11.

105 6 0
                                    

Pred dverami školy sme sa rozlúčili a každý išli do svojej triedy.  Sadla som si na svoje miesto, úplne vzadu. Zazvonil školský zvonček a začala sa hodina .Výklad učiteľky ma absolútne nebavil a ja by som najradšej už mala tanec či spev. Sedela som vzadu úplne sama a nikto si ani len nevšímal moju neprítomnosť. Stále som rozmýšľala nad výsledkami súťaže a nad bowlingom. Na súťaži bolo veľa dobrých tanečníkov a tanečníčiek zo školy. Čo sa týka chalanov som si viac než istá, že si vyberú Tea. A to si nemyslím preto,že ho mám rada ale on má naozaj talent. Taký, ktorý proste nevidí človek len tak. A úprimne mu to prajem. Zaslúžil by si aby ho vybrali. Pri dievčatách som si není istá. Bolo ich tam naozaj veľa a veľa fakt úžasných. Z myšlienok ma prerušil zvonček, ktorý značil koniec hodiny.
Presunula som sa spoločne so spolužiakmi do druhej triedy. Čakala ma hodina dejín divadla. Hodina s učiteľom Svuríkom. Ten učiteľ je totálny šéf a mám ho naozaj rada. Myslím, že všetci na škole. Učí aj pantomímu.

.......

,, Taaak aký si mala dnes deň?" započula som príjemný jemne chrapľavý hlas a to znamenalo jediné- Teo
stál hneď za mnou. No netušila som, že naozaj hneď za mnou. Otočila som sa a jeho telo bolo od toho môjho len pár milimetrov. Pozrela som sa mu do očí a nervózne odpovedala: ,,Fajn, bol fajn." sklonila som hlavu. Od sa odomňa mierne vzdialil a ja som sa otočila ku svojej skrinke aby som ju zamkla.
,, Ideme?" pousmial sa. Len som prikývla a vykročila.
,, Ummm..o koľkej je vlastne dnes dnes ten bowling?" spytala som sa ho, potrebovala som vedieť na kedy sa mám prichystať.
,,O siedmej ale rozmýšľal som...žeby som prišiel za tebou skôr a rad by som ti ukázal jedno miesto. Smaozrejme ak by .."
,, Fajn takže prídeš kedy?" skočila som mu do reči.
,, O šiestej" usmial sa. Prikývla som a tiež sa usmiala. Cestou domov sme sa ešte rozprávali, kto okrem Bianky, Bena, Mareka,jeho frajerky a Sama ešte s nami pôjde na bowling.
Cesta ubehla rýchlo a už sme stali pred mojim domom. ,, Taak...o šiestej?" zastala som pred braničkou. ,, Budem tu." vyškeril na mňa jeho zuby a ja som opäť mohla vidieť jeho dokonaly úsmev. Objala som ho a následne odišla. Pri dverách som sa otočila smerom na bránku, za ktorou ešte stále stál a pozeral sa na mňa.
Otvorila som dvere a tam hneď stala babka a mala ruky v bok : ,, Tomu chlapcovi sa páčiš moja drahá." Len som sa zasmiala a pokrútila hlavou. Nemohla som jej to vyhovárať , pretože som vedela, že má pravdu.
,, O šiestej idem na bowling s pár priateľmi."
,, Bude tam aj on?" ukázala von oknom akoby tam ešte stále stál.
,,Noo...áno bude, príde ma vyzdvihnúť." babka sa len uškrnula ale nepovedala nič na čo som ja pretočila očami. Vyzutá som išla do kuchyne a uvidela na plechu francúzske zemiaky.
,, Mňaaaaam" podišla som k nim a nabrala si na tanier poriadne veľkú kocku.
,, Ty pažravec" zasmiala sa babka.
,, Veľmi dobre vieš, že francúzske zemiaky milujem." odpovedala som a do úst nakladala prvé sústo.
,, Boli výborne " oblízla som si ešte pery a s prázdnym tanierom odišla k drezu, kde som ho umyla aj spolu s príborom.
Babka len prikývla a pousmiala sa. Ja som najedená odišla do svojej izby kde som vyložila pár kníh a začala si písať text, ktorý mi napadol ešte v škole. Potom som si pustila hudbu a cvičila choreografiu, ktorú nám zadala profesorka Kluová na hodine tanca. Bolo to jednoduché. Keď som docvičila bolo presne 16:30. Odišla som do sprchy, taká spotená by som predsa nikam nešla. Vyzliekla som sa a na telefóne pustila hudbu, následne ho položila na umývadlo a zaliezla som do sprchového kútu, kde som spievala spolu s telefónom. Hrala pesnička od Toma Walkera Leave a light on. Keď som sa dosprchovala bolo 16:50. Vlasy som si zamotala do uteraku a to iste som urobila so svojim telom a odišla do izby. Vytiahla som si spodné prádlo, čierne mom jeans a hnedé tielko ktoré som si zapravila do nohavíc. Zobrala som si ešte nike ponožky. Oblečená som sa vrátila do kúpeľne kde som si vyfénovala a neskôr vyžehlila vlasy. Trochu som si upravila tvár. Keď som bola hotová bolo 17:45. Odišla som teda dole do predsienky kde som na seba nastriekala trošku voňavky. ,, Len to neprežeňte s tou voňavkou, už teraz ťa je cítiť na kilometre." Pretočila som očami a odišla do kuchyne , kde som si do pohára naliala čistú vodu a vypila ju. Zrazu mi pípla správa :
,, Som už tu :) ." bola pochopiteľne od Tea. Neodpovedala som len som sa rozlúčila s babkou a išla sa obuť. Obula som si Jordany a na seba hodila čiernu bundu. Odomkla som dvere, vyšla von a znova ich zamkla. Pred bráničkou som videla Tea a ja som sa automaticky usmiala.
,, Liana Tumová..." povedal vážne.
,, Um...no?" povedala som nervózne.
,, Toto robiť nesmieš" stále hovoril vážne.
,, Č..čo som s..spravila?"
,, Vyzeráš sakra dobre a to vždy keď ťa vidím." založil si ruky na prsiach.
,, Ty si idiot " pretočila som očami a buchla ho päsťou do pleca na čo sa len začal smiať.
,,Vieš ako si ma vyľakal?" zamračila som sa.
,,Videl som to na tvojej tvári" stále sa smial.
,, Poď, kúsok ďalej mám auto" prikývla som.
Prišli sme k jeho auto a skôr než odomkol auto prešiel ku mne, na stranu spolujazdca, odomkol a otvoril mi dvere. Ja som sa len usmiala a poďakovala. Po pár sekundách si sadol do auta aj on a naštartoval. Pustil hudbu a v rádiu práve hrala pieseň You're Beautiful od Jamesa Blunta. A spieval s ňou :

"You're beautiful
You're beautiful
You're beautiful, it's true"

Dospieval tieto slová a pozrel sa na mňa. Ja som sa len usmiala a pozrela von oknom. Netušila som kde ideme. Po pár piesňach auto zastavilo. Stali sme na kopci. Vystúpil a to iste som urobila aj ja. Vonku bola tma a tak bolo krásne vidieť všetky svetielka mesta.
,, Wau" povedala som ticho.
,, Vedel som, že sa ti tu bude páčiť." postavil sa vedľa mňa. Potom si sadol na kapotu auta a tak som urobila to isté. Ticho sme hľadeli na tú krásu. Mne zrazu začala byť zima, mala som sa lepšie obliecť. Teo si však všimol, že ma trasie.
Opatrne okolo mňa obmotal ruku a prisunul si ma bližšie k nemu. Jemne mi prechádzal rukou po chrbáte. Bolo to naozaj veľmi príjemné. Pousmiala som sa a položila si hlavu na jeho rameno. Bolo mi naozaj prijemne ale zima mi bola aj tak. Pozrel sa na mňa a povedal : ,, Poď, ideme do auta lebo zamrzneš"
,, Je mi fajn" zaklamala som. Naozaj som sa nechcela od neho odtiahnuť.
,, Lia, naozaj nechcem aby si bola kvôli mne chorá. A aj tak by sme už mali ísť." prikývla som a pomaly sa odtiahla. Obaja sme nasadli do auta, v ktorom znova pustil hudbu. Celú cestu na bowling sa usmieval. Onedlho sme zastavili pred veľkou bielou budovou. Kým som nemo hľadela, Teo už stál pri mne s otvorenými dverami na aute. Poďakovala som a vystúpila. Spoločne sme vošli do miestnosti, kde na nás už mávali naši priatelia a .....
,, ČO TU ROBÍ????" neveriacky som povedala Teovi keď som uvidela vysokého chlapca stáť vedľa kamarátov.

Ach, Teo!Where stories live. Discover now