,, Bianka, mohli by sme ísť po obede ku mne. Potrebujem sa s tebou o niečom súrne porozprávať." povedala som jej celkom nervózne.
,, Prepáč Lia, dnes po obede idem s Benom do mesta." pozrela sa ospravedlňujuco.
,, Fajn, tak večer?"
,, Večer tiež nemôžem, Ben ma pozval k nemu domov."
,, Do riti nenájdeš si na mňa posratých pár minút ?" začínala som mať nervy. Ako je s Benom sa mi ledva ozve. A keď sme spolu mele len o ňom. Nejako ju už ja nezaujímam.
,, Nie, prepáč. Mám program." nezaujato na mňa pozrela.
,, Čo sa s tebou do riti deje? Sme najlepšie kamarátky, nie? "
,, Liana vážne? Pozri bavila som sa s tebou lebo ma o to Teo požiadal, Okay? Mala som dávať na teba pozor a dávať mu vedieť či si okay, teraz je tu on takže môžem svoj voľný čas tráviť ako chcem ja a nie stale byť s tebou."pretočila očami.
,, Prosím? T-ty si nechcela tráviť so mnou čas? Prečo si ma potom volala k sebe domov.. a čo tie party a všetko čo sme spolu zažili. J-ja myslela som, že..."
,, Nefňukaj Okay? Pozri ja ťa mám rada, za ten čas som si na teba zvykla a rada s tebou kecam lebo ma chápeš a poradiš a tak. Ale najlepšie kamarátky nie sme." mala som oči plne sĺz.
Ona to celý čas na mňa hrala? Prečo ale...prečo všetko vyzeralo byť tak ako by si čas so mnou užívala. Veď mame toľko pekných zážitkov. Zobrala som si tašku a čo najrýchlejšie som išla domov. Pozerala som sa do zeme a plakala. Čo som komu do riti urobila ? Čo ?
Z ničoho nič som narazila do pevného tela.
,, Prepáčte." ani som sa neunúvala zdvihnúť hlavu a chcela som ísť ďalej no v tom ma zastavil pevný stisk môjho zápästia.
,, Lia? Preboha čo sa stalo?" na oslovenie som zdvihla hlavu. Samozrejme , že som musela naraziť do neho.
,, Daj mi pokoj." vytrhla som mu ruku z jeho zovretia a snažila som sa ho obísť.
No nepustil ma a postavil si ma rovno pred seba.
,,Lia, zdvihni hlavu..." pokrútila som hlavou.
Zrazu sa jeho chladné ruky dotkli mojej tváre a zdvihol si ju tak, aby som sa mu pozrela do oči. Vďaka jeho dotyku celým mojim telom prebehla elektrina. Palcom mi zotrel pár neposlušných sĺz, ktoré mi tiekli z oka.
,, Chceš sa o tom porozprávať?" pozeral mi priamo do oči.
,, B-..B-Bianka ona...povedala .." znova som sa rozplakala a sklonila hlavu.
,, Oh, bože. Prosil som ju nech to nerobí. " sklopil zrak.
,, Ty... ty si o tom vedel. Že to len hrá. " plakala som, veľmi som plakala.
,, Lia ja som si naozaj myslel že vy dve ste sa tak zblížili že je to skutočné, ver mi." opäť sa mi zahľadel do očí.
,, To som si myslela aj ja..." zrazu som pocítila jeho pevne ruky na mojom chrbte. On ma...objal. Najskôr som zostala v šoku ale uvedomila som si, že to je to čo potrebujem. Objatie. V jeho pevnom zovretí som sa cítila tak bezpečne. Cítila som že nezostávam znovu sama. Bol to divný pocit. Hladil môj chrbát a mňa to upokojilo. Odtiahla som sa od neho a povedala len : ,, Ďakujem." Povedala som to tak ticho, že to znelo ako šepot.
,, Poď, zoberiem ťa niekam." potiahol ma za ruku.
,, Chcem ísť domov." zostala som stáť na mieste.
,, Lia, ver mi dobre? Bude sa ti tam páčiť." neviem prečo, ale prikývla som. Prešli sme pár metrov k jeho autu. Otvoril mi dvere a ja som nasadla. Pustil nejaké pesničky, ktoré som moc nevnímala. Celu cestu sme boli ticho. Ja som pozorovala krajinku za oknom. Zrazu sme zastali pred lesom.
,, Les? Naozaj?"
,, Bude sa ti tam páčiť dobre?" prikývla som. On z kufra ešte vybral gitaru, za čo dostal odo mňa nechápavý pohľad.
,, Nasleduj ma." povedal a usmial sa na mňa. Ja som len prikývla. Po pár minútach sme sa ocitli na kopci, na ktorom bola lúka. Bol tu krásny výhľad. Sadli sme si na jednu z lavičiek, ktoré tu boli postavené.
,, Sem som ťa chcel zobrať za úplne iných podmienok. No myslím, že teraz je vhodnejší čas." uprel na mňa tie jeho krásne oči.
,, Je tu naozaj pekne. " pokúsila som sa o jemný úsmev. Pozrel na svoju gitaru, vytiahol ju z obalu a snažil sa ju vyladiť. Nechápala som, čo robí.
Zrazu začal hrať a spievať."....There is no other place that I would rather be
Than right here with you tonight
As we lay on the ground I put my arms around you
And we can stay here tonight
'Cause there's so much that I wanna say, I
wanna say
Under the lights tonight
You turned around, and you stole my heart
With just one look, when I saw your face
I fell in love
It took a minute girl to steal my heart tonight.....",, Wau... nemám slova." povedala som a on sa na mňa usmial .
,, Nie je to ani len dokončené, no chcel som aby si bola prvá, ktorá to bude počuť." pozerala som sa do zeme a usmiala som sa.
,, Vieš, vždy mi text skladal niekto iný , no chcel som to skúsiť sám. Ale neviem či to je..."
,, Je to perfektne." skočila som mu do reči.
,, Ja skladám piesne už pár rokov."
,, Zaspievaš mi nejakú? " prikývla som.
Tu už som mu zobrala gitaru a povedala : ,, Jedna zo starších." Ako som odpovedala začala som hrať a spievať."Put your make up on
Get your nails done
Curl your hair
Run the extra mile
Keep it slim
So they like you, do they like you?
Get your sexy on
Don't be shy, girl
Take it off
This is what you want, to belong
So they like you, do you like you?
You don't have to try so hard
You don't have to give it all away
You just have to get up, get up, get up, get up
You don't have to change a single thing
You don't have to try, try, try, try
You don't have to try, try, try, try
You don't have to try, try, try, try
You don't have to try
Yooou don't have to try....",, Dievča, ty máš talent." široko sa na mňa usmieval.
,, Ty tiež. " tiež som sa na neho usmiala.
,, Teo?" on sa len na mňa pozrel.
,, Ďakujem."
,, Kedykoľvek. Už tu budem pre teba. Stále." pozrela som sa do jeho oči a niečo mi hovorilo, že to myslí úprimne. Zaujímavé, že s chlapcom , ktorého poznám pár dní sa cítim najlepšie za posledné mesiace. Skoro 2 roky som sa vyhýbala kontaktu s chalanmi. Bála som sa, že sa zaľúbim a opäť sa sklamem. Myslela som, že všetci sú takí istí. Že len klamú. No on je úprimný. Cítim, že áno. No aj tak sa v žiadnom prípade nesmiem do neho zamilovať. Moje pravidla stále platia.1. pieseň je úryvok z piesne Stole my heart od 1D
2. pieseň je úryvok z piesne Try od Colbie Caillat
أنت تقرأ
Ach, Teo!
عاطفيةNie vždy je láska pravá. Liana má ťažký život. Už ako malej jej zomrela matka a otca nikdy nepoznala. Žila v detskom domove, kým si ju nezobrala domov jej babička. Našla si prvú lásku,Rona, no to ešte netušila, aký Ron naozaj je. Po rozchode s R...