Multimedya da Hayal ve özgürlük anıtı bide sında yazacağım yazıyı okumanızı tavsiye ederim. Neyse mutlu okumalar.
...
Yaklaşıyordu. Ah! Scott amacın ne?
Dudağımdaki sıcak baskı ile şoka girdim. Yakınlığı yetmiyormuş gibi beni öpüyordu.
Ben hala hareket edemezken Scott geri çekildi. Gözleri kapalıydı.
"Be-ben özür dilerim ama kendimi tanıyamıyorum. Seni öpmek istiyorum. Yani tamam bu olmadı. Ben istemiyorum aslında isterim tabi bunu.... karşılıklı olarak yapmak istiyorum. " kesik ve hızlı nefesler alırken gözleri hala kapalıydı." Konuştukça batıyorum. "
Vay canına şu an hiç bişey hissetmiyorum sadece Scott 'ın kapalı gözleri ve beni ayakta tutan ayaklarım vardı sanki.
Benim ilk öpücüğüm... Bunu sevdiğim en azından hoşlandığım birinden almak istiyordum. Scott'ı seviyorum tabii ama gerçek sevgili... Bilincim yokmuş gibi. Scott Black beni öptü. Ve kendini tanıyamadığını itiraf etti. Beni öptü. Bunu tekrarlamak istiyorum dedi. Beni öptü.
Ah! Şimdi niye bu kadar yakın durmaya devam ediyor ki? Biraz uzaklaşsa, dudaklarımızın temasını yok saysak.
Hatta bunu tekrarlamak istiyorum.
Hayır istemiyorum! Ben hayır böyle birşey olmamış gibi davranabiliriz.
"Scott bunu yapma sebebini bilmiyorum ve şuan öğrenmek istemiyorum. Sadece dengeni kaybedip üzerime düşmüşsün gibi düşünelim. Bir de şey kendini tanıyana kadar bir daha böyle birşey yapma. "
Sadece kafasını salladı. Benden uzaklaşmıyor! Onu itsem mi? Ben konuşurken açtığı gözlerini tekrar yumdu ve bu kez yanağımı öptü ve gitti. Bu çocuğun amacı ne?!
--
Belki ilk öpücüğüm olabilir ama şoktan kurtulduğum sırada niye gülümsüyordum. Sinirli olmam gerekmez mi? Pekala bu kadar yeter abartıyorum. Anlık bir şeyi sadece büyütüyorum. Scott 'ı bir süreliğine unutmaya çalışıp Maura' yı aradım. Sinemaya gitmek iyi bir yöntem bence.
Üzerime kırmızı uzun kollumu ve altıma dar kotumu giydim. Akasya ben geldiğimden beri yoktu. Muhtemelen Anıl'ın yanındadır diye düşünüyorum. Kırmızı converse giyerken zıplayarak odadan çıktım.
Evde sadece hizmetliler vardı, evet bu yüzden rahatça haraket edebiliyorum,Adam amca ve Meryem abla akşama evde olacaklarına dair bir mesaj iletmiş.
--
İzleyiciler çıkan yaratık ile çığlık atarken ben ellerimi yüzümden ayıramıyordum. Maura yanımda bana 'şimdi bu çıktı, bu öldü, bu yaralı..' gibi film hakkinda bilgi veriyordu.
Neden korku seçmiştin ki Maura?
Tabi ki o şeçmişti. Ben beni korkutan şeyleri sevmem ki!
" Maura lütfen çıkalım, ben daha fazla dayanamam. "
Kıkırdayarak cevap verdi," Peki, senin kafan dağılsın diye seçmiştim zaten. "
--
Akşam olmuştu ama biz hala geziyoduk. Şuan Özgürlük Anıtının karşısında Maura ile fotoğraf çekiyorduk.
Maura kameraya öpücük atarken ben dilimi çıkardım. Sonra ben uzaklaştım ve Maura'yı tek başına çektim.
Bu kezde ben denize arkamı döndüm ve poz olarak sağ kolumu yukarı kaldırdım. Gülümsediğimde flaş patlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GÜN
ChickLit(okumanızı tavsiye etmiyorum çünkü ilk hikayem ve biraz saçma silmek istemiyorum çünkü dediğim gibi ilk hikayemin manevi bir değeri var... ) "Güneşin Samanyolunun etrafında yaptığı hareketi tamamlaması ve bunun dünyaya yansıması bir insan ömrünün y...