Yazardan

39 5 0
                                    

Merhaba şimdi siz diyeceksiniz bu kız ne kadar kararsız. Ama size söylemiştim değişir diye öncelikle Hayal'i Cara Delevigne olarak değişiyorum. Aslında Amy Ruffle'ın gözlerini ve tenini Cara Delevigne'de hayal edebilirsiniz sadece.

Aklıma gelmişken karakterleri tanıtıyım..

Akasya:Mavi gözlü, kahverengi saçlı masum, saf, Anıl dan hoşlanan yan karakterlerden biridir. (Barbara Palvin)

Anıl:Kahverengi gözleri ve saçlar olan aşık olunca romantikleşen, birazda odunlaşan bir tip ve o da Akasya'dan hoşlanıyor. (Cameron Dallas)

Maura:mavi gözlü, kızıl, herkesin arkadaş olmak isteyeceği biri olsada - sır tutan, eğlendiren - utangaç bir kişiliği var. (Jane Levy)

Dee:Kıvırcık kızıl saçları var Scott'ın kardeşi, iyi bir kız fazla konuşkan biri değil. (Jordan Clark)

Stacey: Siyah saçları ile bad girl tipli. Gıcık bişey. Oldukça da kıskanç. (Acacia Brinley)
Matt:Mavi gözlü sarışın bir tip. Arkadaş olarak seçilebilecek bir kişiliği var. (Sterling Knight)

Max:Mattin kardeşi, abisinin aksine kahverengi gözlü ve saçlı. Abisinin kişiliği ona yansımış oda çok iyi biri. (Dylan O'Brien)

Scott: İyi kalpli, yaşadığı kötü olaylar yok. Hayal'den hoşlanıyor... (Francisco Lachowski)

Hayal:Saf biri, ailesi olmadığı için kırılgan, yanında arkadaşa ihtiyacı olan bir kız. Kendini yalnız hissedince zarar veriyor. Geçmişte - yetimhanede- yalnızdı ama etrafındaki insanları görmezden geldiği için öyle. New York'ta değişen şey ise kendini tanımaya başlaması.. (Cara Delevigne)

Parantez içinde gösterdiğim karakterler heran değişebilir.

BİR GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin