Hayal karakterini değiştirmeyi düşünüyorum ama daha kararsızım kim olabilir diye düşünüyorum.
Resimde Cookie var.@fkaygusuz ıthaf ediyorum, teşekkürler oy için umarım yorumda başlar ^_^
Keyifli okumalar. Vote ve yorum bekliyorum. Lütfen.
--Ensemde hissettiğim sızı ile sabah erken uyanmış, fakat okula gitmemiştim. Akasya'nın eve gelmesine daha çok olduğundan ve başımın ağrısından evde yatıyorum. Sıkıcı ama dizi izlemek veya kitap okumak için kendimi yataktan kaldıramıyorum.
Evde yalnız değildim ama çalışanlar odama rahatsız etmemek için girmiyorlar.
Ağrı kesici içmek şart olmuştu. Ensemde ki ağrının aynısı gözlerime de baskı uyguluyor gözlerimin dolmasını sağlıyordu. Çok... Çok canım yanıyordu. Sadece başım değil ; içim acıyordu, kalbimi kıran bir şeyler yaşanmıştı, göz yaşları gözlerimi yakıyordu, karanlık her an büyüyor beni içimde kaybettiriyor. Tarif bile edemiyorum. Gözlerimi açmıyordum, açamıyorum. Sanırım içki yüzündendir.
Hatırlıyorum ama kesik kesikti. Tuvaletten masaya döndüğümde beni farketmemişlerdi. Sonra içmiştim, çok içmiştim. Sıcak gözleri hatırlıyorum ama uzaktan. Bana uzak olmasının sebebini hatırlamıyorum sadece gözleri var. Sıcak çikolata renkli gözleri benimkilerden ayrılmadığını hatırlıyorum. Bir de yerde yatan ve yüzü kanlı bir adam hatırlıyorum.
Sonrası evde yatağımın sıcaklığı, o kadar.
*Uyandığımda kahvaltımı zar zor yapmış, duş almış ve tekrar yatmıştım. Beni görmemeleri acıtıyordu. Abartıyor olabilirim ama alışmıştım, yanımda birilerinin bana ilgi göstermesine kısa sürede alışmıştım. Baş ağrımı umursamadan bir alışveriş merkezine geldim. Mağazaları tek tek gezerken beğendiklerimi alıyordum. Parayı bana verilen harçlıklardan biriktirmiştim.
Kendime pasta alıp bir banka oturdum. Acıkmıştım.
İzleniyormuş gibi hissediyorum, fakat etrafa göz gezdirdiğimde kimseyi göremiyordum. Oturduğum bankın gerisinde köpek sesi duyuldu. Ayağa kalktım ve sese ilerledim.
Köpekleri, kedileri, kuşları, uzatmaya gerek yok korkunç olmayan herşeyi severdim. Köpeğin tasması vardı, yani sahipli, beyaz tüylerini okşarken arkamda tanıdık bir ses daha duydum. Köpek arkama doğru ilerleyince sahibi olduğunu düşündüm.Ama kahverengi gözlüm bu şirin köpüşün sahibi mi?
Ne ara Scott benim kahverengi gözlüm oldu Allah aşkına?
İçsesimi umursamadan "Merhaba Scott. Nasılsın?""Hayal ne güzel bi tesadüf. Bu arada merhaba, iyiyim sen nasılsın? "hızlı hızlı konuşmasına kıkırdadım ve" İyiyim bende. Okulun yok muydu? " merakla ona baktım.
" Bugün gitmedim. Cookie'yi gezdirmek lazımdı. "
" Senin mi? " dedim şirin köpeği önce işaret edip ardından okşarken.
" Evet. " dedi ensesine ellerini götürerek. Adının Cookie olduğunu öğrendiğim köpüşü kucağına aldı ve devam etti" Bir süredir barınaktaydı. " diyince gülümsedim.
Scott'tan böyle bir şey beklerdim elbette ama daha yırtıcı türde bir köpek düşünürdüm. Tabi ki de kendi seçimi fakat onu tanıdığım bu kısa süre içerisinde böylesine bir köpek besleyeceği hiç aklıma gelmezdi. Köpek çok tatlıydı, tam bir kız içindi. Peki, dünyada bu şekilde bir ayrım yoktur ama Scott Black gibi bir erkekten beklenmedik bir şey.
İç ses önyargıdan nefret ediyorum. Lütfen yani köpek seçimi işte ha yırtıcı olmuş ha böyle tatlı.
Dayanamadım ve Scott'ın kucağındaki Cookie'nin boynuna bir öpücük kondurdum. Geri çekilirken Scott'ın bakışları ile utanmıştım. Ensemde bağlayıp sırtıma akan sıcak bir sıvı varmış gibi hissediyorum. Fazla yakındık bir iki adım geriledim ve ilk karşılaştığımız gün geldi aklıma. Raflara çarpmıştım.
"Ah!"
Hadi ama burada, parkta, nereye çarbabilirim ki?!
Çarptığım yer daha doğrusu takıldığım ve yeri boyladığım yer bir taştı. Ben üzerimdeki görünmez tozları silkeleyerek ayağa kalktığımda Scott bana gülüyordu.
"Komik mi yani? Benim canım yanıyor burada. "aslında ağrıyan bir yerim yoktu.
" Bacağın mı acıyor? Hastaneye gidip baktırmak istermisin? "
Wow ben sadece gel oturalım falan der sanmıştım.Bende." Hastaneye gidilecek kadar ağır mı düştüm? Yok ya gel oturalım şöyle geçer zaten. "
Uzatmadan oturduk. Ben onun kucağından alıp kendime çektim Cookie'yi. Hareketime karşı tepkisiz kaldı her ikiside. Bende sevmeye başladım." Kurabiye sana niye öyle isim vermiş ki bembeyaz bişeysin. Ayy yerim seni ben... "gibi şeyler söylüyordum severken.
" Bir arkadaşım... Ona öyle sesleniyordu. Bizde alışınca adı Cookie kaldı.. "
Buruk gülümsemesine karşılık ben dünün ve sabahın aksine enerji ile ona kocaman gülümsemiştim. Scott ile karşılaştığımda böyle oluyordum. İçimdeki o kötü hisler zihnimde kuytu köşelere kaçıp saklanıyor beni benimle bırakıyorlardı. Scott ile konuştuğumda sebepsizce mutlu oluyorum. Bu harika bir duyguydu tabiki ama ben daha önce hiç böyle bir şey yaşamamıştım.
Scott ile biraz daha oturduk sonra yürümek için kalktığımda bana katılabilir mi diye sorduğunda hemen kabul etmiştim. Nedenini ben bile bilmiyorum. Ama hayır Scott'tan hoşlanmıyorum. Onu daha tam olarak tanımıyorum bile.
*
Pek içime sinmedi fakat sevmenizi umuyorum. Sizi seviyorum ♥_♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GÜN
ChickLit(okumanızı tavsiye etmiyorum çünkü ilk hikayem ve biraz saçma silmek istemiyorum çünkü dediğim gibi ilk hikayemin manevi bir değeri var... ) "Güneşin Samanyolunun etrafında yaptığı hareketi tamamlaması ve bunun dünyaya yansıması bir insan ömrünün y...