16.

98 6 0
                                    

Teov pohľad
,, Tak a čo teraz?" spýtal som sa keď sme prišli do jej izby. Mala síce malú izbu, no aj tak na pohľad útulnú. Pri veľkom okne mala manželskú posteľ, na ktorej bola pekne ustlaná perina aj s vankúšmi, ktoré boli prevlečene v čisto krémových návlečkách. Vedľa postele mala malý nočný stolík, na ktorom boli nejaké zápisníky a lampička. Neďaleko on neho bol keyboard s gitarou. Oproti mala pracovný stôl, na ktorom bolo pár knih, skicár, ceruzky, uhlíky a notebook.
,, Môžeme si pozrieť niečo na notebooku? Alebo máš lepší nápad?" odpovedala a sadla si na posteľ. Mám veľa lepších nápadov. Pomyslel som si.
,, Film znie fajn." uškrnul som sa.
,, Tak  tu máš notebook a kľudne niečo vyber. Ja zbehnem dolu pre...dáš si čaj, kávu alebo niečo iné?"  spýtala sa milo a usmiala sa na mňa. Milujem jej úsmev a ešte viac tie iskričky v jej nádherných očiach.
,, Čaj, ďakujem." ona len prikývla a odchádzala z izby. Ja som z nej nestrhol zrak až kým sa jej maličká postava nestratila za dverami.
Zobral som teda už odblokovaný notebook a onemel som. Na obrazovke som videl malé dievčatko so staršou ženou. Predpokladám, že to dievčatko je ona a ta pani je jej mama. Neskutočne sa na seba podobajú. Po chvíľke skúmania som otvoril Netflix, zadal doň svoje heslo a skúmal, čo by sme si mohli pozrieť.
,, Dobre, som tu. Nech sa páči." podala mi čaj a ja som poďakoval.
,, Umm Teo? Potom mi prosím zruš 7 dní zadarmo dobre? Lebo ja zabudnem."  povedala keď si všimla otvorený Netflix.
,, To nebude nutné." mrkol som na ňu a ona hodila nechápavý pohľad.
,, Dal som tam svoje prihlásenie. Môžeš pozerať cez môj účet." usmial som sa.
,, To v žiadnom prípade. Veď je to drahé."
založila si ruky na prsiach a tvárila sa nahnevane.  Vyzerala tak roztomilo.
,, Lia keby som nechcel, tak ti to prihlásenie sem nenapíšem. Kľudne hocikedy si tu pozri čo budeš chcieť."  stála vedľa postele a tak som ju stiahol na ňu tak, že ležala.
,, Hej, pozor skoro som zhodila čaj. Aaa nie...nebudem to používať." stále protestovala. Ja som sa zamračil a naklonil sa k nej.
,, Len ak budem platiť polovicu." pozrela mi do očí.
,, Tak to nech ťa ani nenapadne." usmial som sa a skúmal jej tvár z tesnej blízkosti. Pohľad sa mi zasekol na jej plných ružových perách.
,, Ale an.." nenechal som ju dopovedať a pritisol som moje pery na tie jej. Vedel som, že takto ju umlčím. Po chvíľke som sa odtiahol a zobral späť počítač. Ona na mňa len hľadela. Chcel by som vedieť nad čím rozmýšľa. Otočil som hlavu k počítaču a vybral rozprávku. Áno rozprávku. Vybral som Ako vycvičiť draka 2.
,, Vážne?" zasmiala sa keď videla čo som rozklikol.
,, Smrteľne vážne." povedal som a natiahol som sa pre čistobielu šálku, v ktorej bol naliaty čaj. Lia sa postavila a z pracovného stolíka zobrala tanier s cookies. Tanier položila na jej brucho a viac sa ku mne pritisla. Ja som mal na nohách položený notebook a sledovali sme rozprávku. Po chvíli som videl pohyb. Lia dávala cookies niekam na bok. Otočil som teda hlavu a sledoval rozprávku. Zrazu som  zacítil tlak na hrudi a tak som  zrak premiestnil presne na moju hruď. Keď som uvidel že si Lia oprela o mňa hlavu len som sa usmial a pozeral sa na ňu.
,, Notebook je tam" pozrela sa na mňa keď cítila môj intenzívny pohľad na nej.
,, No to čo vidím teraz sa mi páči viac."  povedal som pošepky. Lia len pobavene pokrútila hlavou a zrak upriamila späť na rozprávku. To iste som teda urobil aj ja.

,, Ďakujem za pekný večer." dal som jej bozk na čelo keď som sa obúval na odchod.
,, Vážne nemôžeš zostať dlhšie?" nahodila psie oči.
,, Dnes naozaj nie, prepáč. No nabudúce ti to vynahradím dobre?"  vykročil som von z dverí, ktoré ona zavrela.
,, Nabudúce?" uškrnula sa.
,, Samozrejme, ak budeš chcieť." usmiala sa a dala sa na špičky aby na mňa dočiahla a obmotala  ruky okolo môjho krku. Lia je oproti mne drobec. Chytil som ju za pás a tak si ju prisunul bližšie k sebe. Odrazu ma napadlo ju zdvihnúť. Zľakla sa a ja som sa len zasmial. Jej nohy hompálali vo vzduchu a ja som sa ňou zakrútil. Chcel som ju už položiť no v tom mi vtiskla bozk na pery. Zostal som zaskočený no páčilo sa mi to.
,, Ja ďakujem za pekný večer." usmiala sa a tak ukázala rad žiarivo bielych zubov. Jej tvár som videl len vďaka nočnej lampe, ktorá vonku svietila , no aj tak bola krásna.
,, Dobrú noc Teo."
,, Dobrú noc Lia." usmial som sa a nasadol do auta. Tak rád by som s ňou ostal no otec je doma. Mame som síce povedal aby mi zavolala keby sa niečo dialo a nezavolala ani raz, no strach som mal aj tak.
Bolo niečo po 22:00 keď som prišiel domov.  Všade bolo ticho a tma, podľa čoho som usúdil, že všetci spia. Vydýchol som si. Vyzul som sa a potichu zaliezol do svojej izby, kde som si ľahol. Usmial som sa len tak sám pre seba keď som si spomenul na Liu v mojom náručí. Tričko, ktoré som mal na sebe voňalo ako ona. Vždy vonia ako levanduľa. Znie to divne, že dievča vonia ako levanduľa keďže môže použiť rôzne vône od vymysli sveta ako všetky iné baby. Lenže ona nie taká.  Stále je niečim iná a to som si všimol už pár rokov dozadu kedy som sa ešte bavil s Ronom. Lia ma moc nepoznala, pretože keď s ňou Ron začal chodiť, odmietal som sa s ním ďalej rozprávať. Mal som ju rád neskutočným spôsobom, čo aj stále mám ale keď začali spolu chodiť, niečo sa vo mne zlomilo. No miloval a milujem ju stále. Nikdy som nikoho iného nemiloval lebo Liana Tumová si získala moje srdce ešte skôr, ako vedela že žijem.

Ach, Teo!Where stories live. Discover now