Capitolul 9 - Nu-i de bine...

10K 596 18
                                    

-Ce crezi ca faci ?! spune Luke , cu o voce somnoroasa , privindu-ma printre firele de par ce-i stau rebele .                                                                                                                                                                       -Incerc sa sap o groapa pana in China... spun eu sarcastica . Ce ti se pare ca fac ?! Incerc sa scap de un idiot ca tine ! continui , ceea ce-l face nervos pe Luke . Se pare ca nu e tocmai raspunsul pe care-l vroia , caci se ridica din pat si vine spre mine ...                                                                                     -Degeaba incerci... nu vei reusi ! Esti a mea ... Fiecare centimetru al pielii tale imi apartine ... zice el , punandu-mi mana pe coapsa dreapta ... Ii indepartez mana , apoi spun intr-un mod plin de ura :        -Esti doar un violator idiot , iar eu nu voi fi niciodata a ta ! Daca mi-ai tras-o odata , asta nu inseamna ca-ti apartin , caci greseala asta nu se va mai repeta ! Ma intorc cu spatele la el ,incercand din nou sa deschid usa . Dar proasta miscare , caci Luke ma impinge in usa , eu fiind acum lipita de ea , iar Luke isi preseaza corpul in spatele meu . Imi ia parul dintr-o parte , apoi imi sopteste la ureche :                                                                                                                                                  -Greseala asta va fi repetata de atatea ori incat se va transforma intr-un lucru permis ... Apoi imi musca intr-un mod jucaus lobul urechii . Scrancesc incet , dar maresc ochii cat cepele cand simt barbatia sa care se freaca usor de fundul meu . Era intarita si Luke se pare ca nu se opreste doar la sta , caci incepe sa-mi sarute gatul . Ma intoarce cu fata la el , apoi imi da un sarut al naibii de excitant , in acelasi timp mana lui ajugand pe sanul meu .                                                                             -Nu acum ... Avem destul timp azi , ziua deabia a inceput...spune el , indepartandu-se de mine , in timp ce chicotea . Era scarbita de comportamentul lui , asa ca i-am spus :                                                  -Nu-s jucaria ta ! Nu poti ace ce vrei cu mine , cand vrei ! Luke se aseaza pe pat , intinzandu-se , ducandu-si mana sub cap . Ranjeste ca un dobitoc la mine si-mi spune :                                                    -Ba da si ca sa-ti demonstrez asta iti dau voie sa pleci... Maresc ochii de uimire , caci imi da voie sa plec , fara sa ma puna sa ma milogesc de el , apoi zic :                                                                                   -Plec pentru ca vreau sa scap de tine , nu pentru ca mi-ai dat tu voie... Ne-am inteles ? El chicoteste , apoi zice :                                                                                                                                                                -Dispari odata papusa , pana cand nu ma razbandesc si deci ca ziua asta sa fie una dedicata sexului... Ies grabita pe usa la auzul cuvintelor lui , dar nu inainte sa-l salut cu degetul mijlociu .                  Ma indrept in fuga spre scoala , caci imi era putin fica in padurea asta .E mare si infricosatoare... Alerg inca putin , apoi zaresc cortul pe care l-am facut aseara inainte sa plec cu Luke dupa lemne... Din el iasa Calum cu un zambet satisfacut pe fata si fara tricou pe el... Oh nu , Kate ! imi dau eu seama ca saraca Kate a ramas singura cu idiotul numarul 2 , Calum ...                                 Ma duc la cort si-l intreb pe Calum :                                                                                                             -Unde e Kate ?! Ce dracu i-ai facut ?! Sper ca e bine , ca daca nu... dar sut intrerupta de Calum , care spune pe un ton arogant :                                                                                                                               -Usor pisicuto ! Kate nu a dormit aici cu mine ...                                                                                               -Cum ? De ce ? intreb confuza .                                                                                                                            -I s-a facut rau aseara... Adica doar s-a prefacut numai sa nu ramana cu mine , singura ... spune el , dand cu subinteles din  sprancene . Vazand ca se preface bine , Margi” cea ce salveaza situatia” a luat-o de-aici si a spus ca o sa stea toata noaptea in cabinetul medical . Cacat , a fost un tetru ieftin ! spune indignat Calum , dand cu piciorul intr-o piatra . Se vedea ca ii era ciuda ca nu a putut sa-i faca nimic lui Kate , asa ca eu incercand sa pun srae pe rana , spun :                                                         -Teatru ieftin sau nu , se pare ca a reusit sa scape de o seara alaturi de un gunoi... Mie mi se mare ca nu e un teatru chiar asa de iesftin . El se incrunta la mine , evident nervos , apoi isi inclesteaza pumnii , spunand :                                                                                                                                                    -Stii ceva ?! Ai dreptate... S-a descurcat bine , dar transmite-i din partea mea , ca a fost ultima oara cand Margi , luna , soarele sau cine stie cine dracu mai reuseste sa ne intrerupa . Data viitoare va fi asa cum vreau eu !  la sfarsit isi afiseaza zambetul lui arogant , dar eu nedorind sa-i mai fac jocul , prefer sa plec , inaintand spre cabinetul medical , unde sper s-o gasesc pe Kate intr-o stare buna...        Intru in cabinet si aud doua voci care rad si povestesc . Erau Kate si Margi . Ele se intorc spre mine , datorita zgomotul facut de usa , apoi zambetul lor dispare cand ma vad cu hainele rupte , parul incalcit si lacrimi evidente pe fata mea .                                                                                                      -Oh Doamne ! Ce ti s-a intamplat ?! sare Kat de pe scaun , ca arsa . Se apropie de mine , iar eu ii zic :                                                                                                                                                                                  -Animalul... animalul m-a violat ! murmur eu , imbratisand-o pe Kate . Ea incepe sa planga in acelasi ritm cu mine , afectata de ce i-am spus .                                                                                                -Imi pare rau ca te-am lasat singura cu el... zice ea , raspunzandu-mi la imbratisare .                             -Nu-i vina ta...  Cei doi sunt niste animale... spun eu , apoi simt si mana lui Margi ce-mi mangaie spatele .                                                                                                                                                                               -Dupa cateva ore-                                                                                                                                               Dupa ce mi-am facut un dus , m-am schimbat in haine curate , apoi am mancat , am mers cu Kate in cantina pentru a auzi un anunt de la Black .                                                                                         -Se pare ca echipa formata din ... Britany , Kate , Luke si Calum ... a pierdut aseara , caci de dimineata nu erau toti in cort , asa ca ei vor fi cei ce vor suporta pedeapsa... spune Black , zambindu-i cu subinteles lui Luke si  Calum , ce zambeau si ei , facandu-ne cu ochiul... Nu-i de bine......................................................................................................................................................................................................................... Hei ! Multumesc pentru voturi si comentarii ! Scuze de greseli !

Scoala de corectie(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum