-Mai incet ! Si da-mi drumul la mana ! spun eu , folosind un ton autoritar . Luke se opreste din mers , ceea ce ma face sa intru in el . Incepe sa chicoteasca , apoi zice pe un ton pervers si jucaus :
-Sper ca esti la fel de dura si in pat...Iubesc partidele salbatice, imi zâmbește el.
-Iar eu iubesc sa fac iluzii idiotilor, iar ei sa ramana doar cu ele... zambesc victorioasa, continuand sa merg, acum fiind in fata lui. -Imi place matematica ...spune el serios , dar cu un ton viclean . -Si ? Ti se pare ca vreau meditatii ? intreb eu chicotind . -Daca-mi place matematica , inseamna ca-mi plac raspunsurile exacte , lucrurile exacte , iar un lucru sigur si exact e ca tu vei ajunge in patul meu si-mi vei geme numele cu putere , iar eu doar o sa continui sa te fut , pana cand o sa ma implori sa ma opresc ... dar eu o sa... spune el pe un ton pervers , dar eu il intrerup , pe un ton plictisit : -Stiu , stiu ... Tu doar o sa continui ... imi dau ochii peste cap , neoprindu-ma nicio clipa din mers . Aud un chicotit slab , apoi sunt impinsa intr-un copac , de catre Luke . La impactul cu trunchiul tare al copacului , scot un sunet infundat , apoi imi mut privirea pe chipul perfect al lui Luke . Stai ! Am zis cumva perfect ?! Nu , cred ca doar mi s-a parut ... -Asculta aici papusica... Vorbesc serios si te sfatuiesc sa nu iti mai dai ochii peste cap la mine , caci nu mai respund de comportamentul meu atunci cand incerci sa ma sfidezi ! spune el , apropiindu-se mult de mine . Prea mult ! -Sa te sfidez ?! Haha... Dar cine te crezi , tata ?! intreb eu sarcastica , uimita de aroganta lui . -Speram ca e de ajuns sa fiu ala care iti provoaca orgasm dupa orgasm , dar nu ma supar daca imi spui tati... spune el , apoi isi lipeste buzele de gatul meu . Avea niste buze calde si moi ... Mi-as fi dorit sa ma sarute non-stop ... sa ma atinga ... sa... STOP! Ce e in capul meu ?! Cum sa gandesc asta despre idiotul asta ?! E clar , o sa innebunesc ... -Inceteaza ... spun cu o voce stinsa , scapand si cateva gemete de placere . El chicoteste si continuie sa-mi lase o ploaie de saruturi pe gat , urcand usor spre buze . Realitatea ma loveste ca un fulger , apoi imi dau seama ca mai am putin si mi-o trag cu un dobitoc , asa ca-l imping cu putere , dar nici macar nu se clinteste , dar se amuza de faptul ca ma impotrivesc . -Linisteste-te ... O sa-ti placa cand o sa te... dar eu il lovesc intre picioare . Da , intre picioare , pentru a 2-a oare de cand sunt eu aici . Sah -mat ! gandesc eu cu o aroganta aparte , dar aceasta satisfactie dispre repede , cand Luke ma priveste cu ura si-mi spune : -Prima data am trecut cu vederea , crezand ca a fost o greseala din partea ta , dar a doua oara , nu ai nicio scapare de la pedeapsa... spune el , iar eu auzund asta , incep sa fug ca o bezmetica , nestiind unde alerg , caci Luke m-a adus destul de departe curte . -Am facut-o de doua ori si promit s-o fac si a treia oara ! strig eu , cu zambetul pe buze , vazand ca prind avantaj in fata sa . Mai alerg cativa metri , apoi ma impiedic de un bustean , incercand sa sar peste el . Corpul meu face contact cu pamantul rece si tare , iar eu ma sperii si incerc sa ma ridic repede , dar simt o mana pe soldul meu . Ma intorc panicata si-l vad pe Luke nervos , avand niste ochi negri . Ma priveste cu ura , apoi scuipa , parca in scarba : -Gata cu preludiul ! incepe joaca ! Isi deschide cureaua de la pantaloni , scapand repede de ei , urmand ca sa traga de bluza mea . Ii trag o palma , dar fara niciun efect ... nu se opreste . Ma zbat , dar degeaba ... E asa de pornit si de nervos , incat nici un tanc nu l-ar putea da jos de pe mine . -Te r-rog... lasa-ma ! spun eu , printre sughiturile provocate de plans . -Asa iubito !Roaga-ma sa fiu bland ... Implora-ma ! spune el , deschidandu-mi nasturele de la pantaloni . -Te implor ... spun eu cu vocea tremuranda . Te rog sa te arunci de pe o stanca si sa scapi lumea de un gunoi ca tine ! prind eu curaj , aruncandu-i cuvintele in fata . Nervos , ma loveste peste obraz cu palma dreapta , provocandu-mi o durere crunta . Imi intorc fata spre el , vazandu-l ca ranjeste . -De cand te-am vazut speram sa-ti vad fundul asta sexy ! pronunta el fiecare cuvant in asa fel incat imi provoaca fiori pe sira spinarii . Era clar ... Imi voi pierde virginitatea ! ............................................................................................................................................................................................................................ Hei ! Multumesc pentru voturi si comentarii ! Scuze de greseli !
CITEȘTI
Scoala de corectie(+18)*Luke Hemmings*
FanfictionOrice lucru isi are consecinta, la fel si actiunile unei adolescente rebele, menite sa-l enerveze pe tatal sau. Ajunsa intr-o scoala de corectie pentru copii sofisticati, in care puterea banilor se resimte, fata trebuie sa treaca peste multe, chiar...