Ithaf @captivity-slavery nin oy verdiğin için teşekkür ederim canım. Multimedya da Dee Black var. Bu arada kadınlar gününüz kutlu olsun birgün bizde kadın olacağız.
"Merhaba! "dedi kız ve devam etti" Ben Stacey Sky. "
Siyahlar içindeki kız sınıfa girip kendini tanıttığı sırada şarkım yarım kaldığı için üzülüyordum. Şarkı söylerken bölünmesi hiç hoşuma gitmezdi. Ve bu kız...
Neyse.
" Merhaba Bayan Sky. Bende müzik öğretmeniyim. Okula yeni mi geldin? Niye bu kadar geciktin derse girmek için? Hiç sevmem böyle durumları lütfen bundan sonra olmasın!"
Müzik öğretmeni biranda böyle bir çıkışta bulunduğu için ürktüm.
Hatırlatta bu derse geç girmeyeyim.
Unutmam heralde...
Sınıf kendini tanıttı. Ben hala şarkıyı söylediğim yerde duruyordum. Kendimi tanıtım ardından zil çalmıştı.
"Peki ders bitmiştir. Herkes çıksın. Hayal seninle konuşabilir miyiz? "
Evet anlamında gülümsedim ve herkes sınıftan çıkarken ben kapıyı kapatıp hocanın yanına ilerledim." Hayal şarkıya devam etmeni istiyorum. Belkide sesini deneyeceğim başka bir parça seçmelisin."
Şaşırdım doğrusu. Hem bu kadar çok konuşmasına hemde sesimi merak etmesine.
Piyanonun başına geçti ve çalmaya başladığı sırada benden başlamamı istedi. Sözleri söylemeye başladım Skylar Grey'in Words şarkısını.
Şarkı söylemek her insanı rahatlatır beni de öyle. Sesimi bende çok seviyorum be hocanın beğenisi beni şarkı söylerken mutlu etmişti.
--
Maura 'ya "Yarın görüşürüz." dedikten sonra Akasya ile arabasına doğru yol aldık. Bugün müzik sınıfına giren kız önümüze durunca ne yapıyorsun bakışları yolladım.
Anladı mı ki acaba?
İçses kes sesini. Saçmalama yani anlar tabi ki hiç mi film izlemiyor. Yada kitap okumuyor...
"Hayal! Canım ne sevindim seni tanıdığıma. Bana eşlik edermisiniz? Buraları pek bilmem de! "
Ağzını yaya yaya konuşması ve ciyaklamasına anlam veremesemde nezaketen tabi diyip geliştirdim. Akasya ile tanıttılar arabaya bindik.
Bize adres verdi. Akasya ile birlikte adrese varana kadar konuşmaya devam ettiler. Onları dinlememiştim.
Arada bana birkaç soru sormuşlardı ama pek takmamıştım. Stacey'yi hiç sevmemiştim. Önyargıdan nefret etsemde. Araba durdu ve Akasya'nın sesini işittim "Yine görüşelim yarın okulda görüşürüz Stacey."
__
Eve gelince odaya çıktım üzerimi değişip aşağı indiğimde Dee ve Anıl'ın sohbetlerini duyuyordum.
Scott yok.
Evet yok. Hem olsa ne olucak.
"Aa Hayal nasılsın? "
Gülümseyerek ona karşılık verirken" İyiyim sen nasılsın Dee. "dedim cevap olarak sırıttı ve Anıl döndüm "Hoşgeldiniz... Akasya nerede? "
Bakışları mutfağa kaydı ve cevabımı aldım. Akasya elinde kahvelerle geldi. Bu akşam bara gidelim mi temalı sohbetleri başladı.
__
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GÜN
ChickLit(okumanızı tavsiye etmiyorum çünkü ilk hikayem ve biraz saçma silmek istemiyorum çünkü dediğim gibi ilk hikayemin manevi bir değeri var... ) "Güneşin Samanyolunun etrafında yaptığı hareketi tamamlaması ve bunun dünyaya yansıması bir insan ömrünün y...