Multimedya : Hayal'in kıyafetler.
İyi okumalar...--
Sağ ayağım titriyor ve yattığım için yüzümün altındaki saçlarım göz yaşlarım nedeniyle ıslanıyor.
Ağlamamı durdurmak istesemde yaşlar durmuyor saçıma inenin yerine bir başkası geliyordu. Scott hala uyuyordu ama ben kalktığımdan beri-30 dk-ağlıyordum. Sebebim ise bu yatakların bana yetimhaneyi dolayısı ile ailemi hatırlatıyorum.
Sus artık!
Denemedim sanki, olmuyor.
Önce başımı daha sonra tüm bedenim yataktan kalktım ve dışarıda hafif yağan yağmurda yürümek için odadan çıktım.
--
Pansiyondan uzaklaşmadan binanın önünde ileri geri yürüyordum. Gün doğmasına fazla kalmamıştı ve ben artık ağlamıyordum...
Sanırım içeriye geçebilirim.
--
Pansiyonda sıkıldığımda sabah dayanamadım ve Scott'ı uyandırmıştım. Evet gece üçte başımdaki ağrı ile uyanıyor, ailemi istediğim için saatlerce durmadan ağlıyor sonra sıkıldığım için onu uyandırmıştım. Bencillik sayılmazdı belki ama uyuyan bir insanı kaldırmayı pek sevmem.
Sonuçta ben bazen rüyalar görüyorum ve onların etkisi ile uyanıyor ve tekrar uyumakta zorlanıyorum. Ve insanların benim gibi olmadığı ne malum, yani kısacası empati kuruyorum.
Bulutlar hala gökyüzündeydi. Ama sabah olduğundan yağmur yağıyor olsada pek takmıyorduk. Daha doğrusu gördüğüm rüyalar, dün gece başımın çarpması,... Yorucuydu.
Evet, yorucu.
---
Pek kalabalık yoktu. Scott, Meryem abla, Akasya, Anıl, Max, Matthew, Dee, Ash ve tanımadığım bir iki kız daha vardı. Dee orman evinin bodrum katında hazırladığımız partinin ortasında dans ediyordu. Onu izlerken ona katılan abisi tüm dikkatleri oraya toplamıştı. Hepimiz o ikisini izlerken yavaş ritimli bir şarkı çalıyor ve onlar uyumlu dans ediyordu.
Scott Dee'ye gülümsedi ve birşeyler söyledi. Dee benim gibi açık mavi bir elbise giymişti ama onunki vücudu saran bi elbise iken benimki daha çok cici kız tarzındaydı. Açıkcası üzerimdeki elbiseyi severek almış ve gitmiştim.
Bu benim tarzım.
İçses ilk kez benliğimi kabul etmişti. Hemde bir elbise için....
Tamam belki bu kadar yeter.
--
Gecenin sonu gelmiş gibiydi tanımadığım o kızlar ve Ash gitmişti. Dee hediyeleri ile kaldığı odaya çıkarken bende Matt ve Max'in yanına gidip onlar gibi bende yere ayaklarımı çaprazlayarak oturdum. Elbisemi de düzelttim ve rahat bir şekilde onlar ile vakit geçirmeye başladım.
Sohbetleri kızlar ile ilgili idi. Matt 'in eski kız arkadaşının yeni sevgilisi ile yakın arkadaş olduklarını mı ne öğrenmiş.
Yani sonuçta benim için sadece dinlemeydi ama gözlerim kulaklarım kadar dayanıklı değildi. Bu nedenle gözlerimi yummuştum. Bilincim kapalıydı ve konuşulanlar artık sadece sesli. Anlamsızdı ama burnuma dolan parfüm kokusu..
Dizlerimin altında ve boynumda eller vardı. Sanırım biri beni kucaklamıştı. Bu his güzeldi. Koku giderek uzaklaşıyordu, eller beni yumuşak bir yere bırakmış ve gitmişti.
---
Okuyanlar, yorum yapanlar, beğenenler çok teşekkür ederim. Bölüm geç geldiyse affedin felan...
Sizi seviyorum iyi ki varsınız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GÜN
ChickLit(okumanızı tavsiye etmiyorum çünkü ilk hikayem ve biraz saçma silmek istemiyorum çünkü dediğim gibi ilk hikayemin manevi bir değeri var... ) "Güneşin Samanyolunun etrafında yaptığı hareketi tamamlaması ve bunun dünyaya yansıması bir insan ömrünün y...