22.

81 6 6
                                    

,,To je Teo?" povedala Bianka a mňa trhlo od preľaknutia. Stopla som hudbu v sluchatkach a odpovedala jej.
,,Oči máš dobré" povedala som ironicky a zobrala si do ruky uhlík , ktorým som začala tieňovať.
,, V čom je iný? " spýtala sa.
,, Čo?" nechápavo som odpovedala.
,, Načo ťa namotal...skúšala som sa dohodiť toľkých chalanov a s každým si sa odmietala baviť viac ako 3 minúty a teraz zrazu je tu on a ty si z neho úplne preposratá." založila si ruky na prsiach.
,, Ja...vlastne neviem. A nie som z neho preposratá." prekrútila som očami.
,,Hm , ako povieš ." mykla plecom a kreslila si akúsi ženu.
Ja som si opäť zapla hudbu a venovala sa svojmu "dielu."

Ani neviem kedy zazvonilo . Vybrala som si z uší sluchatka a umyla ruky. Prácu som odovzdala profesorke a odišla . Bia vedela že idem trénovať . Prišla som k skrinke kde som si odložila tašku s učebnicami a zobrala si topánky na tanec.
,, Ahoj Liana ." zrazu sa zastavil pri mne...Mm Lukáš ? Myslím že tak sa volal. Proste Teov kamarát.
,, Potrebuješ niečo ?" opýtala som sa ale však bez štipky záujmu.
,, Vlastne nie. Len som ťa chcel pozdraviť ." uškrnul sa.
,,Aha." to bola cela moja odpoveď . Nemala som náladu sa s ním rozprávať .
,, Liana ?" opýtal sa.
,, Čo je ?" podráždene som povedala.
,, Veľa šťastia." usmial sa.
Ja som nadvihla obočie a odpovedala : ,,Dik?"
Odišla som už od zavretej skrinky a mierila si to za Mikloškovou, s ktorou budeme mať tréning.
O pár minút som bola na mieste a zložila si veci.
Z rohu vybehla aj učiteľka , ktorej som sa pozdravila a išla na záchod sa prezliecť. Obliekla som si legíny a zostala som v tielku. Na nohy som si obula tanečné topánky , zobrala veci a vrátila sa späť do sály. Tam mi už rad svojich bielych zubov ukazoval Teo.
,, Zdravím slečna" stále sa usmieval.
,, Zdravím pane" tiež som sa na neho usmiala .
,,Dobre poďte sem prosím" zavolala na nás z pódia učiteľka.
,, Skúsite spolu sponntanne tancovať, potrebujem vidieť na koľko ste spolu spojený aby som s tým vedela ďalej pracovať. Poznáte pieseň Unsteady?" iba sme prikývli.
,,Výborne. Z vašej improvizácie by som rada vlastne zostavila choreografiu. Takže snažte sa." s Teom sme na seba pozreli a obaja sa postavili do stredu pódia , no aj tak od seba.

Samozrejme nebolo to dokonalé ale dávali sme si vedieť . Nemohla to cez hudbu počuť no s Teom sme si dávali pokyny ako napríkad . dolu, hore, ľavá, pravá, chyť ma.
,, S vami bude jednoduché pracovať. Krása. Dúfam , že si to pamätáte . Pome znovu." Usmiali sme sa s Teom sa seba a zaujali pozície .

,, Mám dosť." zadýchane som povedala Teovi sediac na sedačke.
,, Tiež ." odpovedal a napil sa vody.
,, Choď sa prezliecť, počkám ťa tu a pôjdeme domov." len som prikývla a pobrala sa na záchody sa prezliecť.
Po 5 minútach som sa vrátila a tak ako povedal, čakal ma tam tiež prezlečený. Vybrali sme sa do auta, na ktorom mi klasicky otvoril dvere .
,, Potrebujem sprchu." povedala som a pokročila nos keď som cítila ako sa na moje spotené telo lepí oblečenie.
,, To ja teda tiež." zasmial sa a zapol rádio.
,, Myslíš ...myslíš žeby sme mohli zajtra ísť do nemocnice ?" povedala som po chvíli ticha.
,, Samozrejme" očkom pozrel na mňa a zrak vrátil späť na cestu. Po niekoľkých minútach sme dorazili k Teovi.
Otvoril mi dvere a ja som vstúpila dnu. Obaja sme sa vyzuli.
Teo ma hneď ťahal hore no zastavil nás mužský hlas .
,, Nazdar synak." bol to pravdepodobne Teov otec.
,, Kde je mama a Amálka?" spýtal sa a ani otca neodzravil.
,, Nie sú tu. Nepredstavíš ma dáme?" usmial sa na mňa. No ja som z neho nemala taký príjemný pocit ako z Teovej mami.
,, Nie . Pome ." kývol ma mňa a išli sme hore.
,, Čo to...čo to bolo?" spýtala som sa zmätene keď sme už obaja boli v jeho izbe.
,, Teraz ma počúvaj a nepýtaj sa. Len urob čo hovorím. Vždy keby ostaneš v izbe sama a je tu otec, zamkneš sa, tak isto v sprche . Vždy keď kdesi nebudem a budeš tam sama , zamkneš ." nerozumela som o čom točí ale prikývla som. Hovoril mi to s toľkou vážnosťou až mi to bolo nepríjemné.
,, Viem , že nechápeš ..ver mi vysvetlím ti to len proste nie teraz ano." jeho oči už boli milé a ja som opäť len prikývla.
,, Idem do sprchy." oznámila som, vybrala osušku a všetky potrebné veci a odišla do kúpeľne , kde som sa zamkla. Vyzliekla som sa a pustila na seba prúd horúcej vody , ktorá zmyla všetky divné pocity .

Ach, Teo!Where stories live. Discover now