατί τον είπε συνεταιρο;"

"Εμείς αγόρι μου ήρθαμε εδώ νωρίτερα για να υπογράψει ο πατέρας σου τα τελευταία χαρτιά όσο αφορά την επέκταση στη Σιγκαπούρη... Νόμιζα οτι σε ενημέρωσε χθες βράδυ... " με κοιτάζει με απορία.

Στραβοκαταπινω. Δεν έχω καλό προαισθημα για όλο αυτό. Έπρεπε να του έιχα μιλήσει από χθες. Ποτε μου δεν είχα σε υποληψη τον πατερα της Kristy. Πρέπει να υπάρχει κάποιος τρόπος να σπάσει αυτή η συμφωνία....

"Mike... Χαίρομαι που σε βλέπω! " ακουω μια γνωστή... πολυ γνωστή φωνή!

Παίρνω μια βαθιά ανάσα πριν γυρίσω προς το μέρος της!

"Kristy.. "

"Το ξερω οτι την τελευταία φορα που βρεθήκαμε δεν είχαμε και την καλύτερη κατάληξη... αλλά χαίρομαι που σε βλέπω! " λέει συμπονετικα

" Σ'ευχαριστώ Kristy. Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! "

"Μη μου μιλάς σαν να ειμαι σαν όλες τις ψιλομύτες εδώ... Σε ξέρω" μου λέει στ'αυτι

Το όνομα μου είναι MikeWhere stories live. Discover now