Mike's Pov
Δεν μπορώ να σταματήσω να την σκέφτομαι να τελειώνει. Τόσο όμορφη και τόσο καυλωμένη για μένα. Το πουλί μου δεν έχει πεσει ακόμα από εκείνη την ώρα. Την θέλω κι αλλο, κι άλλο, κι άλλο.... 05:36 . Εχω φτάσει σπίτι εδώ και 1 ώρα και δεν μπορώ ακομα να χαλαρώσω! Βγάζω τα ρουχα μου και μπαίνω για μπάνιο! Σκέφτομαι το δέρμα της, τα φιλιά της, το κωλο της και το πουλι μου σκληραίνει κι άλλο! Αποφασίζω να ανακουφισω τον εαυτό μου για άλλη μια φορά με εκείνη πρωταγωνιστρια στο μυαλό μου.
Τι σκατά μου έχει κάνει;Cheryl's Pov
Μυρίζω το δερμα μου και το μυαλό μου πηγαινει στην θάλασσα και στον Mike. Αλάτι και σεξ. Σήμερα ένιωσα όλο μου το σώμα να αφήνεται προθυμα να το κυριαρχήσει κάποιος. Σήμερα ένιωσα για πρωτη φορα τι θα πει "χημεία " στο σεξ! Κοιτάζω το κινητό μου. Κανένα νέο μυνημα. Καμιά κλήση από εκείνον. Είχαμε πιει πολυ αλλά εγώ δεν πρόκειται να μετανιωσω στιγμή που του δοθηκα και πιστευω ουτε εκείνος. Μετά από σήμερα πιστευω οτι μπορω να έχω μια ευκαιρία με τον Mike Felton. Δεν ημουν ενα απλό πηδημα γι'αυτον το ξερω, το ένιωσα! Μήπως να τον παρω τηλεφωνο; Θέλω να σβήσω κάθε αμφιβολία από το μυαλό του για το αν το ήθελα αυτό που έγινε ή όχι! Μήπως κοιμάται τώρα ; Θα το αφήσω να χτυπήσει μια-δυο φορές και αν δεν το σηκώσει θα το κλείσω! Παίρνω μία βαθιά ανάσα και πηγαινω στην επαφή του Mike και παταω <<κλήση>>. Χτυπάει... 1 φορά... 2 ....
"Ναι;!" ακουω από την άλλη πλευρα και σαστιζω... Που έχω παρει; κοιτάζω το κινητό μου και βλέπω οτι εχω καλέσει σωστά! Ποια ειναι αυτη;
"Μας ενοχλείς! Κοιμομαστε! Μην ξαναπάρεις! " συνεχιζει η ίδια φωνή και μετά από λίγο σιγή.
Τι στο καλό γίνεται; Ποια ήταν αυτή; <<Μας ενοχλείς.... Κοιμόμαστε! >>. Κάθομαι στο κρεβάτι μου και πιανω το κεφάλι μου... Δεν μπορεί να πηγε σπίτι και να φώναξε κάποια άλλη... Δεν έχουν περασει ουτε 2 ώρες από την ώρα που με άφησε σπίτι! Γιατί το κάνει αυτο; Γιατί μου το κάνει αυτό; Τρέχω στο μπάνιο και ανοίγω το νερό. Βγάζω μονομιάς τα ρουχα μου. Πρέπει να τον βγάλω από πανω μου. Τον σιχαίνομαι. Θεέ μου τι πηγα και έκανα;
Mike's Pov
"Τι σκατά κανεις εκεί Kristy; Ποιος ήταν στο τηλεφωνο; "
"Mike να σου εξηγήσω. " λέει και με πλησιαζει
"Ποιος ήταν στο τηλεφωνο και πως διάολο μπήκες μέσα ;" Αρπάζω το κινητό από τα χερια της και κοιτάζω τις κλήσεις και βλεπω το όνομά της Cheryl .
ESTÁS LEYENDO
Το όνομα μου είναι Mike
Novela Juvenil"Εγώ είμαι...λυπάμαι πολυ γι αυτό που έγινε νωρίτερα. Δεν είχα ιδέα...! " "Ο μόνος που θα επρεπε να λυπάται εδώ είμαι εγώ που σε άφησα να με ακουμπήσεις και τώρα δεν μπορώ να σε βγάλω από πανω μου ουτε και με όλα τα αφρολουτρα του κόσμου. Ο μόνος π...