"Meet the boys"

49 6 0
                                    

"Θα έρθεις στο sense σήμερα;" Με ρωτάει η Kimberly όλο ναζι.

"Δεν νομίζω. "

"Έλα θα είμαστε όλοι εκεί, είναι το ετήσιο πάρτυ-μασκέ της σχολής! Θα περάσουμε σούπερ!"

"Δεν είναι για μένα αυτά. "

"Με την Kristy δεν χάνατε τέτοια πάρτυ..."

Σηκώνω απότομα τα μάτια μου πάνω της και μαζεύεται.

"Πάμε πίσω στη σχολή! " Λέω αυστηρά.

Η Kimberly σηκώνεται δειλά και πλησιαζει την πόρτα. Περνάω από μπροστά της χωρίς να της ρίξω το παραμικρό βλέμμα και πάω προς τη μηχανή.
Στο δρόμο η Kimberly έχει ξανά αυτό το χαζό χαμόγελο στο πρόσωπο της και πραγματικά απορώ με το πουλί μου πως διάολο σηκώθηκε μαζί της! Πάραυτα οφείλω να παραδεχτώ οτι η πίπα αυτής της κοπέλας είναι από άλλο πλανήτη!

Πίσω στη σχολή τα πράγματα είναι όπως τ'άφησα με τη διαφορά οτι η μηχανή του Leo βρίσκεται στο πάρκινγκ. Μπάσταρδε. Θέλοντας να βγάλω απ'το μυαλό μου την εικόνα με μένα να σπαω τη μηχανή του επί τόπου πηγαίνω στο γνωστό σημείο που βρίσκονται τα τομάρια.Τα τομάρια μου. Τα άτομα αυτά ήταν η παρέα μου πριν ακόμα γνωρίσω την Kristy. Είναι οι άνθρωποι που έχω κάνει τις χειρότερες μαλακίες μαζί τους! Είναι εκείνοι που όπως και να ξυπνήσω το πρωί έχουν τον τρόπο να με κάνουν να ξεχνιέμαι. Ο Leo ευτυχώς δεν αράζει μαζί τους, ποτέ δεν άραζε μαζί τους... Δεν τους γουστάρει και δεν τον γουστάρουν! So meet the boys: Sam, David, Son και Chester.

"Που είσαι ρε μαλάκα;" τρέχει κατά πάνω μου ο Chester.

"Tι ρωτάς; Τον λαιμό του δεν τον βλέπεις;" γελαει ο Sam.

"Θα μου στρίψετε και μένα ένα βρε μαλάκες;" κάθομαι στο πέζουλι.

"Αγόρι μου εσύ...!
Στρίψτε του ένα του μαλάκα." λεει ο Chester.

"Είσαι οκ;" με ρωτάει ο David.

"Θα είμαι μια χαρά μόλις σπάσω τα μούτρα του Leo! " γελάω. "Θα είμαι εντάξει. "

"Φίλε μαζί θα του σπάσουμε τα μούτρα! " Μπαίνει μπροστά ο Son.

"Λοιπόν αφήστε τα τώρα αυτά, αρκετά ασχοληθήκαμε με την πουτάνα και τον βλάκα της... Σήμερα τι ώρα;" μας σταματάει ο Sam.

Σιωπή.

"Γαμήστε το, θα περάσω να σας πάρω με το αμάξι στις 01:00." συνεχίζει.

Αμέσως κατάλαβα οτι αναφέρεται στο sense και δεν έχω καμία όρεξη να πέσω πάνω στην Kristy και στον Leo.

"Εγώ δεν ψήνομαι. "

"Τράβα γαμήσου ρε μαλάκα... Θα έρθεις.. Σκέψου μόνο πόσες νοσοκόμες....βρικολακίνες....καμαριέρες...πασχαλιτσες περιμένουν να γαμηθούν απόψε. "

Γελάω!
Κουνάω το κεφάλι μου ως ένδειξη "όχι".

" Άσε τη καργιόλα να σε κάνει ότι θέλει! " πετάγεται ο Sam.

Στο άκουσμα αυτής της πρότασης ένιωσα το μίσος μου να φουντώνει. Τους κοιτάω. Έχουν δίκιο. Δεν θ'αφήσω καμία καργιόλα να γίνει η αιτία που θα αλλάξω τις συνήθειες μου. Άλλωστε δεν θα έλεγα όχι και σε μια καμαριερα για το τελείωμα της νύχτας.

"Έτσι μαλάκα... Έλα στα λογικά σου!" συνεχίζει ο Sam.

Το όνομα μου είναι MikeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora