,, Ja som si ťa nikdy nevšimla..." povedala som.
,, Ja viem, mala si oči len pre toho tupca" povedal s hnevom v hlase.
Nechápavo som sa na neho pozrela.
,, Lia ja viem čo je on za človeka a aký bol k tebe. Taktiež viem ake ko..Ehm hlúposti o tebe rozprával a tiež viem, že to pravda nebola."
,, Ty, ty vieš čo sa stalo? " zdesene som sa na neho pozrela.
,, Nie, Lia. Neviem čo sa stalo. " tu som si vydýchla.
,, Nevolaj ma Lia, volajú ma tak len priatelia a to ty nie si." otočila som hlavu späť k oknu. Tu už som si všimla našu ulicu. Zastavil pred domom. ,, Ďakujem Teo." pokúsila som sa o jemný úsmev.
,, Nevolaj ma Teo, tak ma volajú len priatelia a to ty nie si." uškrnul sa a žmurkol na mňa.
,,Blbec" zamrmlala som si sama pre seba.
,, Ja som to počul !" vykríkol Teo na čo som sa len zasmiala a pokrútila hlavou.
Už som stála pri dverách keď som si uvedomila, že nemám nákup. Otočila som sa a videla ako stále stojí pred našim domov jeho auto. Vrátila som sa a on mi zvnútra otvoril dvere.
,, Neopováž sa mi smiať." zdvihol ruky pri hlavu, akože "on nič " ale videla som ako mu trhá kútikmi. Zavrela som dvere na aute a odišla. Už som len počula zavrndžať motor a už ho nebolo.
,, Babi som doma. Na stole máš nákup. " povedala som keď som sa vyzula a vyšla z predsienky. Žiadna odozva. To sa mi nezdalo a tak som sa išla pozrieť do obývačky kde babka spokojne odfukovala. Bola som rada, apsoň ma nekarhala za to, že som oblečená len tak ako som. Išla som do kúpeľne, kde som si dopriala horúcu sprchu. Presne to som potrebovala. Keď som sa osprchovala obviazala som okolo seba osušku a odišla do izby. Mokré veci som prevesila cez radiátor a vytiahla si suché. Navliekla som na seba tepláky a tielko a ľahla si na posteľ.
Z ničoho nič mi cinkla správa.,, Dúfam, že neprechladneš 😀. T. "
pochopila som že je to Teo. Ale z kade sakra má moje číslo.
,, Ako to, že máš moje číslo ?"
,, Tajné zdroje 😉"
,, OD KOHO MÁŠ MOJE ČÍSLO ?"
,, Myslíš si, že keď použiješ CapsLock tak ti to pomôže ? 😂"
,, Si fakt otravný 🙄."
,, A predsa mi odpisuješ 😉."
Tu už som sa pousmiala, lebo mal pravdu. JA MU ODPISUJEM. Jemu. CHLAPCOVI.
,, Liana Tumová, preber sa!" povedala som si a dala si facku.
Sľúbila som sama sebe, že už nikomu nedovolím aby mi ublížil. Nikomu nedovolím aby ma opustil. Už viac nie. Bianka je jediná osoba, ktorej ešte verím. A presne takto to zostane. Už odišlo z môjho života dosť veľa ľudí. Najskôr moja matka, potom Ron a nakoniec aj ľudia, ktorých som nazývala "priatelia". Zostala pri mne len Bianka. A vtedy som bola presvedčená, že ona je naozaj pravá kamarátka. Ale aj tak som sa rozhodla jej o jazde s Teom nepovedať. Rada ma dáva dokopy s každým chlapcom, ktorý sa mi prihovorí. A to neznášam. Vzťah nechcem, nie som na to pripravená.
Tu už som potriasla hlavou aby som zahnala svoje myšlienky a sústredila sa na to, na čo potrebujem. Musím napísať nejakú pesničku. Mám na to ešte čas, no nechávať si to na poslednú chvíľu je naozaj hlúposť.
Preferujem písať piesne v angličtine.....
Je hlúposť mať skôr melódiu ako text. No nič som v hlave nemala. Žiadne city, myšlienky ktoré by som dokázala dať na papier. Takže mám aspoň kúsok melódie.
Od práce ma opäť vyrušilo cinknutie telefónu. Najskôr som si všimla čas, ktorý ukazoval 20:00.
,, Napísal ti?" no to som mohla tušiť, že to číslo má od Bianky.
,, Čo som ti povedala o dávaní môjho čísla random chlapcom Hm? 😠"
,, Moja zlatá ja vidím ako sa na teba pozerá a vidím ako sa na neho pozeráš ty 😗."
,, Bianka nikto sa na nikoho nijak nepozerá. A mám pocit, že si zmením telefónne číslo a nebudeš ho mať ani ty. 😒"
,, Nepreháňaj ok? Radšej si zapni Messenger, zavolám ti."
Len čo som prečítala správu už mi volala. Zapla som kameru a tvárila sa nahnevane.
,, Liana Tumová! Nepozeraj sa tak na mňa. Ten chlapec ťa žere." povedala.
,, Nevymýšľaj si. Radšej mi povedz o tom rande." prevalila som sa na chrbát a mobil oprela o vankúš hneď vedľa hlavy.
,, Bolo to úžasne. Ben ma nechal vybrať film a dokonca mi kúpil pukance. Celú dobu ma držal za ruku. To bolo úplne že wau. A stretli sme aj baby z triedy, ktoré na nás pozerali jak teliatka na nové vráta. A vieš čo ? Vtedy si ma pritiahol bližšie k nemu to bolo tak romantické a potom..." ďalej som ju už nevnímala. Ja na tieto sladké veci už dávno nie som.
,, Ah Lia toto je ako sen." dokončila po svojom asi 20 minútovom monológu.
,. Super, teším sa s tebou , " usmiala som sa , ,, ale prečo nie ste ešte spolu ?"
,, Musel ísť domov. Čo bola škoda ale sľúbil mi že mi to vynahradí." usmiala sa. Bolo naozaj vidieť , že je veľmi šťastná.
,, A ty a Teo? Ako bolo?" skoro mi zabehlo.
,, Prosím???"
,, Lia vážne si myslíš, že neviem, že ťa bral domov? " nadvihla obočie.
,, Ach...jasné že vieš." pretočila som očami.
,, Tak? " naliehali na mňa.
,, Tak nič. Skoro vôbec sme sa nerozprávali."
,, Bože. V pondelok to z teba dostanem. Zajtra ideme k babke do Trnavy. "
,, Mhm." nemala som jej čo na to povedať.
,, Viem, že ťa chce Teo niekam pozvať. Ak to neprijmeš zabijem ťa."
,, Čo? On ? Kam ? Ja ..nie.."začala som koktať.
,, Musím, papa." povedala, cmukla na mňa a vypla hovor.
Teo ma chce niekam pozvať????Tu je 4. časť príbehu. Páči sa vám?
Budem rada za nejaké spätné ohlasy.PS: ak ste v tejto alebo v predošlých častiach našli chybu, ospravedlňujem sa😚
YOU ARE READING
Ach, Teo!
RomanceNie vždy je láska pravá. Liana má ťažký život. Už ako malej jej zomrela matka a otca nikdy nepoznala. Žila v detskom domove, kým si ju nezobrala domov jej babička. Našla si prvú lásku,Rona, no to ešte netušila, aký Ron naozaj je. Po rozchode s R...