5

94 8 4
                                    

Duşumu almış ve kıyafetlerimi giyinmiş bir şekilde kimin geleceğini merak ederken odamdaki armut koltukta telefonla oynuyordum.

Kapım çalındı ardından orta yaşlı evde çalışan bir kadın girdi.

"Hayal hanım aşağıdan çağırılıyorsunuz."ingilizce olarak konuşmalarına hala alışamıyordum. Ama çok zamanım var. Pek değil aşağı insen de kim geldi görsek. Diye ayaklarıma komut vermiş olan içsesim beni oturduğum yerden kaldırdı. Kadına gülümsedim ve merdivenlere yönelirken oda çamaşır odasına girdi.

İnerken kapının çaldığını duydum. Adımlarımı hızlandırdım ve Akasya'nın yanına ilerledim. Kapıyı açan kadın gülümseyerek salona girdi "Misafirleriniz geldi" dedi. Arkasından gelen Meryem ablanın yaşlarında duran güzel görünümlü bir kadın,ondan bir kaç yaş büyük durduğu halde göze çarpan mutlulukları yaş farkını sorun etmiyordular belli. Ellerini kenetlemişlerdi ve yüzükleri vardı evli olduklarını anlamak çok basitti.

Onların hemen arkasından gelen kişi gerçekten şok olmama neden olmuştu.

O burda. İnanamıyorum!

Scott'tan (tahmin edin sizce scott kim?:))

"Scott Black o yemeğe gideceğiz ve sende orada olacaksın!"

"Hayır. Buna beni zorlayamazsınız! Giymeyeceğim."babama karşı gelmek çok zordu fakat beni  sıkma sebeplerini anlayamıyordum. İstemiyorsan,gitmezsin. Onların son zamanlarda üzerimdeki baskılarını arttırmaları canımı sıkıyordu. Bu kez annem konuştu

"Şirket hakkında daha fazla bilgi sahibi olman gerekiyor, tatlım."

Yeterince açıktı bana şirketi devretmek için toplantılara katılmamı istiyorlardı. Anlamıştım. Sorun şu ki ben Newyork'ta  iş yapabilecek kadar sorumluluk sahibi değilim. Ailem ise bana..

Düşünmeyi bıraktım ve az önce hiç birşey olmamış gibi onları onayladım. Gidelim bakalım ne olacaksa olsun.

"Dee'yi yolda al orada buluşur, birlikte gireriz."Dedi babam bu kez yumuşak ses tonuyla. Başımla onu evetledim.

Öğleden sonra geldiğim alışveriş merkezine bu seferde  kardeşimi almak için girdim. Mağazaları tek tek geçerken butiği kapatan Dee yi izledim. Beni görünce elini kaldırdı ve 'bekle' işareti yaptı. Gözlerimi ondan ayırdım ve  kırtasiyeyi gördüm. Sonra orada gördüğüm kız geldi aklıma.

Beni hiç hissetmemişti kalem almak için elimi kaldıracağım sırada ise o  büyüleyici gözlerini ve bedenini bana çevirmişti. Beni farkedince gerileyerek kaçmaya çalışmış ama başarısız olmuştu. Onu  birgün yine görmek isterdim. . Kalemleri devirip yanımdan uzaklaştığını hatırlayınca bir gülümsemeyle  kardeşime döndüm. Kapıyı kilitleyememişti,hala.

Sonunda eve geldiğimizde bizim ev kadar olmasada gayet büyük bir binaydı . Sahipleri bizim gibi kişilerdi muhtemelen. Boş verdim ve arabadan  indik. Kapıya doğru ilerlerken anne ve babam bize katıldı. Kapıyı açan kadına gülümseyen babam bizi tanıttı ve o konuşmayı daha fazla dinlemeyerek etrafı incelemeye başladım. Babam içeri geçti bende bahçeden gözlerimi ayırarak onu takip ettim. Elele içeri giren annemlere bakan kız...

Aman tanrım. İnanamıyorum.

O kırtasiye de gördüğüm kızdı. Vay canına gözleri beni buldu ve kocaman oldu .Fazlasıyla saf bir tipi vardı.–onunla konuşmamış olsamda bunu gösteriyor–

Hayal'den devamm

Hala inanamıyor olsamda yemek yerken onu izlemeyi kesmiş ve bunu salonda yanıma gelene kadar devam ettirmiştim.

Of. Başka koltukta yokmuş gibi.

