Capitolul 11 - O intelegere ?! Atat ?!

8.6K 594 13
                                    

-A spus s-o lasi in pace ! Se aude o voce groasa , ceea ce ma face sa tresar , iar pe Black sa inceteze orice actiune pe care o desfasura .  Se intoarce foarte nervos ca a fost intrerupt , apoi zice :  -Luke ! Ce ma bucur sa te vad ! Dar imi pare rau , azi vreau s-o fac doar cu ea , poate maine o experimentam in 3 , asa ca pa ! apoi se intoarce din nou la mine , incercand sa ma sarute , dar un brat il trage cu forta de pe mine , apoi un pumn in tranteste la pamant . Ma uit uimita la Luke , care fierbea de nervi . Il privea cu ura pe Black , care era intins pe jos si isi tinea mana la nas , caci se pare ca pumnul lui Luke i-a aranjat putin forma nasului , spargandu-i-l ...                                                     -Doar n-ai facut asta ...zice Black , apoi se ridica in forta si-l loveste pe Luke in stomac . Acesta se da 2 pasi in spate din cauza impactului , dar nu cade pe jos . Isi revine destul de repede , apoi spune :                                                                                                                                                                         -Nu asta ne-a fost intelegerea ! Eu priveam ca la circ toata scena , nestiind ce sa fac . Eram parca stana de piatra . Dar stai , despre ce intelegere e tot vorba ?!                                                                        -Am facut intelegerea inainte ca eu sa-mi dau seama ca curva asta e a dracului de buna ... zice Black , care se pregateste sa-l loveasca din nou pe Luke , dar acesta se da la o parte , apoi actioneaza si el , dandu-i cu piciorul acolo unde doare cel mai tare... Black cade ca secerat la pamant , apoi Luke isi indreapta atentia spre mine .                                                                                       -Esti ok ? intreaba Luke , iar eu dau din cap in semn ca da , nemaiputand sa spun niciun cuvant .  Sa plecam de aici ! zice el , apoi ma trage de mana , iesin afara din biroul psihopatului . Vazand ca sunt doar in sutien , imi da hanoracul sau .   Ii murmur un „multumesc” , apoi ma grabesc spre camera mea .                                                                                                                                                            -Mu-multumesc ... zic eu , mai mult pentru mine , cand ajungem in fata usii  camerei mele si a lui Kate .                                                                                                                                                                              -Daca te-am luat de acolo , nu inseamna ca de acum suntem prieteni sau asa ceva ... Ai inteles ? intreaba Luke , pe un ton dur .                                                                                                                                   -Sunt perfect de acord ! zic eu , intorcandu-ma sa intru in camera , iar Luke sa plece , dar zic :           -Stai ! Luke se intoarce confuz , dar eu continui : Vreau sa te intreb cum ai putut sa vii acolo ? Adica , cum ai reusit sa pleci din carcera ?                                                                                                                    -Eu nu am fost la carcera... zice el , chicotind , parca parand jignit de cele spuse ...                                 -Nu ?! De ce ? intreb eu , incruntandu-ma usor . Toti cei pedepsiti  merg in carcera... Chiar si Calum ... zic eu , iar Luke zambeste , apoi spune:                                                                                                          -Asculta , eu si Calum nu suntem ca toti ceilalti ,.. ok ? Noi nu suntem pedepsiti ...                                   -Dar in prima mea zi ? Si tu si Calum ati fost dusi in carcera , cu noi.,.                                                            -Am fost in carcera doar pentru  a va ”pedepsi” pe tine si pe Kate . Noi nu mergem in carcera pentru altceva , spune el , facand o fata perversa .                                                                                            -Atunci Calum e acum in carcera cu Kate si are un anumit scop ? constat eu ingrijorata pentru Kate , care poate fi violata de catre idiotul de Calum . Luke zambeste strengar , apoi pleaca , zicand inainte :                                                                                                                                                                        -Va fi o seara distractiva pentru Kate ... Eu inghet la auzul cuvintelor lui . Nu , nu , nu ! KAte nu poate patii asta ! Nu mai stau pe ganduri si fug dupa Luke si-l prind de brat , acest privindu-ma confuz :        -Hei , eu credeam ca nu vrei sa ne-o tragem dupa ce ti s-a intamplat , dar daca tu esti dornica de ... dar eu il intrerup , iritata fiind de faptulca Luke se gandeste doar la perversitati :                                       -Nu ! Vreau sa ma ajuti sa o scot de acolo pe Kate !                                                                                          -De ce as face asta ?! zice amuzat Luke . Calum e prietenul meu si vrea o noapte de distractie , cum as putea sa-l impiedic sa si-o traga cu singura tipa care-l excita numai cand se gandeste la ea ?                                                                                                                                                                                   -Ugh Luke , esti un mare idiot ! Calum vrea s-o violeze pe Kate , cum poti fi asa de vesel ?!                   -Hei , daca ea nu vrea , nu am nimic impotriva violurilor ... zice el , facand aluzie la faptul ca el m-a ... violat pe mine . Il urasc pentru asta , dar chiar vreau sa ma ajute s-o scot de acolo pe Kate .                  -Nu ai nimic impotriva ? Atunci de ce m-ai salvat in biroul idiotului de Black ?! intreb eu , facandu-l sa se incrunte .                                                                                                                                                          -Am facut o intelegere cu el... iar el nu a respectat-o ... spune el sec , iar eu rabufnesc :                            -O intelegere ?! Atat ?! Aproape v-ati omorat acolo , iar asta doar din cauza unei intelegeri ?!             -Nu avea voie sa te atinga ! Esti a mea , asa ca trebuie sa stea deoparte ! izbucneste nervos Luke din cauza insistentelor mele .                                                                                                                                 -Nu-s a ta ! Nu mai spune asta ! Nu sunt un obiect ! tip eu la el .                                                                  -Eu zic sa lasi tonul mai jos si sa nu ma mai contrazici . Ar trebui sa-mi multumesti ca te las sa te odihnesti dupa cele intamplate si nu te intind acum , aici pe jos si sa ti-o trag pana cand o sa ma implori sa ma opresc... spune el , apoi pleaca , lasandu-ma cu gura deschisa de uimire si ochii cat cepele............................................................................................................................................................................................................................. Hei ! Multumesc pentru voturi si comentarii ! Scuze de greseli ! 

Scoala de corectie(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum