20-Karışık

40 4 20
                                    

Vay canına 20 bölüm olmuş... Uzatmıyım eğlenceli okumalar, umarım seversiniz ♥ ♥ ♥
Multide I love you-Avril Lavigne bişeyler çıkarırsınız dinleyin bence. Birde resimde Scott var.

--
Scott'tan

Evet biliyorum onu öpmemeliydim. Ama mavi gözleri, pembe dudakları bunu zorlaştırmıştı. Belki beni fırsatçı bir pislik olarak görüyordur.

O günden sonra bana bakamıyordu ya da bakmak istemiyordu. Ondan hoşlanıyorum. Gülüşü, giyimi, yaşam enerjisi, Hayal, tamamiyle Hayal, herkesin arasında kalın kaşları gülümseyerek aralanan dudaklarından görünen düzgün beyaz dişleri. Hayal'e hayranım.

Kısa sürede beni etkileyen ilk kızdı. Hayal gibi hayran olduğum başka kız yoktu. Tabi annem ve Dee hariç. Ama onlara hayran değil minnettardım.

Bu düşüncelerle yatağımda uyanmıştım.

Mesaj atsam geri döner mi? Sanmıyorum. Ama denemekten zarar gelmez ki. Ne yazsam. Telefonu almak için ayağa kalktım, yatağımın çaprazında duran komodinden telefonumu aldım.

Tekrar yatağa uzandım. Hafif bir inleme sesi duyduğumda Cookie'yi hatırladım. Küçücük köpeğin üzerine yatmıştım. Hafifçe doğruldum ve sırtımdan karnıma çıkışını izledim. Cookie kısa süredir benimleydi ama birbirimizi iyi tanıyorduk.

Köpekle iyi anlaşıyoruz anlamında.

Cookie krem rengi tişörtümü ısırırken telefonun kilidini açtım ve mesaj yazmaya başladım.

"Beni görmezden gelmen kendimi tanımamı zorlaştırıyor. Hayal kendimi tanıyamıyorum demiştim ya hani, aslında tanıyormuşum şu üç günde bunu anladım. "

Ucu açık yazmıştım belki birçok anlam çıkarabilirdi. Ya da mesaj atar doğrudan bana sorardı. Ki Hayal'in meraklı bir kız olduğunu öğrendim. Bence bana sorardı.

Gönder tuşuna bastım ve beklemeye başladım. Beklerken Cookie'nin beyaz tüylerini seviyordum.

Telefon elimde titreyince hemen açtım. Hayal cevap vermiş!

"Peki bu üç günde ne anladın Scott? Ben ne anladım biliyor musun? Aslında utanmamın sebebini anladım. İlk öpücüğümü almış olman pek birşey ifade etmedi, bunu anladım. Ama etmeliydi Scott. Her kızın hayalleri vardır. Benim en büyük hayallerim kırıldı. Ama bu beklenen birşeydi annem ve babam yok benim. Nasıl umut edebilirim? Beni öpmeni istediğimi farkettim, üç günde... "

Hemen cevap yazdım.

"Hayallerini gerçekleştiremem belki ya da seni öptüğüm için pişman değilim ama inan ki Hayal, umut ettiğinden daha fazlasını veririm. Ben sana sen istediğin sürece mutluluk verebilirim."

İşte bundan emindim. Hayal istediği sürece ona hayatında hayallerini, umutlarını yaşanabilir hale getirirdim.

Belki benim Hayal'e karşı hissettiğim hoşlantıdan daha büyüktür.

Fazla beklemeden telefonum titredi.

"Scott bana ne yaptığını bilmiyorum ama kabul ederim. Deneyebiliriz."

Okuduğum anda yataktan fırladım. Bir yandan mesaj yazarken bir yandan da içimde sevinç çığlıkları atıyordum(bunu yapan erkek varmı bilmiyorum ama Scott sevinince çığlık atıyor, içinden ndkdkdxl)

"Emin ol denemekten hiç bir zarar gelmiyor. Seni mutlu edeceğime de emin ol. "

Anahtarlarımı aldım. Merdivenlerden hızlıca inerken ne yapacağımı bilmiyordum. Ama Hayal' in kabul etmesi ah bu harika bir duyguydu.

BİR GÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin