Inviorarea de dimineata s-a incheiat , iar acum toti eram la ore . Eu aveam mate , asa ca m-am grabit putin sa ajung , caci se sunase de 5 minute ... Nu aveam chef de vreo morala de dimineata , asa ca m-am gandit ca ar fi mai bine sa ... chiulesc . Ma opresc din mers spre clasa , schimbandu-mi drumul , acum avand ca directie curtea din fata . Eram pe cale sa ies pe usa scolii , cand o voce barbateasca si ragusita sparge linistea de pe holurile goale ale scolii : -Ce faci ? Ma intorc instantaneu , observand ca in fata mea sta noul director... Ma privea cu atentie , scanandu-ma din cap pana in picioare... Avea o privire agera si un chip aproape perfect... ce ii stricau infatisarea erau ochii reci... -Ma... aveam de gand sa... vroiam doar sa... ma balbai eu , incercand sa-i explic intr-un mod cat se poate de dragut ca nu am chef de ora de mate... El ma priveste , apoi chicoteste intr-un mod dragut , parca lasandu-si la iveala latura umana , apoi spune : -Ce ora ai ? Eu il privesc confuza , apoi ii raspund : -Mate... -Oh , acum inteleg... zice el , iar eu parca imi mai alung din grijile pe care mi le-am facut referitoare la o posibila pedeapsa ... El imi face semn cu mana sa-l urmez , iar eu nedorindu-mi sa intru in probleme , il urmez , apoi observ ca ne indreptam spre biroul directorului... Fostul birou al lui Black... Ma intreb ce s-o fi intamplat cu el... Oricum , sper ca ceva rau... -Aseaza-te ! imi spune Domnul Styles , aratand spre canapeaua din birou . El imi privea fiecare miscare , apoi vazand ca ma asez , ia si el loc langa mine , iar eu nemai putand sa-mi controlez curiozitatea , spun : -De ce m-ati chemat aici ? El doar zambeste strengar , apoi imi raspunde : -E prima mea zi aici , asa ca incerc sa fiu prietenos... Deci nu cred ca ai fi vrut sa te trimit la ora de mate , sau mai rau , sa-ti dau o pedeapsa... Asa ca mai bine ramai ora asta aici , pentru ca nimeni sa nu te vada sa spuna mai apoi ca eu te-am lasat sa faci ce vrei . Suntem totusi la o scoala de corectie , dupa ce spune toate aste , se ridica de pe canapea , apoi se indreapta spre fereasta , privind curtea din fata . Era cu spatele la mine , asa ca nu am incercat sa-mi ascund zambetul imens care mi s-a format pe chip din cauza celor spuse de el . Parea mult mai de treaba decat Black... Defapt nici macar nu merita sa fie pomenit in aceeasi propozitie cu Black ... Domnul Styles e o persoana de treaba ! -De ce razi ? spune domnul Styles , privindu-ma acum pe mine . Fata mea se inroseste imediat la gandul ca el stia ca ma holbam si zambeam la el . Adica , serios acum , aratam ciudat . -Ahm... Ma gandeam la... La faptul ca poate Black a ajuns acolo unde merita la cat rau a facut ... zic eu , incercand sa ma scot din rahatul asta ... El chicoteste , apoi spune : -E dupa gratii... S-a aflat ca a violat un numar mare de fete de aici... Iar ce l-a dat de gol a fost faptul ca pentru prima data o fata a avut curajul sa-l denunte... -Kate... murmur eu , stiind ca ea a facut-o . Eram mandra si fericita ca cineva a facut-o . -Vreau sa te intreb ceva ... Sper ca-mi permiti ... zice Domnul Styles , apoi face cativa pasi spre mine . Eu aprob dintr-o miscare scurta a capului , pe fata mea fiind un zambet . Tu cumva ... ai fost abuzata ? zice el , apoi zambetul meu dispare in secunda urmatoare , pe chipul meu citindu-se acum ingrijorarea . Ce puteam sa-i spun ?! Ca da ?! Asta ar fi adevarul , dar nu-mi doream sa spun ca Luke a facut-o... Desi el tocmai mi-a dat de inteles ca doar s-a jucat cu mine pana acum si ca nu tine la mine , nu vroiam sa aiba probleme... -Nu... spun eu cu jumatate de gura , privirea mea fiind atintita spre podea . -Esti sigura ? spune el , parca neincrezandu-se in cele spuse de mine . -Da... raspund eu , din nou foarte scurt si sec... El ofteaza , apoi vine in fata mea , prinzandu-mi barbia cu doua degete , fortandu-ma sa-l privesc in ochii lui parca de smarald : -Daca ti s-a intamplat ceva... sau ti se va intamplat ceva... vreau sa stii ca poti avea incredere in mine si ca cel ce te-a ranit va fi aspru pedepsit . Ok ? Eu il privesc cu atentie , nemai putand sa spun nimic . Nu deschid gura , doar aprob din cap , iar el imi zambeste , apoi isi retrage mana , indepartandu-se din nou de mine . Am mai povestit cate ceva lucruri neinsemnate cu Harry , caci asa mi-a zis sa-i spun , apoi clopotelul se auzi , anuntand ca e timpul pentru pranz . Ma ridic sa plec , dar vocea lui Harry imi opreste actiunile : -Asteapta-ma si pe mine... Vin si eu cu tine la masa . Vreau sa vad si cantina , ala e singurul loc pe care inca nu l-am vizitat . Eu ii zambesc , nederanjata ca vrea sa ma insotesca . Intram in cantina , Harry fiind foarte aproape de mine , aproape tinandu-ma in brate . Eu radeam la cateva dintre comentariile lui , apoi ne despartim el ducandu-se la masa profesorilor si supraveghetorilor , eu asezandu-ma la o masa oarecare . Nici nu apuc sa imi trag sufletul cum trebuie , caci o voce rece si ragusita se aude din dreapta mea : -Acum ce ?! Ti-o tragi cu directorul ?! Ma intorc uimita de cele auzite si dau de fata furioasa si rosie a lui Luke ce ma privea cu ura . -Cum poti sa crezi asta ?! Chiar asa o curva ma crezi ?! spun eu , enervandu-ma de cele spuse . -Atunci de ce umblii cu el ?! Ve-o trageti ?! continua el , iar paharul meu umplandu-se peste masura , imi ridic mana si-l pocnesc peste obraz , apoi ma ridic de la masa si-i zic : -Nu sunt o curva si nu as face asta niciodata ! Iar daca tu crezi asta despre mine , nu inseamna decat ca esti un mare idiot ! ...............................................................................................................................................................................................................Buna ! Sper ca va place acest capitol... La inceput am crezut ca e o idee rea sa-l bag si pe Harry in poveste , dar acum m-am razgandit , caci am niste idei destul de bune in legatura cu el si relatia dintre el si Bry... Scuze de greseli !
CITEȘTI
Scoala de corectie(+18)*Luke Hemmings*
FanfictionOrice lucru isi are consecinta, la fel si actiunile unei adolescente rebele, menite sa-l enerveze pe tatal sau. Ajunsa intr-o scoala de corectie pentru copii sofisticati, in care puterea banilor se resimte, fata trebuie sa treaca peste multe, chiar...