Resimde Hayal'in partide giydiği elbise var.
Beğenmenize .*
Alışveriş merkezinden çıkmış üzerimde yeni aldığımız metal rengin üzerine renkli desenleri olan elbisem ile arabaya ilerliyorduk. Akasya ise yanımda uçları kırmızı beline doğru pembe tonları kullanılan dizinin hizasında biten ve göbeğinden yukarısı üzerine tam oturan bir elbise giyiyordu.
Araba ile hızlı yolculuğumuz devam ederken Stacey'nin bizi beklemeden alışveriş merkezini terketmesinin nedenlerini düşünüyordum.
---
Scott içeri girdiğinde ona gülümseyerek baktım. Siyah renkli kotu ve gri gömleği ile insanı etkiliyordu. Tamam belki sadece beni.
Stacey ona doğru ilerledi ona bakmayı kestim fakat onun gözlerinin bende olduğunu hissediyorum.
Partiden sıkılmaya başlamıştım artık bir kaç saattir burdaydık. İlk geldiğimde güzel gelen kalp, sigara, şişe, çiçek gibi desenleri olan duvarı izlemekten gına gelmişti. Sıkılıyorum. Biraz hava almak için balkona doğru yürüdüm.
Sessiz sedasız olan balkonda sarı büyük mindere oturdum. Şehrin ışıkları tek kelimeyle; harika. Beni aldıkları için kendimi çok şanslı hissediyorum. Arkadaşlarım var artık. Onlara güvenmek için biraz daha zamana ihtiyacım olsada, zamanımız var öyle değil mi?
---
İçerden gelen sesler ile hızla yürüdüm. Polisin burada ne işi var?
Şok olmuş şekilde etrafa bakarken Stacey'nin çantamında olduğu masada gülümseyerek etrafını izlediğini gördüm. Neler oluyor Allah aşkına?
Polisin biri " Paniğe neden yok. Lütfen herkes kimliklerini göstersin ve arkadaşların sorularını cevaplasınlar." dedi.
Çantamda duran kimliğimi gösterdim bende herkes gibi. Beni merkeze götürmeleri gerekiyormuş. Şaşkınlıkla kabul ettim. Scott'ı istemeselerde benimle gelmişti. Akasya babasına söyleyeceğini belirterek orada kalmıştı. Sadece beni götürmeleri tuhaftı, fazlasıyla.
---
Sesimi çıkarmadım ve polislerin beni bilgilendirmesini bekledim. Zaten başından beri o partiye gitmek istememiştim. Birde bu çıkmıştı. Polisin benimle işi ne?
"Hayal Kıran, amcanız sizi görmek istemiş fakat kabul etmemişsiniz. "
" Bundan haberim olsaydı ailemden kalan sayılı kişileri görmeyi inanın kabul ederdim. " açıkçası kendime güvenimin ne ara bu kadar arttığını merak ediyorum. Az önce bir polise kafa tutmuş gibiydim.
" Pekala Hayal hanım şu an telefonda sizinle görüşmek istiyor. "
Adama bir şey demeden kafamı olumlu anlamda sallayarak telefonu aldım.
Ve çok sevgili(!) amcacığımı dinledim. Özlemiş. Hıh.
Her neyse.
Scott ile eve döndüğümüzde kendimde değildim.
Tuhaf olan birşey Stacey polis geldiğinde gülüyordu. Ah! Bu kızın derdini merak ediyorum. Akasya ile sıkı dost olmuşlar. Birkaç günde.
Hayal Akasya'yı mı kıskanıyorsun?
Kıskanmıyorum tabi kide İçses saçmalama. Sadece hızlı.Scott'ın sesini duyunca ona döndüm kapının önünde durmuş düşünüyordum. Ah! Rezillik!
"İçeri girmeyeceksen benimle gelebilirsin. Birgün daha kaçamak güzel olabilir. "
Gözlerine bakarken kapının açılmasını bekledim. Ne var, böyle romantik sahnelerde mutlaka kapı açılırdı. Of tamam. Hala gözlerine bakarak," Biraz dinlesem iyi olur. Teşekkür ederim getirdiğin için bide o kaykay olayını tekrarlamayı çok isterim. " dedim uzanıp yanağına minik bir öpücük kondurup kapıyı açtım, anahtar elindeydi, evet elimde.
Ne diyorsun sen Hayal elinde olucak, başka nerde olabilirdi...
Ay iyi be! Belki yanağına değen dudaklarımın karıncalanması kafa yaptı?
Aslında evet bi daha öpsen ya fevkalade bir histi.
Tamam. Ne tamamı ya? Ne tamamı? Allahım bana birşeyler oluyor. Eskidende salaktım biliyorum ama içimde iç savaş çıkarmıyordum!
---
Dün akşam hiç yaşanmamış gibi davranıyordum.Okul bitimine sadece bir ders kalmıştı ve o ders müzikti. Sınıfa girdim daha zil çalmadığı için sınıfta dört kişi vardı. Tam beş dakika sonra zil çaldı. Hocamız sınıfa girişinin hemen ardından Scott'ı girdi. {Bu ne be giren girene. Bir paragrafta 3. kez 'gir' kullandığım için alkışı hakettim . Tamam arada fesatlaşabilirim. Afedersiniz:) Devam...}
Nasıl olur o bizim okula mı başladı?
"Merhaba arkadaşlar okula yeni kayıt yaptıran bir öğrencimiz daha var. Kendini tanıtır mısın? " hocanın kibar olmak için soru gibi yönelttiği emri Scott kendini tanıtarak cevapladı.
"Çoğunuz tanıyorsunuz zaten. Adım Scott Black. # Şirketler grubunun varisiyim. Müzikle aram gayet iyidir. Diğer okulumdan annemin rızası ile ayrıldım. Vefalı bir yavruyum ana kuzusu değil. Birde yakışıklıyım ama bunu belirtmeme gerek yok."
Egoist.
Hocanın kahkahası ile durmuştu. Yoksa devam ederdi onda o potansiyel var.
*
Biraz kısa ve karmaşık oldu ama umarım beğenmişsinizdir. Öptüm
Sizi seviyorum. ♥ ♥ ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GÜN
ChickLit(okumanızı tavsiye etmiyorum çünkü ilk hikayem ve biraz saçma silmek istemiyorum çünkü dediğim gibi ilk hikayemin manevi bir değeri var... ) "Güneşin Samanyolunun etrafında yaptığı hareketi tamamlaması ve bunun dünyaya yansıması bir insan ömrünün y...