Multimedya:Scott Black (çok şiker dimi)
Yarın Dee'nin doğum günüymüş. Evet Scot gece beni bu nedenle rüyamdan ve güzel uykumdan ayırmış!
Başka biri yokmu diye sormak istesemde ona yardım etmek isteyen bir iç sesim ve diğer yarım var. Yani sonuçta yakışıklı biri ve iyi birine benziyor diye. Tamam daha çok insanlara yardım etmeyi sevdiğimden. Yani...
Şuan bir markete gelmiştik 24 saat açık olanlara. Bira falan aldıktan sonra atıştırmalık birşeyler aldık. Marketten çıktığımızda yağmur yağıyordu. Scott dert etmişe benzemediği için bende pek takmadım. Gece saat onbirdi be geldiğimiz bu yerde pek insan yoktu. Açıkcası korkutucuydu. Yağmur, gök gürültüsü, ağaçların rüzgardan dolayı sallanması nedeni ile çıkan gürültü.
Arabaya binip orman evine doğru sürmeye başlamıştık. Scott doğruca yola bakıyordu bense pencerede olan yansımasını izliyordum. Arada çakan şimşekler kepinin altındaki açık renkli hafif ıslanmış saçlarını aydınlatıyor ve onu...
Peki sanırım onu izlemeyi kesme zamanı. Gözlerimi ağaçlara diktim bu sefer. Orman evine varmamıza en az bir saat vardı. Ben korkuyordum ama Scott'a söyleyemiyorum. Çocuğu izlerken yakalanmıştın yani korktuğunu dile getirince dalga geçeceğini sanmıyorum. Rezil.
Hatırlıyorum zaten fakat söylemek o kadar basit değil ki.
"Yağmura bakılırsa eve varmamız zorlaşacak. " sesi kulağıma ulaştığında ona cevap vermek için ağzımı açtığım sırada patlama sesi geldi. Ben çığlık atarken Scott elini ağzıma kapadı. Dokunuşu sert değildi ama sesimi boğuklaştırmıştı. Çığlık atmayı bıraktım. Bu kez Scott önüne dönerken bir ışık parladı ve ağaçlardan biri arabanın önüne düştü. Scott'ın ani fren yapması benim öne savrulup kafamı çarpmam ile son bulmuştu.
Başım ağrıyor ve karanlık beni içine çekiyordu. Gözlerim kapanırken muhtemelen Scott beni geriye yasladı. Topuzumdan kırrulan saçlarım yüzümü gizlerken şakağımda bir ıslaklık hissediyordum. Umarım kan değildi.
"Hayal kendine.... " ses uzaktan geliyordu. Dudaklarımı açamıyor ve sese cevap veremiyordum.
^^
Rahat olmayan bir yerde uzanıyordum. Tuhaf bir koku vardı. Lavantayı andırıyor ama onun yanında ıslak köpek gibi de bir kokuydu.
Yattığım yerde yan döndüm ve pansiyon odasındaki iki yataktan birinde benim yanımdakinde ise Scott'ın olduğunu gördüm. Uyuyordu.
Başımdaki ağrı kendini gösterince elimi sızlayan yere götürdüm. Sargılanmıştı... Hatırlamak istesemde zor geliyordu. Ufak pencereden karanlık sızıyordu.
Bileğimi kaldırıp saate baktım gece üçü biraz geçiyordu.
Sevgili okurlar lütfen okuyun beğeniyorsanız belli edin yada sevmediyseniz eleştiri yapın ama lütfem okuyanlar kendini gösterebilirmi?
Neyse yeni bölümü bir süre gelemeyeceği için yayınlayım dedim. Nette sorunum var ve üzgünüm. Sizi seviyorummmm. :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GÜN
ChickLit(okumanızı tavsiye etmiyorum çünkü ilk hikayem ve biraz saçma silmek istemiyorum çünkü dediğim gibi ilk hikayemin manevi bir değeri var... ) "Güneşin Samanyolunun etrafında yaptığı hareketi tamamlaması ve bunun dünyaya yansıması bir insan ömrünün y...