,, Lia, ak nevstaneš hneď teraz, budeš meškať do školy!" už mi naozaj kričala babka pri uchu.
,, Ešte 5 minút" zamrmlala som a otočila sa na druhý bok. No v tom mi už babka ztiahla perinu z nôh a ja som pocítila hnusný chlad, ktorý ma donútil otvoriť oči.
,, Fajn, vstávam." pretočila som očami a vstala na rovné nohy.
,. Za 10 minút ťa chcem vidieť dole prichystanú" vystrčila predomňa babka ukazovák.
,, Áno ,babi" povedala som a vybrala sa do šatníka.
Na to, že je január nie je vonku až tak zima. Zobrala som si čierne obtiahnuté tričko z dlhým rukávom, žlto-modré tričko s krátkym rukávom, ktoré som navliekla na to čierne a zvolila som si čierne džínsy. So svojim výberom som bola naozaj spokojná. Už oblečená som si ustlala posteľ a odišla do kúpeľne.
,, Preboha!" povedala som pri pohľade do zrkadla. Nedostatok spánku sa ukázal na mojich kruhoch pod očami. Naniesla som si korektor a zapúdrovala ho. Následne som si naniesla špirálu. Svoje mierne dlhé čierne vlasy som si vypla do drdolu. Teda ak to hniezdo môžem nazvať drdolom, no neriešim to.
,, Som hotová" povedala som ako som vchádzala do kuchyne.
,, A tašku máš kde?" pozrela sa na mňa spýtalo babka.
,, Hore." ťapla som si po čele a odišla si zobrať tašku s učebnicami.
,,Babi v bufete si kúpim niečo na jedenie, musím ísť, Bianka ma už čaká." povedala som a išla si obliecť môj žltý kabát a topánky.,, Liana Tumová! Zas meškáš!" zvraštila na mňa obočie Bianka hneď ako som otvorila dvere na dome.
,, Veď ma poznáš... poď " potiahla som ju za ruku.
,, Dnes Ben robí party v klube jeho otca, ideš však hej?" povedala s iskričkami v očiach. Ben sa jej páči už 2. rok. Mlčala som. Nemala som najmenšiu chuť niekam ísť.
,, Lia, musíš tam ísť! Nemôžem tam ísť sama.
Hiiiiii.... ty si ma tam chcela nechať ísť samu. Ty si vravíš najlepšia kamarátka?"
,, Nič som nepovedala. Ale vieš ako ma nerada babka púšťa na party." snažila som sa vyhovoriť.
,, Viem, ale aj tak ťa vždy pustí. Takže ideš?" nahodila na mňa psie oči.
,, Ty si strašná..fajn idem. " pretočila som očami.
,, Super! Prídem k tebe o 17:00. Nech sa dáme dokopy a pomôžem ti vybrať na seba niečo čo by..."
,, Na to zabudni. Nebudem sa baviť s žiadnym chlapcom Bia. Nemám záujem o chlapčenského kamaráta a už vôbec nie o frajera." sklopila som zrak.
,, Ale veď.."
,, Nie!" tu už som na ňu zvrčala a zrýchlila tempo. Zvyšok cesty do školy prevládalo ticho.....
,, Hmmmm.... vybrala som tieto džínsy s týmto tričkom. Môže byť?" ukázala som Bianke svoje dva kúsky, ktoré som si chcela obliecť.
,, Haha. Vtipná si." zasmiala sa , na čo som sa ja zatvárila kyslo.
,, Počkaj, ty si to myslela vážne? Preboha Liana. Pusti ma tam" zobrala mi oblečenie z ruky a začala sa prehrabávať v mojich veciach.
,, Toto!" po pár minútach mi dala do ruky čierne šaty . A vybrala mi ešte čierne silónky.
,, Vieš že toto nie je môj štýl."
,, Obleč si to!" poslúchla som ju. Šaty boli obtiahnuté , zvýrazňovali mi zadok ale aj chudý pás.Kvôli tejto postave som drela 3 roky vo fitku, takže som na svoju postavu patrične hrdá. Stále cvičím, momentálne sa venujem aj boxu.
,. Wau" povedala Bianka keď ma uvidela.
,, Rozpusť si vlasy a môžeme ísť. " povedala Bianka. Natiahla sa pre svoju malú bielu kabelku, ktorá sa hodila k jej čiernym šatám s bielymi . Bola jedna z tých najkrajších dievčat na škole. Krásne dlhé blond vlasy, veľké modré oči a plne pery. A o jej postave ani nehovorím. Mohla by byť kľudne modelka.
Ja som vstala a išla do predsienky kde som si obula svoje čierne lodičky a obliekla si kožuch.
Prišiel pre nás sám Ben. Najskôr som nechcela ísť v jeho aute, no vonku je už zima a Benov dom je na druhom konci mesta.
,, Lia, vyzeráš úžasne." žmurkol na mňa aj Samuel, ktorý prišiel na aute s ním. Prisadla som si a odpovedala som chladne: ,, Dik." Ani som sa neunúvala sa na neho pozrieť. Pozerala som sa radšej von oknom.
Bianka sedela na mieste spolujazdca vedľa Bena, ktorý pustil hudbu.
Keď sme vystúpili slušne som sa poďakovala a vstúpila do klubu . Všade bol cítiť alkohol a cigarety.
,, Vážne tu chceme zostať?" otočila som sa na Bianku.
,, Nevymýšľaj a poď." tu už ma ťahala k nejakej skupinke ľudí, ktorí sedeli na gauči a sedačkách.
,, Tumová, ty vieš byť riadna šupa keď chceš. " ozval sa Marek, Benov brat.
,, Na tvojom mieste zavrem hubu a utriem sliny. " zamračila som sa a sadla si vedľa Bianky. Cítila som na sebe pohľad a preto som hlavu otočila doprava. Vtedy sa moje oči stretli s očami pravdepodobne poloboha.
Hľadela som do jeho čokoládovo hnedých očí príliš dlho. Odtrhla som pohľad až keď prerušil náš očný kontakt a jemne sa uškrnul.
ČO TO SAKRA BOLO? Nikdy som s nikým nenaviazala očný kontakt. Začína mi asi zas zašibávať.
YOU ARE READING
Ach, Teo!
RomanceNie vždy je láska pravá. Liana má ťažký život. Už ako malej jej zomrela matka a otca nikdy nepoznala. Žila v detskom domove, kým si ju nezobrala domov jej babička. Našla si prvú lásku,Rona, no to ešte netušila, aký Ron naozaj je. Po rozchode s R...