-Dar nu-i corect ! Eu am fost obligata sa... dar nu apuc sa termin, ca Luke vine langa mine si-mi spune la ureche : Un singur lucru sa spui despre ce s-a intamplat aseara , ca data viitoare nu vei mai geme de placere... Raman cu gura cascata la ceea ce a spus Luke... e un idiot ! Nu-l mai suport ! -Ce ai vrut sa spui , Britany ? intreaba Black cu un ranjet cu subinteles . Era logic ca stie despre seara trecuta ... Sunt niste adevarati dobitoci ! -Nimic... nu am vrut sa mai spun nimic... murmur eu nervoasa . -Asa credeam si eu ... spune Black , apoi isi muta privirea de pe mine . Luke chicotea , semn ca e multumit ca nu am spus nimic... dar ma voi razbuna ! Ii arat eu cine-i seful aici ! gandesc eu , multumita de ”stralucirea” creierului meu . Dupa inca o ora de stat in cantina , am iesit cu totii afara pentru o noua activitate , urmand ca diseara sa facem pedepsele . Eu si Kate stateam pe o banca , vorbind . Privesc in partea dreapta si dau de Luke , ce incearca sa agate o tipa care pare destul de inganfata . Era inalta si frumoasa , Radea la cele spuse de Luke , iar eu eram uimita ca Luke poate sa vorbeasca cu o fata si nu s-o futa direct ... Ma ridic de pe banca , scuzandu-ma in fata lui Kate si pornesc cu pasi aparasti spre cei doi . Asta da razbunare ! gandesc eu , apoi imi pun in actiune fata socata , dar bineinteles ca teatrala . -Iubitule ! Ce faci aici cu fata asta ? Cred ca voi pierde sarcina din cauza socului ! spun eu , prefacandu-ma ca mi-e rau . Imi agitam mana , facandu-mi vant cu ea . Fata il priveste dezgustata , apoi se ridica sa plece , nebagand in seama ce zice Luke . El se ridica nervos de pe banca , apoi se apropie de mine si-mi spune : -Ce dracu a fost asta ?! -Nimic , doar iti demonstram ca de fiecare data cand tu vei face un pas gresit , eu te voi calca pe picior ! Deci , mai pe scurt : nu te pune cu mine ! zic eu , apoi incerc sa plec , dar Luke isi pune mana pe soldul meu , tinandu-ma in loc . -Ce faci ?! intreb confuza , privindu-l pe Luke , care ranjea . Urasc cand face asta ! Desi e asa de sexy ... e totusi un idiot ! -Oh , imi pare rau , dar nu-mi pot lasa iubita insarcinata singura ... Daca i se face rau ? intreaba el , facand o fata gen : ”E evident ! De ce nu ti-ai dat seama?” ... -Haha... esti asa de amuzant ! spun eu , pe un ton sarcastic , scotandu-i limba . El zambeste intr-un mod cuceritor , apoi spune : -Stiu ... Acum hai sa mergem ! -Unde ? intreb eu , uitandu-ma confuza la el . -Stiu ca vrei sa ramai cu mine , dar trebuie sa mergem sa facem idiotenia aia de activitate . Dar stai linistita , in seara asta , ai de suportat o pedeapsa , deci i-ati o lenjerie darguta ! spune el , apoi imi face cu ochiul intr-un mod pervers . Ii scot limba , apoi plec de langa el , mergand la Kate , care era acompaniata... Kate P.O.V: Bry se ridica de langa mine , spunand ca are putina treaba , iar eu raman singura , privind multimea de adolescenti ciudati , care ar da orice ca sa scape de aici... ca mine de altfel... -Ce-mi mai face iubirea ? se aude o voce aroganta , eu intorcandu-mi capul si zarindu-l pe Calum . -Nu stiu , du-te si-o intreaba... zic , intorcandu-mi privirea de la el. -Avem tupeu azi... Imi place ! spune , in timp ce se aseaza langa mine , iar mana lui ajunge in mod ”accidental” pe piciorul meu . Il privesc indignata , apoi i-o indepartez , spunand : -Cand o sa incetezi ? Lasa-ma dracului in pace ! -Voi inceta doar atunci cand picioarele astea mortale se vor deschide larg pentru mine... raspunde el , facandu-ma sa rosesc din cauza perversitatilor pe care le scoate pe gura . -Adica niciodata ! spun eu , folosind un ton arogant . -Mai vedem noi in seara asta... spune , el apoi se ridica si pleaca , nu inainte de a-mi face cu ochiul . Britany P.O.V. -Ce vroia Calum ? intreb eu , asezandu-ma pe banca . -Sa spuna o tona de perversitati... spune Kate , apoi ma priveste intr-un mod curios . Unde ai fost ? intreaba ea . -Am fost... la baie ! raspund eu , balbaindu-ma putin . Ea da din cap in mod aprobator , apoi incearca sa zica ceva , dar este intrerupta de vocea lui Black : -Activitatea de azi , pentru voi viermilor , este... se gandeste el putin , apoi continua : Sa alegeti perechi de cate doi , perechi ce vor avea cate o sarcina , fiecare . Dupa ce se aleg perechile , eu fiind cu Kate , ajungem sa ne petrecem ziua adunand frunzele uscate de pe jos ... da , plictisitor . Dupa cateva ore de strans frunze , suntem anuntati ca trebuie sa facem pedeapsa mult promisa . -Deci , Kate , tu vei merge alaturi de Calum in carcera pentru intreaga noapte , zice Black cu un zambet satisfacut pe fata . Iar tu , Britany ... -Va merge cu mine in carcera... spune Luke , punandu-si mana dupa umerii mei . -Nu ... nu de data asta ! spune Black cu o doza de mister in vocea lui . Luke isi da mana jos de pe umerii mei , apoi zice nervos : -Nu asa ne-a fost intelegerea ! -Luke , vorbim alta data despre asta ! Acum , Britany tu vi cu mine ... zice Black , apoi ma trage de brat cu putere . Ajungem in biroul lui , unde spune : -Dezbraca-te ! Eu il privesc cu dezgust , apoi spun : -Niciodata pentru tine , gunoiule ! Rade intr-un mod ciudat , apoi vine spre mine si ma prinde de par , tragand cu putere de el . Eu scancesc de durere , dar el nu se opreste si-mi rupe bluza de pe mine , ramanand acum doar in sutie . Il lovesc cu pumnii , cu picioarele , dar degeaba , e mult mai puternic si nici nu-l deranjeaza prea tare . Imi saruta gatul , ceea ce-mi transmite fiori de dezgust in intregul corp . Isi da pantalonii jos , apoi trage si de ai mei , dandu-i intr-un sfarsit jos . -Lasa-ma ! strig eu , incercand sa-l fac sa -mi dea drumul chilotilor , de care tragea in mod brutal . Nu ma asculta si continua sa incerce sa ma dezbrace complet , erectia s-a fiind uriasa ... -A spus s-o lasi ! se aude un glas dur , dupa ce usa este trantita cu putere in perete............................................................................................................................................................................................................... Salut ! Ce mai faceti ? Sper ca va place acest capitol... L-am facut destul de lung ... Mersi pentru ca cititi , votati si comentati... :* P.S. : scuze pentru greseli !
CITEȘTI
Scoala de corectie(+18)*Luke Hemmings*
FanfictionOrice lucru isi are consecinta, la fel si actiunile unei adolescente rebele, menite sa-l enerveze pe tatal sau. Ajunsa intr-o scoala de corectie pentru copii sofisticati, in care puterea banilor se resimte, fata trebuie sa treaca peste multe, chiar...