İçsesim beni şaşırtmış ve ilkez düşüncelerimi doğrulayıp bir of çekmişti. Beni alayla süzmesi ,ürkütücüydü.

Adam amca–sözlü olarak söylemesemde kulağa hoş geleceğinden eminim– ve Meryem abla  ikili koltuğa oturmuş ve  Leon bey ve Selin hanım(Scott'un anne ve babası) ile sohbet ediyorlardı. Akasya ise diğer yanıma oturmuş Dee ile  sohbete dalmıştı.  Sanırım biraz konuşsam fena olmazdı ama ben konuşsam ne diyecektim ki.

"Hadi odaya çıkıp odada devam ederiz?"diye sorar bir şekilde üçümüzede baktı ve ayaklandı, Akasya.

°•°•°•°•°•°•°•° °•°•°•°•°•°•°•°• °•°•°•°•°•°•°•°

Şuan Akasya'nın odasında oturmuş kızkıza konuşuyorduk. 2 saattir buradayız zaten ama onlar gideli 20 dakika anca olmuştur. Zaman geçmiyordu birtürlü.

Akasya ile çok iyi anlaşmaya başlamıştım. Başından beri ona ısınmıştım ama bu konular hakkında konuştuğum ilk kişiydi Akasya. Ben daha önce kimseye ailemden bahsedememiştim. Zaten öyle arkadaşım bile olmamıştı.  Özel bir kızdı benim için umarım hep öyle kalır.

"Yarın okul var ya" diye isyan etmeye başladık. Esnedim. Sonra o, ardından yine ben ve tekrar o tam ben ağzımı açmış esneycektim ki beni durdurdu. Yataktan kalktım ve ders çalışma masasının yanındaki kapıya doğru ilerledim. "Tatlı rüyalar "dedim ve odadan çıkıp kendi odama girdim.

Üzerimi değiştirir değiştirmez yattım ve uykuya tamamen kendimi bıraktım. O beni bulana kadar ise öylece uzandım.

•°•°•°

Sabah üzerimdeki battaniyenin çekilişiyle gözlerimi araladım. Akasya karşımda durmuş gülümsüyordu. Beni uyandırıp gülümsüyordu! Doğruldum ve hesap sormaya başladım.

"Bu saatte insan uyandırılır mı? Beni nasıl güzel uykumdan ayırıp gülebilirsin? Sen -"

"Hayal,anladım. Tamam. bir. daha seni. ben .uyandırmam. Ama hazırlanmalısın. Okul var. Ve annemler erkenden çıktılar. Ee hadi kalkana!"

Yataktan çıktım ve dolaba yürüdüm " Ne giyebilirim" dedim. Yanıma geldiğini ayak seslerinden anlamıştım.

"Bak şu şortu ve üzerine... şunu"diyerek beyaz bir şort ve uzun kollu  bir gömlek uzatmıştı. Şortu almakta biraz tereddüt etsemde aldım ve banyoya ilerledim.

Dişlerimi fırçaladıktan sonra saçlarımı taradım ve omuzlarından düşmelerine izin verdim. Giyindim ve şortun o kadar kısa olmadığını farkettim. Sadece dizimin 5-6 parmak üzerinde duruyordu. 

Odaya girdiğimde Akasya yoktu. Bende hemen dün aldığım eşyaları çantaya yerleştirmeye başladım. Kalemleri alırken aklıma dolan düşünceler... aynı okula gidecektik. Tuhaf hissediyordum. Yani yeni bir hayata başlamıştım burada ama tanıyacağım insanlar olacağını hiç düşünmemiştim. Yani Akasya,Anıl,Matt ve Max gibi birde dün tanıştığım Dee ve Scott. Hepsininde bir yarısı türk. Hepsi gerçekten iyi kişiliklere sahip gibi. Bu kadar kısa sürede arkadaş edineceğim hiç aklıma düşmezdi. Akasya seni merdivenlerden düşürmeden  okula hazırlan da gidelim.

İç ses konuşur ve ben susarım bu hep böyle olmuştur.Amcama karşı çıkarken,müdür bize kızdığında ona haddini bildirmek isterken,arkadaş istediğimde,hep aynı olmuştur.

Yine onu dinledim ve düşüncelerden arındım. Gerekli herşeyi çantaya koydum ve aşağı indim.

Kahvaltımızı bitirdik ve dışarıya çıkmak için hazırdık. Okula.  Gidelim bakalım.

BİR GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin