Δεν ξέρω ποση ωρα στέκομαι στο ίδιο σημείο και κοιτάζω την είσοδο ακόμα και τώρα που δεν βρίσκεται κανένας εκεί.... Τα συναισθήματα μου είναι ένας μείγμα λυπης, απογοήτευσης, εκνευρισμόυ και όσο παράξενο και να ακουστεί αισθάνομαι και χαρά που μετά από 10 μέρες την είδα. Τώρα ξέρω που είναι! Ξέρω ότι επέστρεψε! Αν βάλω το κεφάλι μου σε μια τάξη ίσως βρω ένα τρόπο να βρεθώ κάπου μόνος μαζί της για να της εξηγήσω τα παντα ... Από την άλλη.... Ο Travis! Η θέση μου γέμισε παρα πολυ γρήγορα! Ήθελα να'ξερα γιατί δεν παλεψε λίγο ακόμα για το μεταξυ μας.... γιατί δεν με άφησε να της εξηγήσω... Σε αυτό το σημείο αισθάνομαι ότι πρεπει απλά να τα παρατήσω όλα και να αφήσω τα πραγματα ως έχουν, όπως έκανε και εκείνη άλλωστε!
"Γη καλεί Mike! " λέει ο Sam.
Είχα ξεχάσει ότι είναι ακόμα εδώ!
"Mike, τι τρέχει με την Miss κώλος; Έχει γίνει κάτι που δεν ξέρω; " συνεχίζει.
"Πολλά! Παρά πολλα! " Βάζω τα χέρια μου στο προσωπο μου.
"Θέλεις να.... "
"Ναι θελω! "
Σηκωνόμαστε γρήγορα και φευγουμε τρέχοντας έξω από την αίθουσα... Ο Sam ξαναγυρίζει πισω και φωνάζει.
"ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ... "λέει στους υπολοιπους και γυρίζει και με κοιτάζει... "ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ! "
Τόσο χάλια φαίνομαι;
"Θα παμε με τη μηχανη σου και θα μου τα πεις ΟΛΑ ερωτιαρη! "
"Σκάσε ρε!"
Επιλέξαμε ένα μαγαζί λίγο έξω από τη πολη! Μια τρυπα πραγματικα. Νιώθω σαν γυναικουλα αυτή τη στιγμή. Εχω παρει τον κολλητό μου για να του μιλήσω για τα γκομενικά μου.... ποσο πιο ξεφτυλα!
Παραδόξως βέβαια ο Sam το έχει παρει πολυ προσωπικα ! Κάθεται απέναντι μου στο τραπέζι με τα χέρια σταυρωμένα και τα μάτια του καρφωμένα πανω μου!"Λοιπόν.... Σε ακουω! " αποκρίνεται.
Ξεφυσαω.
"Όλα άρχισαν αμέσως μόλις επιασα την άλλη την μαλακό με τον βρωμιαρη..."
"Γρηγορος είσαι!.... " γελαει
Τον στραβόκοιταζω!!"
"Σκάω! " μαζεύεται πισω και σοβαρεύει ξανα.
"Πανω κάτω όλα ξεκίνησαν την ημέρα που πηγαμε στο sense... Λέω για τότε που ορμηξα στο χλεχλέ...φαντασου οτι δεν ήξερα ουτε το όνομα της τότε ... Πραγματικα δεν με ενδιέφερε καθόλου...Αλλα πιστευω τελικά ότι αυτή η μέρα ήταν " η αρχή" ."
Ο Sam γνεφει για να συνεχίσω.
"Έβρεχε και μόλις εφευγα από σας όταν..... "
(...)
4 μπυρες μετά και ο Sam δεν με έχει διακόψει καθόλου.... Του έχω πει τα παντα για όλο αυτό το διάστημα με λεπτομέρειες και παραμενει αμίλητος. Τον κοιτάζω και προσπαθω να καταλάβω τι σκέφτεται... Πιθανοτατα θα θέλει να γελάσει και απλά κρατιέται γιατί με λυπάται που είμαι τόσο ξεφτυλας για μια γκομενα.
Τελικά αναστενάζει και σηκώνω τα χέρια μου ως ένδειξη αγανάκτησης....
"Δεν ξέρω τι να πρωτοπω... Υπήρξες αρχιδι... Την χρησιμοποίησες με τον χειρότερο τρόπο και στο λέω εγώ που έχω κάνει παμπολες μαλακιες αλλα αυτό το πραγμα ποτε! Αυτό που με εκπλήσσει είναι το ότι δεν ξηγιέσαι έτσι εσυ... Εννοώ οκ, θα πηδηξεις καμια τσουλάρα και θα φυγεις αλλά εντάξει ξέρεις μέσα σου ότι δεν θα την πειραξει κιόλας που την χρησιμοποιησες... Θυμάμαι ότι τα μαζεμένα κοριτσάκια ήταν "εκτός" για σένα! "
"Ήτανε ναιι... Δεν ξέρω τι σκατά σκεφτόμουν τότε! Σίγουρα παντως ήμουν τυφλωμενος από μίσος για την άλλη τη πατσαβουρα και ένιωθα πως ήθελα να την εκδικηθώ ενώ ακόμα τα συναισθήματα μου δεν είχαν φυγει τελείως! Ημουν πολυ μπερδεμένος! Το θέμα είναι ότι όλον αυτό τον καιρό η Cheryl με κάποιο μαγικό τρόπο τρυπωνε μέσα μου χωρίς να το καταλαβαινω! "
"Μα τι ποιητης! "
"Και πολυ άργησες!... "
"Πέρα από τη πλακα χαίρομαι που βρήκες άλλη να ασχολείσαι και ξέφυγες από την γαμωπλουσια και ποσο μάλλον μια η οποία ακουγεται καλή κοπέλα! "
"Είναι υπέροχη. Μήπως τελικά της κάνω ομως κακό;"
Ο Sam ακουμπάει την πλατη του πίσω στο τοίχο και κατεβάζει το κεφαλι του!
"Είμαι μόνος μου τοσο καιρο γιατί ολες αυτές οι μαλακιες που μου εχουν συμβεί ξέρω ότι θα τις φάει στη μάπα κάποια που θα νιώθω όλα αυτά που νιώθεις εσυ για τη Cheryl και μετα φαντάζομαι τον εαυτό μου να γίνομαι όχι σαν εσενα, χειρότερος απο σενα. Πιστευω οτι στο παρελθον της έκανες λοιπόν πολυ κακό... Πήρες όμως το μάθημα σου και έχω καταλάβει ποσο την αγαπάς οπότε σε βλεπω να γίνεσαι μοκέτα να σε πατησει η γκομενα.... Άρα φρόντισε τώρα που θα την ξαναπαρουμε πισω να είσαι ο πιο μουνόδουλος που υπάρχει... Για το πρωτο καιρό τουλάχιστον... "γελαει
" Ωπα ωπα... Δεν την αγαπάω! Μην λες πραγματα που δεν έχω πει. "
"Δεν χρειάζεται να το πεις ... Φαίνεται! Λοιπόν φώναξε το παιδι πληρωσε και παμε να κάνεις μπάνιο και να αλλάξεις γιατί βρωμάς! Θα βγουμε αποψε! "
"Θέλω να κάτσω σπίτι. "
"Θέλεις να την παρεις πισω η όχι;"
"Θέλω! "
"Την αγαπάς η όχι;"
"SAM! "
"Την αγαπάς!Απόψε θα παμε στο εξοχικο του Kevin στην θάλασσα! Θα είναι όλοι εκεί! Και εκείνη!
" Δεν ξέρω... Δεν θέλει να με δει σου λέω!
"Θα της πεις ότι την αγαπάς! "
"Μα δεν.... "
Την αγαπάω;
YOU ARE READING
Το όνομα μου είναι Mike
Teen Fiction"Εγώ είμαι...λυπάμαι πολυ γι αυτό που έγινε νωρίτερα. Δεν είχα ιδέα...! " "Ο μόνος που θα επρεπε να λυπάται εδώ είμαι εγώ που σε άφησα να με ακουμπήσεις και τώρα δεν μπορώ να σε βγάλω από πανω μου ουτε και με όλα τα αφρολουτρα του κόσμου. Ο μόνος π...