+18... ( pe cine pacalesc ?! E evident ca nimeni nu tine cont de asta :))) ...) -Esti doar un gunoi ! Nu valorezi mai mult ! strig eu , in timp ce ma zbateam sa scap din stransoarea lui Luke ce era peste mine si ma saruta intr-un mod brutal . -Ti-am spus de la inceput sa nu fi atat de tupeista , caci cu mine nu-ti merge ... Nu ai ascultat , asa ca sunt obligat sa iau masuri ... spune el , ranjind ca un tampit . Dintr-o data se ridica de pe mine , eu crezand ca-i pare rau de ce mi-a facut , dar se apleaca spre mine , luandu-ma de pe jos ca pe un sac de cartofi . -Ce dracu faci ?! tip eu uimita ca ma ia in carca si se indreapta cu mine spre centrul padurii , indepartandu-se si mai mult de incinta scolii de corectie... -Doar nu vrei sa ti-o trag pentru prima oara printre frunze , copaci si tufisuri si sa te intind aici , pe pamant , nu ?! (Mersi @PPPanda123 ca m-ai facut sa-mi dau seama ca nu e cel mai potrivit loc pentru scene de-astea... :))) ) zice el , folosind un ton sarcastic . -Defapt nu vreau sa mi-o trag cu tine nicaieri , idiotule ! tip eu , lovindu-l cu palmele peste spate . El doar radea copios pe seama incercarilor mele esuate de a scapa din bratele lui . Dupa cateva minute ajungem in fata unei casute micute , dar care arata tare dragut ... Era simpla , dar totusi stilata... -Ce dracu cautam aici ?1 intreb eu , inca dand din picioare ... Luke intra in casa , apoi inchide usa , iar numai apoi ma lasa insfarsit cu picioarele pe pamant . -Aici te voi face sa tipi si sa gemi ! spune el , apoi sunt trantita cu spatele de usa din lemn a casutei , cu Luke peste mine , tragand de tricoul meu si lasand saruturi calde , dar salbatice pe toata suprafata gatului meu . -Inceteaza dracului odata ! Lasa-ma ! Nu vreau sa fac asta ! tip eu , impingandu-l de pe mine . -Imi place cand tipi si esti rea... esti sexy ! spune Luke , dandu-se cu 2 pasi in spate pentru a ma putea privi . Tricoul meu zburase pe jos , iar Luke si-l dadu jos si pe al sau ... Isi desface cureaua pantalonilor , apoi si-i da jos , ramandand doar intr-o pereche de boxeri . Eu ma panichez si incep sa trag de usa , dar fara niciun efect , asa ca fug spre fereasta , dar cand ating incuietoarea sa , o mana imi cuprinde parul si ma trage spre patul ce era asezat in centrul camerei . Icnesc de durere , dar inca ma zbat , nedorindu-mi sa-mi pierd virginitatea cu cel mai idiot tip pe care l-am cunoscut vreodata... -Tipa ! spune Luke , rupand nasturele pantalonilor mei . Urla ! -Estiun dobitoc ... murmur eu , cu un volum scazut al vocii , dorind sa-l enervez ... -Am spus sa tipi ! Eu doar il ignor , dand din picioare . Privirea lui devine cu totul negra , iar in momentul urmator , pantalonii mei ajung pe podea , urmati fiind de sutienul meu rupt si lenjeria intima sfasiata . Luke incepe sa imi sarute trupul infierbantat , care se topeste complet sub atingerea lui ... Nu pot nega ca Luke imi e indiferent , dar nici nu vreau sa-mi petrec noaptea aici , acum si cu el ... Coboara din ce in ce mai jos , ajungand sa-si preseze buzele in interiorul coapselor mele . -Lu-Luke... incerc eu sa tip , dar tot ce iasa de pe gura mea , pare mai mult a fiind un geamat . -Asa iubire... Spune-mi numele ... sopteste el , ajungand cu saruturile peste feminitatea mea care era complet innebunita dupa atingerile lui Luke . -Nu... spun eu incercand sa-mi apropii picioarele . El doar isi pozitioneaza palmele peste genunchii mei , tinandu-i nemiscati , Ma simteam asa de ciudat ... Era un sentiment ce-mi brazda trupul ... Ce-l facea sa vibreze... Dar era si a dracului de rusinant faptul ca Luke sta acum intre picioarele mele . Saruta incet zona dintre picioare ... apoi limba lui isi face aparitia , provocandu-mi fiori de placere . Imi arcuiesc spatele si incep sa gem de placere... Luke era in extaz din cauza raspunsului corpului meu asupra atingerilor sale... -Esti asa de dulce... sopteste el , ridicandu-se si sarutandu-mi pentru ultima oare abdomenul , caci isi da boxerii jos , ceea ce ma face sa ies din starea de extaz pe care mi-a indus-o ”performanta” de care da dovada limba lui Luke . -Va fi bine... Nu va durea... asa tare... spune , ranjind la fel de arogant si pervers , ca de obicei , in timp ce desfacea un pliculet mic si argintiu . Scoate din el un prevervativ apoi si-l pune , iar eu raman stana de piatra sub trupul cald al lui Luke . S-a zis cu mine ! Se pare ca de ce fugi , de aia nu scapi... Simt o durere apasatoare venita de la feminitatea mea , semn ca Luke a intrat in mine , in cel mai brutal mod posibil ... Face miscari du-te - vino rapide , ce fac ca durerea sa se amplifice... Gem mai mult de durere , iar Luke murmura : -Rahat ! Esti perfecta... Atat de stramta si de potrivita pentru mine... -Lu-Luke... spun eu , mai mult gafaind ... Stop... -Asa , geme-mi numele ... spune el , incepand sa faca miscari mai calme acum . Durerea dispare , inlocuinda fiind de un sentiment de placere maxima... Era un sentiment de nedescris... Luke incepe sa faca miscari neregulate si imi ”incanta” auzul cu niste gemete infundate , semn ca totul se va terminat curand ... Ajung la apogeul placerii , incepand sa gem mult mai intensificat , Luke urmandu-ma imediat . Se tranteste langa mine , apoi ma trage la pieptul lui . Eram obosita , asa ca inchid ochii , furata fiind de catre somn... Dar inainte sa adorm de-a binelea , il aud pe Luke , spunand ca a fost perfect si ca nimeni nu are voie sa se apropie de mine de-a cum , caci au am devenit a lui ... -Dimineata- Ma trezesc si intind mana in pat , simtind un trup ce sta langa mine . Deschid ochii cu repeziciune , dand de chipul angelic al lui Luke , care dormea dus... Ma uit in jur confuza , apoi secvente din seara precedenta imi invaluiesc capul , ochii mei incepand sa lacrimeze la gandul ca am fost violata .Ma ridic din pat si-mi imbrac hainele , in liniste pentru a nu-l trezi pe Luke , apoi apas pe clanta pentru a iesi din casa asta blestemata , dar o voce ragusita ma face sa tresar : ..................................................................................................................................................................................................... Hei ! Sper ca va place si acest capitol mai indraznet :)))))) Multumesc de voturi , comentarii si pareri :* P.S . Scuze pentru greseli !
CITEȘTI
Scoala de corectie(+18)*Luke Hemmings*
FanfictionOrice lucru isi are consecinta, la fel si actiunile unei adolescente rebele, menite sa-l enerveze pe tatal sau. Ajunsa intr-o scoala de corectie pentru copii sofisticati, in care puterea banilor se resimte, fata trebuie sa treaca peste multe, chiar...